Szkolenie

Zarządzanie marką MASTERCLASS

O szkoleniu

Silne marki uwodzą. Nie możemy się im oprzeć. Przyciągają klientów niczym magnes. Co stoi za ich sukcesem? Przemyślana i skuteczna strategia marki. Szkolenie dedykowane osobom, które zarządzają marką lub pragną powołać do życia nowy brand. Od fundamentalnych pierwszych kroków, poprzez kluczowe narzędzia i metody pracy po projektowanie komunikacji w każdym punkcie styku.

Szkolenie umożliwia warsztatowe przetestowanie przedstawianych narzędzi w praktyce na podstawie autentycznych przykładów ze świata biznesu. Kompleksowy zbiór eksperckiej wiedzy, z którym zaczniesz podbijać rynki.
Kto powinien wziąć udział?
  • dział marketignu i promocji
  • wszyscy zainteresowani tematem

Program szkolenia

1. Marka i otoczenie marketingowe

  • 3 poziomy celów, cele SMART marki, strategiczne kierunki rozwoju marki, cykl życia marki
  • portfel marki i architektura marki
  • segmentacja odbiorców, persony, targetowanie
  • kanały dystrybucji, kanały sprzedaży
  • promocja i marketing
  • pozycjonowanie cenowe
  • konkurenci, substytuty, benchmarki, interesariusze
  • przydatne narzędzia służące analizie sytuacji wyjściowej

2. Poszukiwanie cech wyróżniających markę

  • analiza potrzeb i oczekiwań konsumentów, analiza insightów (Value Proposition Canvas)
  • analiza konkurencji (warstwa wartości, warstwa wizualna, etc.)
  • analiza dobrych praktyk i błędów (kanały promocji, komunikacji, dystrybucji, sprzedaży)
  • pozycjonowanie marki względem konkurentów (blue ocean strategy, mapy percepcji, model BAV)

3. Założenia strategiczne dotyczące tożsamości

  • definicja, elementy składowe w wybranych ujęciach (Pryzmat Kapferera, Bull’s Eye, Piramida marki, Brand DNA)
  • metody określania osobowości marki (Personifikacja, Koło Archetypów)
  • misja, wizja, wartości, obietnica marki, brand story, zdanie pozycjonujące (Brand Strategy Canvas)

4. Wyrazisty, unikalny język marki

  • język tekstowy (tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy)
  • język wizualny (styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
  • materiały wizerunkowe i promocyjne)
  • dźwięki marki
  • zapachy marki
  • wrażenia dotykowe/cielesne w kontakcie z marką
  • księga znaku

5. Doświadczenia użytkownika z marką w każdym punkcie styku

  • Kluczowe etapy relacji konsumenta z marką
  • Customer Journey Mapping
  • Moments of Truth
  • Rytuały marki
  • Spójność marketing mix

6. Komunikowanie wewnętrzne

  • Pracownicy i właściciele
  • Otoczenie fizyczne
  • Kultura organizacji

7. Ewaluacja skuteczności marki 

  • Brand Equity i elementy składowe

Czas trwania

2 dni, 10:00 - 15:00

Prelegenci

Cytat

Alicja Ortynecka

Socjolożka z dyplomem University College Dublin, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania projektami. Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Dyrektor zarządzający międzynarodowej agencji TommyZee&Co obsługującej największe światowe marki m.in.: Nike, UBS, Phillips. Właściciel autorskiego butiku z kreatywnymi rozwiązaniami brandingowymi Neki. Manager związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Na co dzień tworzy koncepty kreatywne oraz strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej, strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych, usługowych oraz korporacyjnych. Dotychczas pracowała dla ponad 100 klientów z 15 różnych branż z Polski i świata.

Gdzie i kiedy

Online 1 - 2 grudnia 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1450 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu. Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ZOOM.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!