Zarządzanie marką i komunikacja marketingowa

O szkoleniu

SZKOLENIE ONLINE

Szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.com.
szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza, ćwiczenia oraz aktualne case'y.
przewidziane przerwy
Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania strategii, zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych, wykonując zadania i przygotowując koncepcje do użycia w swoim biznesie.

Dlaczego warto wziąć udział?

Zapisz się na szkolenie:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/kampanie-reklamowe/

Kto powinien wziąć udział?
  • dział marketingu i promocji
  • specjaliści brandingu
  • osoby zajmujące się tworzeniem i prowadzeniem kampanii reklamowych
  • osó zajmujących się reklamą marki

Program szkolenia

Program szkolenia: Zarządzanie marką i komunikacja marketingowa

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Jak przejść od strategii do kampanii?
  • Które narzędzia komunikacji marki są najlepsze?
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Jakie stosować wskaźniki, aby zweryfikować osiąganie wyznaczonych celów?

2.  Analiza marki i 8 praktycznych narzędzi służących analizie:

  • modelu biznesowego
  • problemów i rozwiązań
  • otoczenia rynkowego i konkurencji
  • odbiorców
  • identyfikacji wizualnej i komunikowanych wartości
  • portfela produktowego
  • strategicznego wariantu marki
  • pozycjonowania marki

3. Opracowanie wyróżniającego DNA marki

  • Unikalne pozycjonowanie marki pod kątem propozycji wartości, komunikacji oraz identyfikacji
  • Tożsamość marki - 4 praktyczne modele 
  • Tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy
  • Identyfikacja wizualna marki: styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
    wytyczne do opracowywania spójnych materiałów wizerunkowych i promocyjnych

4. Projektowanie komunikacji marketingowej dla marki 

  • Customer Journey Mapping - projektujemy obecność marki w każdym punkcie styku
  • Strategia promocyjna  na jednej  karcie  
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Sposoby na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

5. Złote zasady tworzenia najlepszych kampanii promocyjnych

  • 6 elementów przekazu reklamowego - czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów na maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu
  • Najciekawsze i warte zastosowania zasady psychologii reklamy

6.  Rodzaje kampanii promocyjnych zależnie od celu:

  • Kampania wzmacniająca emocjonalny związek z marką
  • Kampania odświeżająca wizerunek marki z celem dotarcia do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z nowym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe wyznaczające nowe trendy w marketingu

7. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów

Czas trwania

2 dni, 9:00-16:00

Prelegenci

Alicja Ortynecka

Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 27-28 wrzesień 2022
Online 13-14 grudzień 2021

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 309
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 350 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 3.7% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
Cena promocyjna
za zgłoszenie minimum 30 dni przed szkoleniem
1 305
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ZOOM

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!