Szkolenie

Zarządzanie marką - najnowsze trendy, procesy i narzędzia komunikacji

O szkoleniu

Zarządzając marką i jej komunikacją można się pogubić w mnogości możliwości oferowanych metod, narzędzi i procesów. Wszystkie z nich łączy człowiek, dla którego projektujemy i na rzecz którego działamy.

Dlatego to szkolenie to przegląd kilkunastu różnych procesów i koncepcji podejścia do marketingu, z których korzysta branding. Przyjmy się nim, by być lepiej świadomym możliwości jakie oferują, a także jako inspiracji z których można korzystać w realizacji konkretnych celów marki (albo z wybranych narzędzi w ich ramach).

Chciałabym, abyście po naszym intensywnym i praktycznym spotkaniu wyszli z głową pełną pomysłów, wiedzą dotyczącą różnych procesów i możliwości praz paczką konkretnych narzędzi, które będziecie mogli zastosować w swojej pracy od zaraz.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści:

  • Poznanie i zrozumienie trendów marketingowych i brandingowych, tak by lepiej poruszać się świecie narzędzi zorientowanych na człowieka oraz „zwinnych”.
  • Zrozumienie marketingowego podejścia do klienta. Wybrane procesy omówimy, a część z nich poznamy głębiej i szerzej oraz przećwiczymy część ich praktycznych narzędzi.
  • Pozwali na lepszą orientację w wielu procesach, narzędziach i metodach stosowanych w brandingu i marketingu, tak by świadomiej korzystać z tych procesów oraz czerpać z nich inspiracje do własnych metod pracy brandingowej (np. w badaniach, w projektowaniu np. komunikacji, w testowaniu, we wdrożeniach oraz w bieżącej komunikacji i budowie relacji z klientami).
  • Duży nacisk na praktykę, na wypracowanie i poznanie nowych sposobów pracy oraz na opanowanie narzędzi pomagających lepiej projektować i realizować wybrane działania na rzecz marki.
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu zarządzania marką.

Program szkolenia

KONTEKST I OTOCZENIE MARKI

  1. Zmiany w podejściu do ekonomii, biznesu oraz konsumenta i ich wpływ na marki oraz ich zarządzanie.
  2. Wybrane założenia, które wpływają na pracę brandingową:
  • marketing 4.0+
  • growth hacker marketing
  • data driven marketing
  • evidence-based marketing
  • futures thinking
  • human-centered design
  • trend-driven innovations
  • value proposition
  • design thinking
  • ekonomia behawioralna
  • inne wybrane trendy marketingowe oraz ich możliwe zastosowania, jak i ograniczenia

PROCESY I NARZĘDZIA SŁUŻĄCE MARCE

  1. Nowoczesne budowanie i zarządzanie marką w podejściu human-centric design i change-oriented-design, które sprzyjają byciu bardziej wrażliwym na potrzeby zmian rynku i konsumentów.
  2. Oswojenie z service design, design thinking, growth hacker marketing oraz marketingiem doświadczeń - omówimy te procesy oraz  wybrane wyzwania i działania w obszarze monetyzacji zmian/innowacji
  3. W jakich sytuacjach i kiedy warto czerpać z tych rozwiązań.
  4. Przećwiczenie wybranych elementów wskazanych procesów (narzędzia).
  5. Przedyskutujemy także kilka narzędzi, z których korzysta branding m.in.:
  • archetypy (wady i zalety w kontekście najnowszej wiedzy o psychologii człowieka)
  • brandbook (fakty i mity (np. to nie jest CI)
  • praktyczne wskazówki, jak utrzymać spójność w okresie „stałej zmienności”

PROCESY I NARZĘDZIA SŁUŻĄCE ZESPOŁOWI I LIDEROWI

  1. Wybrane aspekty i dobre praktyki motywacji oraz Agile do zastosowania w zespole i zarządzania marką, wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego początku.
  2. W pracy projektowej, w pracy koncepcyjnej i twórczej, w tworzeniu innowacji, w utrzymaniu i modernizowaniu produktów, wprowadzaniu ich na rynek. W odkrywaniu i identyfikowaniu potrzeb.
  3. Wszędzie tam, gdzie zmiana jest wpisana w naturę biznesu czy środowiska, w którym się otacza.

Prelegenci

Cytat

Agnieszka Pełka-Szajowska

Mówi o sobie, że tworzy mosty między biznesem i człowiekiem. By biznes rozumiał więcej i lepiej jak myśli, czuje i działa człowiek (evidence-based) oraz by umiał przekładać tę wiedzę i doświadczenia na lepsze decyzje i wartość. Łączy dwa spojrzenia na biznes, jako doświadczony menadżer w zakresie komunikacji marketingowej oraz jako psycholog biznesu.
Ponad 20 lat w biznesie pracując dla różnych marek, zdobywaając nagrody m.in. Superbrands, nagrodę za najlepszą kampanię reklamową, najlepszy rebranding czy nagrodę dla marki najbardziej przyjaznej blogerom. Specjalizuje się m.in. w zarządzaniu marką i marketingu 4.0, procesach human-centric design (m.in. design thinking / value proposition i in.), psychologii decyzji konsumenckich oraz ekonomii behawioralnej.
W zakresie psychologii interesuje ją creative problem-solving, myślenie krytyczne, psychologia zarządzania ludźmi i teamwork.
Ukończyła studia MBA, pracuje nad doktoratem (marka i ekonomia behawioralna). Certyfikowany trener biznesu, wykładowca marketingu na studiach MBA (Akademia Koźmińskiego w Warszawie), prelegentka na konferencjach, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Pracowała dla Tołpa, Concordia Design, Santander Bank, PEKAO SA, Bosh Rexroth, Volkswagen Poznań, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.

Gdzie i kiedy

Online 22 - 23 kwietnia 2021

Weź udział

Cena
za osobę
1350 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o zgłoszenie z użyciem formularza rejestracji online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!