Szkolenie

Zarządzanie komunikacją i sprzedażą na rynku B2B. Warsztaty z grami symulacyjnymi.

O szkoleniu

Pragniesz rozwinąć swoje umiejętności menedżerskie w zarządzaniu działaniami marketingowymi i sprzedażowymi na rynku instytucjonalnym? Chcesz poznać potrzeby i potencjał nabywców na rynku B2B w Polsce? Zapraszamy na innowacyjny warsztat składający się z dwóch symulacyjnych gier strategicznych w zakresie zarządzania marketingiem i sprzedażą na rynku B2B.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa:

Sales managerowie na rynku business-to-business
Menedżerowie marketingu B2B
Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu na rynku instytucjonalnym
Specjaliści odpowiedzialni za komunikację marketingową produktów
Specjaliści zajmujący się analizami rynku i badaniami marketingowymi na rynku B2B
Dyrektorzy marketingu i sprzedaży zajmujący się rynkiem instytucjonalnym
Controlerzy marketingowi monitorujący efektywność rynkową w sektorze B2B
Pracownicy innych działów pragnących poznać specyfikę działań na rynku B2B

Program szkolenia

Dzień 1
Symulacyjna gra strategiczna B2B MANAGEMENT

Uczestnicy wcielają się w rolę marketing i sales managerów B2B, rywalizując o jak najlepsze wykonanie rocznego planu sprzedaży. Symulacja przebiega w różnych fazach zarządzania komunikacją i sprzedażą - od rozpoznania potrzeb, poprzez organizację wizyt u klientów, opracowywanie ofert aż po zdobywanie zleceń i raportowanie wyników. Aktywna forma gry pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć specyfikę zarządzania komunikacją i sprzedażą na rynku B2B i ich powiązanie z innymi dziedzinami działań firmy. Na podsumowanie symulacji przedstawione zostaną najważniejsze wskaźniki oceniające efektywność działań na rynku B2B.

Gra rozwija kompetencje w zakresie:

- efektywnego planowania wizyt u klientów i tras handlowych
- opracowywania konkurencyjnych ofert
- aktywnego zarządzania cenami na rynku B2B
- tworzenia konkurencyjnej strategii i polityki handlowej
- tworzenia działań promocyjnych na rynku B2B
- efektywnego wydatkowania budżetu na działania sprzedażowe

Dzień 2
Symulacyjna gra strategiczna B2B MARKET

Symulacja dedykowana jest procesowi zarządzania produktami na rynku B2B. Uczestnicy wcielają się w rolę menedżerów, którzy adresują konkretne produkty i usługi do wybranych grup firm na rynku B2B. Gra przebiega w kilku etapach, powiązanych ściśle z fazami zarządzania produktami i usługami na rynku B2B. Zwycięży drużyna, która uzyska jak najlepszą relację między efektami działań marketingowych (sprzedażą i marżą), a nakładami marketingowymi (wydatkowanymi budżetami).

Gra rozwija kompetencje w zakresie:

- dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B
- efektywnego wydatkowania budżetu marketingowego
- tworzenia konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B
- budowania oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, - - dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business,
- efektywnego wydatkowania budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B
Symulacja dostarcza wiedzy na temat różnych strategii sukcesu na rynkach business-to-business w Polsce.

Prelegenci

Cytat
Michał Dziekoński

Trener, konsultant i twórca marketingowych gier strategicznych. Prowadzi szkolenia z obszaru marketingu, analiz rynku i controllingu w oparciu o symulacje i metody „learning by doing”. Nadzoruje od strony merytorycznej licencjonowane programy the Chartered Institute of Marketing (CIM). Współautor książek "Wskaźniki marketingowe", "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy" oraz szeregu artykułów opublikowanych w czasopismach biznesowych.

Od wielu lat odpowiada za marketing strategiczny i międzynarodowy w jednej ze spółek Grupy Siemens. Absolwent MBA w WSB-Polish Open University i Oxford Brookes University, the Chartered Institute of Marketing London, ukończył też program Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando. Zrealizował projekty szkoleniowe dla m.in Jeronimo Martins Dystrybucja, Coca-Cola, Unilever, PriceWaterhouseCoopers, Danone, Hewlett-Packard, Telekomunikacja Polska, Getin Bank, Santander Bank, ZF Polpharma, Merck, i innych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 - 29 października 2014
Horizon Plaza

Warszawa

Domaniewska 39a

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto + 23% VAT
2252 PLN
Cena zawiera:
  • materiały drukowane, elektroniczne, certyfikat, lunch, przerwy kawowe,
Weź udział

Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry... CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o kontakt w sprawie zamówienia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa Domaniewska 39a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!