Szkolenie
Zarządzanie komunikacją i sprzedażą na rynku B2B. Warsztaty z grami symulacyjnymi.
O szkoleniu
Pragniesz rozwinąć swoje umiejętności menedżerskie w zarządzaniu działaniami marketingowymi i sprzedażowymi na rynku instytucjonalnym? Chcesz poznać potrzeby i potencjał nabywców na rynku B2B w Polsce? Zapraszamy na innowacyjny warsztat składający się z dwóch symulacyjnych gier strategicznych w zakresie zarządzania marketingiem i sprzedażą na rynku B2B.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa:
Sales managerowie na rynku business-to-business
Menedżerowie marketingu B2B
Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu na rynku instytucjonalnym
Specjaliści odpowiedzialni za komunikację marketingową produktów
Specjaliści zajmujący się analizami rynku i badaniami marketingowymi na rynku B2B
Dyrektorzy marketingu i sprzedaży zajmujący się rynkiem instytucjonalnym
Controlerzy marketingowi monitorujący efektywność rynkową w sektorze B2B
Pracownicy innych działów pragnących poznać specyfikę działań na rynku B2B
Sales managerowie na rynku business-to-business
Menedżerowie marketingu B2B
Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu na rynku instytucjonalnym
Specjaliści odpowiedzialni za komunikację marketingową produktów
Specjaliści zajmujący się analizami rynku i badaniami marketingowymi na rynku B2B
Dyrektorzy marketingu i sprzedaży zajmujący się rynkiem instytucjonalnym
Controlerzy marketingowi monitorujący efektywność rynkową w sektorze B2B
Pracownicy innych działów pragnących poznać specyfikę działań na rynku B2B
Program szkolenia
Dzień 1
Symulacyjna gra strategiczna B2B MANAGEMENT
Uczestnicy wcielają się w rolę marketing i sales managerów B2B, rywalizując o jak najlepsze wykonanie rocznego planu sprzedaży. Symulacja przebiega w różnych fazach zarządzania komunikacją i sprzedażą - od rozpoznania potrzeb, poprzez organizację wizyt u klientów, opracowywanie ofert aż po zdobywanie zleceń i raportowanie wyników. Aktywna forma gry pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć specyfikę zarządzania komunikacją i sprzedażą na rynku B2B i ich powiązanie z innymi dziedzinami działań firmy. Na podsumowanie symulacji przedstawione zostaną najważniejsze wskaźniki oceniające efektywność działań na rynku B2B.
Gra rozwija kompetencje w zakresie:
- efektywnego planowania wizyt u klientów i tras handlowych
- opracowywania konkurencyjnych ofert
- aktywnego zarządzania cenami na rynku B2B
- tworzenia konkurencyjnej strategii i polityki handlowej
- tworzenia działań promocyjnych na rynku B2B
- efektywnego wydatkowania budżetu na działania sprzedażowe
Dzień 2
Symulacyjna gra strategiczna B2B MARKET
Symulacja dedykowana jest procesowi zarządzania produktami na rynku B2B. Uczestnicy wcielają się w rolę menedżerów, którzy adresują konkretne produkty i usługi do wybranych grup firm na rynku B2B. Gra przebiega w kilku etapach, powiązanych ściśle z fazami zarządzania produktami i usługami na rynku B2B. Zwycięży drużyna, która uzyska jak najlepszą relację między efektami działań marketingowych (sprzedażą i marżą), a nakładami marketingowymi (wydatkowanymi budżetami).
Gra rozwija kompetencje w zakresie:
- dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B
- efektywnego wydatkowania budżetu marketingowego
- tworzenia konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B
- budowania oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, - - dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business,
- efektywnego wydatkowania budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B
Symulacja dostarcza wiedzy na temat różnych strategii sukcesu na rynkach business-to-business w Polsce.
Symulacyjna gra strategiczna B2B MANAGEMENT
Uczestnicy wcielają się w rolę marketing i sales managerów B2B, rywalizując o jak najlepsze wykonanie rocznego planu sprzedaży. Symulacja przebiega w różnych fazach zarządzania komunikacją i sprzedażą - od rozpoznania potrzeb, poprzez organizację wizyt u klientów, opracowywanie ofert aż po zdobywanie zleceń i raportowanie wyników. Aktywna forma gry pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć specyfikę zarządzania komunikacją i sprzedażą na rynku B2B i ich powiązanie z innymi dziedzinami działań firmy. Na podsumowanie symulacji przedstawione zostaną najważniejsze wskaźniki oceniające efektywność działań na rynku B2B.
Gra rozwija kompetencje w zakresie:
- efektywnego planowania wizyt u klientów i tras handlowych
- opracowywania konkurencyjnych ofert
- aktywnego zarządzania cenami na rynku B2B
- tworzenia konkurencyjnej strategii i polityki handlowej
- tworzenia działań promocyjnych na rynku B2B
- efektywnego wydatkowania budżetu na działania sprzedażowe
Dzień 2
Symulacyjna gra strategiczna B2B MARKET
Symulacja dedykowana jest procesowi zarządzania produktami na rynku B2B. Uczestnicy wcielają się w rolę menedżerów, którzy adresują konkretne produkty i usługi do wybranych grup firm na rynku B2B. Gra przebiega w kilku etapach, powiązanych ściśle z fazami zarządzania produktami i usługami na rynku B2B. Zwycięży drużyna, która uzyska jak najlepszą relację między efektami działań marketingowych (sprzedażą i marżą), a nakładami marketingowymi (wydatkowanymi budżetami).
Gra rozwija kompetencje w zakresie:
- dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B
- efektywnego wydatkowania budżetu marketingowego
- tworzenia konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B
- budowania oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, - - dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business,
- efektywnego wydatkowania budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B
Symulacja dostarcza wiedzy na temat różnych strategii sukcesu na rynkach business-to-business w Polsce.
Prelegenci


Michał Dziekoński
Trener, konsultant i twórca marketingowych gier strategicznych. Prowadzi szkolenia z obszaru marketingu, analiz rynku i controllingu w oparciu o symulacje i metody „learning by doing”. Nadzoruje od strony merytorycznej licencjonowane programy the Chartered Institute of Marketing (CIM). Współautor książek "Wskaźniki marketingowe", "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy" oraz szeregu artykułów opublikowanych w czasopismach biznesowych.
Od wielu lat odpowiada za marketing strategiczny i międzynarodowy w jednej ze spółek Grupy Siemens. Absolwent MBA w WSB-Polish Open University i Oxford Brookes University, the Chartered Institute of Marketing London, ukończył też program Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando. Zrealizował projekty szkoleniowe dla m.in Jeronimo Martins Dystrybucja, Coca-Cola, Unilever, PriceWaterhouseCoopers, Danone, Hewlett-Packard, Telekomunikacja Polska, Getin Bank, Santander Bank, ZF Polpharma, Merck, i innych.
Trener, konsultant i twórca marketingowych gier strategicznych. Prowadzi szkolenia z obszaru marketingu, analiz rynku i controllingu w oparciu o symulacje i metody „learning by doing”. Nadzoruje od strony merytorycznej licencjonowane programy the Chartered Institute of Marketing (CIM). Współautor książek "Wskaźniki marketingowe", "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy" oraz szeregu artykułów opublikowanych w czasopismach biznesowych.
Od wielu lat odpowiada za marketing strategiczny i międzynarodowy w jednej ze spółek Grupy Siemens. Absolwent MBA w WSB-Polish Open University i Oxford Brookes University, the Chartered Institute of Marketing London, ukończył też program Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando. Zrealizował projekty szkoleniowe dla m.in Jeronimo Martins Dystrybucja, Coca-Cola, Unilever, PriceWaterhouseCoopers, Danone, Hewlett-Packard, Telekomunikacja Polska, Getin Bank, Santander Bank, ZF Polpharma, Merck, i innych.
Weź udział
Cena 1
netto + 23% VAT
2252
PLN
Cena zawiera:
- materiały drukowane, elektroniczne, certyfikat, lunch, przerwy kawowe,
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry...
CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o kontakt w sprawie zamówienia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a