Zarządzanie konfliktem i radzenie sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu

O szkoleniu

Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU pokazuje metody i techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Skierowane jest do pracowników HR i kadry kierowniczej.

Konflikt i trudne sytuacje są nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami. 

Warsztat szkoleniowy wyposaży uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.

Główny cel warsztatów to rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze. 

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla Ciebie:

  • poznasz metody rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"
  • nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
  • zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
  • Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy
  • nauczysz się rozwiązywać konflikty i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Program szkolenia

Konflikt - jak nie przeoczyć pierwszych symptomów?

  • Czym jest konflikt.
  • Rodzaje konfliktu.
  • Pierwsze symptomy.
  • Fazy i dynamika konfliktu.
  • Skutki niezauważenia oznak konfliktu.

Źródła konfliktu - jak wykrywać i zapobiegać eskalacji konfliktu.

  • Źródła ukryte i jawne.
  • Przyczyny konfliktu (błędy w interpretacji faktów, nierozumienie procesów, osobowościowe czynniki wywoływania konfliktu, poziom wartości a przyczyny konfliktów).
  • Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu.

Nieefektywne zachowania w sytuacji konfliktowej:

  • - ignorowanie,
  • - odwlekanie,
  • - pokojowe współistnienie,
  • - deprecjonowanie,
  • - reorientacja,
  • - separacja,
  • - eskalacja.
  • Dlaczego konflikty mogą usprawniać?

Emocje w konflikcie.

  • Zniekształcenia w postrzeganiu konfliktu.
  • Uwikłania w konflikt - jak nie dać się wciągnąć w rozgrywki?
  • Nastawienie wobec konfliktu.
  • Asertywność menedżera w obliczu nadchodzącego konfliktu.

Komunikacja w trudnych sytuacjach.

  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Jak usprawnić komunikacje w zespole ?
  • Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)?
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników.

Autodiagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktu (test).

  • Potrzeby osób uwikłanych w konflikt.
  • Style rozwiązywania konfliktu.
  • 5 sposobów zachowania w konflikcie.

Kierowanie konfliktem (dostrzeganie konfliktu, analiza sytuacji problemowej, tworzenie rozwiązań, ocena pomysłów i rozwiązań).

  • Model rozwiązywania sytuacji konfliktowej.

Fazy rozwiązywania konfliktu:

  • faza I - wejście w konflikt
  • faza II - określenie interesów i potrzeb stron
  • faza III - określenie źródła konfliktu
  • faza IV - poszukiwanie rozwiązań
  • faza V - osiąganie porozumienia

Warunki brzegowe w zarządzaniu konfliktem.

  • Aktywne i pasywne techniki reagowania na konflikt a postawiony cel, plany działań.

Czas trwania

2 dni

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szawa Conference Sp. z o.o. ul.

Warszawa

Jutrzenki 137

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
2 290
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
  2. Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
  3. Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
  4. Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
  6. Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
  7. Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
  8. Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.

Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
  • Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
  • Kod pocztowy: 44-337
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Numer NIP: 6511024789

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska ul. P. Skargi 6B

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!