Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników w firmie
O szkoleniu
Cel szkolenia: wyposażyć uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności umożliwiające rozpoczęcie samodzielnych działań w zakresie budowania modeli kompetencyjnych nastawionych na uzyskanie korzyści biznesowych.
Korzyści dla uczestników:
-Uzyskanie kompletnej wiedzy niezbędnej do rozpoczęcia samodzielnego budowania modeli kompetencyjnych
-Zrozumienie wagi oraz umiejętność zaangażowania menadżerów firmy w proces tworzenia modelu jako podstawowego warunku jego adekwatności i skuteczności.
-Nabycie umiejętności poprawnego stosowania metod, technik i narzędzi z powyższego zakresu
-Ćwiczenia umiejętności samodzielnego stosowania nabytych umiejętności
-Poznanie zasad tworzenia oraz najważniejszych elementów narzędzi badania efektywności
Pracownicy działów HR zaangażowani w tworzenie i wdrażanie nowoczesnych i zaawansowanych narzędzi zarządzania pracownikami, menedżerowie zainteresowani uzyskiwaniem wymiernych i konkretnych wyników biznesowych dzięki stosowaniu kompetencji w zarządzaniu podległymi pracownikami
Program szkolenia
Wprowadzenie w nową koncepcję podejścia do modeli kompetencyjnych, umożliwiającą badanie efektywności biznesowej:
- wprowadzenie w metodologię badania efektywności biznesowej w modelach kompetencyjnych
- modele kompetencyjne NASTAWIONE na „smartne cele na kirkpatricku” – Model Kirpatricka – podstawą szacowania efektywności biznesowej
- model kompetencyjny NASTAWIONY na wdrażanie i ewaluacje: jakie warunki musi spełniać model kompetencyjny, który wspiera rozwój określonych grup docelowych, tak żeby można było zmierzyć i pokazywać efekty biznesowe
Przygotowanie modelu kompetencji wspierającego realizację i poprawę wskaźników biznesowych
- definicje i znaczenie podstawowych pojęć i terminów
- modele kompetencyjne – założenia teoretyczne,
- dwa alternatywne podejścia do budowania modelu kompetencji i definiowania ich poziomów,
- tworzenie modeli kompetencji: procedura projektowania, metody projektowania kompetencji, definiowanie poziomów kompetencji,
- rola i zadania menedżerów zarządzających organizacją w procesie tworzenia modeli kompetencyjnych
- planowanie pracy projektowej związanej z tworzeniem i wdrażaniem rozwiązania w organizacji: kroki milowe, kluczowi decydenci, zespoły projektowe – model partycypacyjny
- komunikacja modelu w organizacji
Zastosowanie modeli kompetencyjnych i mierzenie ich efektywności biznesowej
- zastosowanie w opracowywaniu profili stanowiskowych
- zastosowanie modelu kompetencji w systemie ocen okresowych
- zastosowanie w innych procesach zarządzania pracownikami (m.in. rekrutacja, programy rozwojowe, AC/DC)
Prelegenci


trener Effect Group
Weź udział
- udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
