Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-pokoleniami-75468-id1061

Informacje o szkoleniu

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

Lepiej wykorzystany potencjał pracowników 

Większe zadowolenie i satysfakcja osób zatrudnionych

Mniejsza rotacja czyli mniej nieprzewidzialnych zmian

Usprawnienie procesu rekrutacji i tym samym możliwość dotarcia do unikalnych kandydatów

Konkurencyjność na rynku pracy

Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy) 

Wzmocnienie wizerunku organizacji jako miejsca elastycznego i podążającego za trendami

Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

 

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

Zbudowanie swojego wizerunku jako menadżera nowoczesnego i podążającego za trendami

Zbudowanie wizerunku szefa elastycznego i otwartego

Nabycie unikalnych umiejętności budowania relacji z przedstawicielami różnorodnych grup wiekowych

Wyższa wydajność dzięki wykorzystaniu synergii zespołu

Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie lepszych rezultatów

Możliwość wdrożenia nowoczesnego stylu zarządzania – bycie prekursorem

 

KORZYŚCI WSPÓLNE:

Poprawa przepływu wiedzy w zespołach mieszanych

Poprawa procesów wewnątrz organizacji

Zbudowanie wizerunku organizacji przyszłości

Szkolenie skierowane jest do:

  • kadry menedżerskiej
  • prezesów i właścicieli firm

Program szkolenia:

1. Podział na poszczególne pokolenia i portret pokoleń

  • ­Baby boomers, X, Y i Z  - etykietowanie vs. przydatny skrót myślowy
  • ­Tworzenie Persony (technika zaczerpnięta z metodologii design thinking)
  • ­Jakie jest każde z pokoleń pod kątem:
    • Wartości
    • Stylu komunikacji
    • Motywacji
    • Potrzeb i oczekiwań
    • Komunikacji
  • ­Mythbusters
     

2. Konflikt wartości fundamentem różnic międzypokoleniowych

  • ­Gra symulacyjna dotycząca konfliktu wartości
  • ­Rywalizacja czy Współpraca
     

3. Plusy zespołu wielopokoleniowego

  • ­Mocne strony poszczególnych pokoleń
  • ­Podział zadań i kompetencji
  • ­Jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników
  • ­Zapobieganie konfliktom
  • ­Bazy wiedzy czyli uczmy się od siebie


4. Komunikacja

  • ­Czy istnieje przekaz uniwersalny?
  • ­Jak słyszeć wartości, potrzeby, oczekiwania przedstawicieli pokoleń
  • ­Jak uniknąć barier międzypokoleniowych
  • ­Jak dostosować przekaz do przedstawicieli różnych pokoleń?


5. Multigeneracyjny poligon menedżerski (format fabuły biznesowej)

  • ­Rozmowa mobilizująca
  • ­Informacja zwrotna (feedback vs. feedforward)
  • ­Podnoszenie standardów pracy
  • ­Zlecanie, delegownaie, rozszerzanie odpowiedzialności
  • ­Budowanie fundamentu zaufania
  • ­Rozmowa egzekwująca
  • ­Exit inteview
     

6. Motywowanie i budowanie lojalności

  • ­Motywacja 3.0
  • ­Kij czy marchewka?
  • ­W jaki sposób budować lojalność ?
    • Skala przywiązania
    • Skala nastawienia emocjonalnego


7. Obszary konfliktogenne

  • ­Stosunek do pracy
  • ­Punktualność
  • ­Otwartość na feedback
  • ­Chęć uczenia się
  • ­Gotowość do dzielenia się wiedzą
  • ­Zadawanie pytań i prośba o wsparcie
  • ­Poczucie odpowiedzialności…
  • ­Inne
     

8. „Idzie nowe” czyli jak się przygotować na zmiany?

  • Dobierz marketing rekrutacyjny
  • ­Opowiedz mi o pracy
  • ­Zadbaj o onboarding
  • ­Wspieraj i ucz
  • ­Feedback od razu
  • ­Pokaż mi, dlaczego jestem ważny
  • ­Pokaż sens mojej pracy
  • ­Piłkarzyki? - niekoniecznie
     

9. Podsumowanie i zakończenie

  • ­Słowo na koniec od trenera
  • ­Podsumowanie uczestników
  • ­Ćwiczenie SSC

Informacje o prelegentach:

EMILIA WIŚNIEWSKA

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

ANETTA WRÓBLEWSKA

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą. Ekspert z zakresu czynników motywacyjnych w kontekście generacyjnym. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Decathlon, Dachser, Atlas, Rhenus Data Office Polska, DUKA, czy Dentsu Aegis Network Polska.

ANNA KAZAKOW

Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska . Mówca motywacyjny i inspiracyjny.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1600 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.


Wydarzenie: Zarządzanie pokoleniami