Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-marka-brand-management-szkolenie-dla-brand-managerow-56717-id145

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Każdy Brand Manager stara się tak zarządzać marką, aby stała się ona wyjątkowa, ale niestety nie każdej marce to się to udaje. Funkcjonowanie wielu marek opiera się często na powielaniu przetartych szlaków oraz naśladowaniu większych i silniejszych. Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w natłoku identycznych produktów czy marek staje się coraz trudniejsze a same narzędzia marketingu mix nie zawsze gwarantują sukces.

Najnowsze trendy pokazują jak ważne staje się właściwe pozycjonowanie marki w umysłach konsumentów oraz tworzenie dobrej strategii wizerunkowej, która pozwala dotrzeć do konsumenta i skutecznie komunikować się z rynkiem. Dopiero takie działania dają podstawę do bardziej efektywnego wykorzystywania narzędzi marketingu mix a w konsekwencji wpływają również na sprzedaż firmy i jej zyski.

Szkolenie dla Brand Managerów - "Zarządzanie Marką (Brand Management)" ma za zadanie przygotować Cię do profesjonalnego zarządzania marką / markami w warunkach trudnego, nasyconego konkurencyjnymi produktami i markami rynku. Chcemy podczas szkolenia z brand managementu dostarczyć wiedzy i podnieść umiejętności, które wdrożone w proces zarządzania marką spowodują, że twoja marka stanie się wyjątkowa.

Szkolenie skierowane jest do:

Udział w szkoleniu rekomendujemy przede wszystkim Brand Managerom, managerom marketingu, specjalistom ds. marketingu odpowiedzialnym za zarządzanie markami. Szkolenie będzie również przydatne osobom wiążącym karierę zawodową z pracą w marketingu, aspirującym na stanowiska związane z brand managementem.

Program szkolenia:

1. DIAGNOZA RZECZYWISTOŚCI - WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA MARKĄ

  • Elementy składające się na zarządzanie marką
  • Jak rozpocząć proces zarządzania marką
  • Marka a produkt

2. PROCESY W ZARZĄDZANIU MARKĄ

  • Repozycjonowanie
  • Wprowadzenie nowej marki (nowa marka w portfolio marek, co daje nowa marka)
  • Zarządzanie marką dojrzałą
  • Identyfikacja szans i zagrożeń

3. WALKA O UMYSŁ KONSUMENTA

  • Rozpoznanie potrzeb, motywów i zachowań konsumenckich
  • Metody i techniki zdobywania informacji
  • Alternatywne źródła informacji
  • Czynniki, które maja wpływ na wybory konsumenckie
  • Projektowanie działań

4. SPOSOBY KSZTAŁTOWANIA / BUDOWANIA MARKI

  • Istota brandingu
  • Czym jest consumer insight
  • Marketing narracyjny
  • Popularne metody budowania marki
  • Przykłady kampanii marketingowych

5. ZARZĄDZANIE MIXEM MARKETINGOWYM

  • Cena, produkt, promocja, dystrybucja - korelacja elementów

6. STRATEGIE CENOWE W ZARZĄDZANIU MARKĄ

  • Strategie cenowe

7. TECHNIKI PROMOCJI W ZARZĄDZANIU MARKĄ

  • Rodzaje technik promocji
  • Dopasowanie technik do stawianych celów

8. WARTOŚĆ POSTRZEGANA PRZEZ KLIENTA

 

  • Idea strategii opartej na wartości
  • Co nam daje wartość postrzegana

9. BENCHMARKING STRATEGICZNY - POZA BRANŻOWY

  • Poszukiwanie inspiracji poza przypisanym obszarem działania
  • Przykłady zastosowania benchmarkingu

Informacje o prelegentach:

Izabela Bohdan - Talmont

Trener - Praktyk. Menedżer marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania markami (branding) i produktami (product management), strategii marketingowych, trade marketingu.

Karierę zawodową rozpoczynała w Kamis - Przyprawy S.A. początkowo jako analityk sprzedaży, aby w 2003 roku objąć stanowisko Koordynatora Marketingu na Rynkach Zagranicznych. Odpowiadała m.in. za: wprowadzanie nowych produktów na rynki Europy Wschodniej i rynek amerykański, przygotowanie wsparcia marketingowego dla partnerów zagranicznych, analizę działań konkurencji oraz współpracę z zagranicznymi agencjami reklamowymi, ocenę akcji promocyjnych.

Od 2005 roku była odpowiedzialna za marki własne (private labels) w Kamis - Przyprawy S.A. współuczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju działu odpowiedzialnego za marki własne i eksport.

Wynikiem tych prac było wprowadzenie przypraw i musztard pod marką własną do sieci: Jeronimo Martins (Biedronka), Carrefour, Plus Discount, Tesco, Kaufland, Lidl na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych (m.in. Węgry, Czechy, Słowacja) dla takich klientów jak Tesco, Lidl, Kaufland. Ściśle współpracowała z poszczególnymi działami firmy na każdym etapie przygotowania produktu pod markę własną (jakość, produkcja, B&R, zakupy, logistyka).

Od połowy 2006 roku związana z Eveline Cosmetics gdzie odpowiadała za opracowanie i wdrażanie kampanii promujących markę na rynkach eksportowych oraz współpracę z mediami zagranicznymi w zakresie reklam i PR, kontrolę budżetów marketingowych i promocyjnych.

W latach 2007 - 2008 w 3M Poland odpowiadała za zarządzanie markami Consumer Health Care (marki Viscoplast, Nexcare, Kinder Test) w kanale tradycyjnym, nowoczesnym i farmaceutycznym. Była odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, współpracę ze strukturami międzynarodowymi w ramach korporacji, koordynację działań PR dla marek, działania trade marketingowe, opracowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, zarządzanie marżą na produktach, zarządzanie kanałami dystrybucji, współpracę z agencjami badającymi rynek (AC Nielsen), reklamowymi i domami mediowymi. Zrealizowała również projekt marki własnej dla sieci Biedronka.

Od 2009 roku Brand Manager marki Canpol babies w Canpol Communication. Zarządza marką Canpol babies we wszystkich kanałach dystrybucji, przygotowuje analizy strategiczne i wytycza kierunki rozwoju dla marki, projektuje oraz prowadzi akcje promocyjne skierowane do konsumentów i środowiska medycznego. Współpracuje z agencjami badawczymi w zakresie badań jakościowych i ilościowych w ramach projektu repozycjonowania marki.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego.

Główne kompetencje trenerskie:

- branding (zarządzanie marką, marki własne, rebranding, repozycjonowanie); - pricing (marketing ceny, polityka cenowa, polityka rabatowa, wojny cenowe); - benchmarking; - badania (ilościowe, jakościowe); - trade marketing; - strategie marketingowe.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1980 zł netto + 23% VAT za zgłoszenie biznesowe 1 osoby.
  • 1000 netto + 23% VAT za zgłoszenie 1 osoby w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista".

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik:

Dostępne zniżki:

  • 10 % przy zgłoszeniu 2 osób przez nowego klienta.
  • 20 % przy zgłoszeniu 1 osoby przez stałego klienta.
  • 25 % przy zgłoszeniu 2 osób przez stałego klienta.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o przesłanie formularza zgłoszenia dostępnego na www.bonavigator.pl lub kontakt telefoniczny / e-mailowy.


Wydarzenie: ZARZĄDZANIE MARKĄ (Brand Management). Szkolenie dla Brand Managerów