O szkoleniu
Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU pokazuje metody i techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Skierowane jest do pracowników HR i kadry kierowniczej.
Konflikt i trudne sytuacje są nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami.
Warsztat szkoleniowy wyposaży uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.
Główny cel warsztatów to rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
Korzyści dla Ciebie:
- poznasz metody rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"
- nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
- zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
- Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy
- nauczysz się rozwiązywać konflikty i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
Program szkolenia
Konflikt - jak nie przeoczyć pierwszych symptomów?
- Czym jest konflikt.
- Rodzaje konfliktu.
- Pierwsze symptomy.
- Fazy i dynamika konfliktu.
- Skutki niezauważenia oznak konfliktu.
Źródła konfliktu - jak wykrywać i zapobiegać eskalacji konfliktu.
- Źródła ukryte i jawne.
- Przyczyny konfliktu (błędy w interpretacji faktów, nierozumienie procesów, osobowościowe czynniki wywoływania konfliktu, poziom wartości a przyczyny konfliktów).
- Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu.
Nieefektywne zachowania w sytuacji konfliktowej:
- - ignorowanie,
- - odwlekanie,
- - pokojowe współistnienie,
- - deprecjonowanie,
- - reorientacja,
- - separacja,
- - eskalacja.
- Dlaczego konflikty mogą usprawniać?
Emocje w konflikcie.
- Zniekształcenia w postrzeganiu konfliktu.
- Uwikłania w konflikt - jak nie dać się wciągnąć w rozgrywki?
- Nastawienie wobec konfliktu.
- Asertywność menedżera w obliczu nadchodzącego konfliktu.
Komunikacja w trudnych sytuacjach.
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
- Jak usprawnić komunikacje w zespole ?
- Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)?
- Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników.
Autodiagnoza własnego stylu rozwiązywania konfliktu (test).
- Potrzeby osób uwikłanych w konflikt.
- Style rozwiązywania konfliktu.
- 5 sposobów zachowania w konflikcie.
Kierowanie konfliktem (dostrzeganie konfliktu, analiza sytuacji problemowej, tworzenie rozwiązań, ocena pomysłów i rozwiązań).
- Model rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
Fazy rozwiązywania konfliktu:
- faza I - wejście w konflikt
- faza II - określenie interesów i potrzeb stron
- faza III - określenie źródła konfliktu
- faza IV - poszukiwanie rozwiązań
- faza V - osiąganie porozumienia
Warunki brzegowe w zarządzaniu konfliktem.
- Aktywne i pasywne techniki reagowania na konflikt a postawiony cel, plany działań.
Czas trwania
2 dni
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Jutrzenki 137
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789