Szkolenie

Zarządzanie kryzysowe, czyli jak zapanować nad chaosem w nowej sytuacji? 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.

O szkoleniu

-
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia

-Kształtowanie przyjmowania właściwych postaw w zetknięciu z kryzysem na różnych szczeblach w strukturach organizacyjnych firm i instytucji.
-Poznanie metod i technik osłabiania, eliminowania lub wykorzystania kryzysów z korzyścią dla Organizacji i ludzi w niej pracujących.
-Poznanie sposobów przejścia przez sytuację kryzysowa.
-Cechy i predyspozycje osób odpowiedzialnych za procedury i działania antykryzysowe.

 

Korzyści dla uczestników

  • Zdobycie umiejętności komunikowania się w trudnych sytuacjach.
  • Rozwinięcie zdolności panowania nad stresem.
  • Przedstawianie rodzajów i sposobu kontaktu z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami.
  • Zapoznanie uczestników z zasadami delegowania zadań i ustalania priorytetów
  • Konsultacje z trenerem w zakresie zarządzania kryzysowego.
Kto powinien wziąć udział?

Grupa docelowa

UCZESTNICY: kadra zarządzająca, kierownictwo, specjaliści ds. bezpieczeństwa, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i działania antykryzysowe w Organizacjach i Urzędach.

 

Metodologia

Metody pracy podczas szkolenia stacjonarnego:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

W zależności od terminu i lokalizacji, szkolenie jest realizowane przez jednego ze wskazanych trenerów.

 

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.


1. Wstęp – przedstawienie uczestników.
2. Pojęcie kryzysu i omówienie faz sytuacji kryzysowej.
3. Przygotowanie zespołu do pracy w sytuacji kryzysowej:
a. Motywowanie pracowników w trudnej sytuacji.
b. Współpraca w zespole.
c. Analiza wdrożonych rozwiązań.
4. Kanały komunikacyjne w kryzysie:
a. Jak rozmawiać asertywnie w kryzysie
b. Jak panować nad stresem swoim i swoich podwładnych
c. Jak formułować jasne, krótkie i proste komunikaty
d. Jak rozmawiać z osobami w dużym stresie.
5. Powołanie zespołu kryzysowego:
a. delegowanie zadań
b. ustalanie priorytetów
c. monitorowanie pracy zespołu kryzysowego.
6. Sposoby przejścia przez sytuację kryzysową.
7. Pożądane cechy i kompetencje lidera-przywódcy w sytuacji kryzysowej.
8. Kontakt z zespołem/mediami/klientami/kontrahentami:
a. Jak się zachowywać i jak formułować wypowiedzi?
b. Przygotowanie do wystąpienia przed audytorium.
c. Najważniejsze aspekty przekazywania komunikatów w kryzysie.
9. Warsztat praktyczny - analiza przykładowej sytuacji kryzysowej.
10. Podsumowanie oraz sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

-

Gdzie i kiedy

Kraków 21 - 22 czerwca 2021
-

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Online 21 - 22 czerwca 2021

Gdzie i kiedy

Poznań 1 - 2 lipca 2021
-

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Online 1 - 2 lipca 2021

Gdzie i kiedy

Wrocław 19 - 20 sierpnia 2021
-

Wrocław

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Online 19 - 20 sierpnia 2021

Gdzie i kiedy

Gdańsk 13 - 14 września 2021
-

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Online 13 - 14 września 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 14 - 15 października 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 14 - 15 października 2021

Gdzie i kiedy

Kraków 8 - 9 listopada 2021
-

Kraków

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Online 8 - 9 listopada 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 - 21 grudnia 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 20 - 21 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Gdańsk 20 - 21 maja 2021
-

Gdańsk

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Online 20 - 21 maja 2021

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 kwietnia 2021
-

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 26 - 27 kwietnia 2021

Gdzie i kiedy

Poznań 11 - 12 marca 2021
-

Poznań

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Online 11 - 12 marca 2021

Weź udział

Szkolenia stacjonarne
zł netto
1350 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Weź udział
Szkolenia on-line
zł netto
1250 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Weź udział

Organizator

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań
Libelta 1a/2
woj. wielkopolskie
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER to oddany, profesjonalny zespół fachowców dogłębnie analizujący Państwa potrzeby, działając z pełną odpowiedzialnością i zaangażowaniem. To instytucja głównie specjalizująca się w realizacji projektów...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER prosimy o wypełnienie formularza rejestracji dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać wszelkie niezbędne informacje organizacyjne, w tym dotyczące płatności.

Wymagania techniczne: Komputer, smartfon lub tablet podłączony do internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
61-706 Poznań Libelta 1a/2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!