Szkolenie

Zarządzanie Klientem Strategicznym – Key Account Management

O szkoleniu

Według Zasady Pareto zazwyczaj 20% klientów przynosi 80% zysków firmy. Takich kontrahentów określa się mianem Klientów Strategicznych. Ich utrata może wiązać się ze znaczącym spadkiem dochodów przedsiębiorstwa. W związku z tym, lojalność klienta oraz jej utrzymanie są ważnym wyzwaniem dla czołowych polskich firm.

Odpowiadając na potrzeby przedsiębiorstw, oferujemy szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management, podczas którego uczestnicy zdobędą niezbędne umiejętności związane z budowaniem relacji opartych na wiedzy i eksperckim podejściu do potrzeb Klienta.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • podniesienie kompetencji w zakresie skutecznego zarządzania relacjami z klientami strategicznym
  • zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi
  • poznanie założeń sprzedaży konsultacyjnej i technik zaawansowanej sprzedaży
  • rozwinięcie umiejętności prowadzenia rozmów handlowych z różnymi rodzajami decydentów
  • podniesienie skuteczności współpracy z klientami kluczowymi dla Państwa firmy
  • rozwinięcie umiejętności negocjacyjnych z klientami o silnej pozycji biznesowej i rynkowej.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management dedykowane jest osobom odpowiedzialnym za obsługę kluczowych klientów z punktu widzenia firmy. Te warsztaty kierujemy do firm, którym zależy nie tylko na utrzymaniu klientów strategicznych i budowaniu z nimi pozytywnych relacji, ale również na zwiększaniu przychodów z danego klienta.

Program szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia:

  • Zasady pracy podczas szkolenia on-line
  • Określenie celów szkolenia

Moduł I – Charakterystyka klientów oraz podział portfela

  1. Charakterystyka poszczególnych grup klientów – jakimi kryteriami kierujesz się przy podziale portfela klientów – test dla uczestników
  2. Podział portfela klientów na grupy: Klienci standardowi, Klienci okazjonalni, Klienci strategiczni – przedstawienie zasad podziału
  3. Co tworzy wartość klienta dla firmy, jaką wartość tworzy firma dla klienta – analiza przypadków
  4. Podział własnego portfela klientów (Mentimeter) – analiza uczestników na wybranych klientach

Moduł II – style współpracy w biznesie 

  1. The KAM Proces – przedstawienie procesu
  2. Jakie działania należy podjąć aby zwiększać liczbę klientów strategicznych? – analiza z uczestnikami
  3. Style współpracy w biznesie – poznanie 5 stylów współpracy w biznesie. Poznanie zależności pomiędzy stylami współpracy a drogą budowania relacji z klientami strategicznymi. – prezentacja trenera
  4. Test – style współpracy – uczestnicy podczas testu poznają swoje naturalne nawykowe zachowania które determinują dominujące style współpracy. – przedstawienie zasad podziału test interaktywny z komentarzem trenera
  5. Czynniki wpływające na wybór stylu współpracy – uczestnicy poznają jakie czynniki wpływają naturalnie na wybór stylu współpracy. – dyskusja z uczestnikami + prezentacja trenera
  6. Style współpracy vs. klasyfikacja klientów – przedstawienie zależności i strategii działań

Moduł III – Model KANO

  1. Analiza KANO. Badanie cech, które są najważniejsze w określonej usłudze czy produkcie i wpływają na zadowolenie klienta – przedstawienie metody
  2. Ankieta metody KANO – praca w grupach online w celu zbudowania ankiety na wybrany produkt, usługę, prezentacja wyników + feedback trenera

Moduł IV – Relacje z Klientami

  1. Budowanie relacji z klientami. Podział na 4 rodzaje postaw w budowaniu relacji z klientami. – praca w grupach online w celu zbudowania chrakterystyki postaw, prezentacja wyników + wsparcie trenera

Podsumowanie:

Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.

Czas trwania

Szkolenie odbywa się w ciągu jednego dnia w godzinach 9:00-16:30.

Prelegenci

Cytat

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu oraz najlepszych ekspertów posiadających szeroką wiedzę na temat narzędzi ułatwiających zarządzanie kluczowym dla firmy klientem. Trener prowadzący szkolenie Zarządzanie Klientem Strategicznym- Key Account Management nie tylko dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wymiany doświadczeniami. Każdy uczestnik szkolenia ma gwarancję spojrzenia na procesy sprzedaży i zarządzanie klientem strategicznym z innej perspektywy, co wpływa na wzrost efektywności pracy. Prowadzący jest praktykiem i posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych z budowaniem i poszerzaniem kompetencji z zakresu sprzedaży i zarządzania, a także rozwoju osobistego. Szczegółowe informacje o Trenerze są przekazywane po otrzymaniu zapytania.

Gdzie i kiedy

Online 13 października 2021

Zapisz się

Cena 1
827 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • konsultacje szkoleniowe
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

HILLWAY Training & Consulting
02-548 Warszawa
ul. Grażyny 13/15
woj. mazowieckie
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku szkoleniowo-doradczym. Od 2011 roku prowadzimy doradztwo i szkolenia miękkie na terenie całej Polski. Wdrażamy programy rozwojowe w takich obszarach jak: - zarządzanie - obsługa klienta - komunik...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przyjęcie zgłoszenia następuje z chwilą otrzymania przez nas wypełnionego formularza (link do formularza -> http://www.hillway.pl/wp-content/uploads/2020/11/HILLWAY-Formularz-Zg%C5%82oszenia-Uczestnictwa-w-szkoleniu-otwartym-online.pdf). Podpisanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Hillway Training & Consulting, a Państwa firmą, a także oznacza akceptację przedstawionych warunków uczestnictwa w szkoleniu. Odbiór zgłoszenia potwierdzamy e – mailem.
  2. Płatność za szkolenie otwarte następuje na podstawie faktury pro forma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po odbyciu się szkolenia – faktury wystawiamy po zrealizowaniu usługi.
  3. Rezygnacja z udziału w szkoleniu zgłoszona nie później niż 10 dni przed jego terminem nie powoduje konsekwencji finansowych. W przypadku rezygnacji po tym terminie HILLWAY Training & Consulting nabywa prawa do obciążenia płatnika 50% kosztów szkolenia.

Szkolenie odbywa się poprzez platformę Zoom.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HILLWAY Training & Consulting
02-548 Warszawa ul. Grażyny 13/15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!