Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce

O szkoleniu

Szkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń, za pomocą wprowadzania w życie cyklu zarządzania. To wszystko po to, by nadać czynnościom efektywnego (produktywnego) kształtu.

Szkolenie zarządzanie pracownikami składa się z następujących modułów, które stanowią jednocześnie kolejne kroki zarządzania pracownikami: cel, plan, przydzielanie zadań ( czyli skuteczna komunikacja), kontrola, wprowadzanie akcji korygujących. Uczestnicy ćwiczą motywowanie, precyzyjną komunikację, asertywne egzekwowanie umów oraz elementy wpływania na pracowników, aby ich praca była zgodna z założeniami.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uzyskane umiejętności

  • poznanie różnych stylów zarządzania i umiejętność dostosowania ich do własnego stylu pracy oraz stylu pracy współpracowników
  • umiejętność budowania skutecznie działającego zespołu złożonego z wielu indywidualności
  • dostrzeganie umiejętności interpersonalnych u siebie i u swoich podwładnych
  • umiejętność rozróżniania roli pracowników i managerów w organizacji
  • poznanie cyklu zarządzania (cel, plan, delegowanie, kontrola, działania korygujące)
  • dostrzeganie ważnej roli komunikacji w zarządzaniu pracownikami
  • delegowanie zadań
  • egzekwowanie umów
  • skuteczna kontrola
  • motywowanie pracowników
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierowane jest do menedżerów i kadry zarządzającej.

Program szkolenia

I. Cykl zarządzania

  • Rola managera w organizacji – po co organizacji manager
  • Rola porządku w organizacji jako głównego warunku sukcesu zespołu
  • Cykl zarządzania jako gwarant osiągania sukcesu w zarządzaniu
  • Cel, Plan, Delegowanie, Kontrola – niezbędne kroki w zarządzaniu

II. Określanie celu i planowanie w pracy managera i jego pracowników

  • Dobrze określony Cel jako najdoskonalszy motywator
  • Reguła SMART (ER) – określania celu
  • Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele krótkoterminowe
  • Szacowanie i mierzenie pracy pracowników
  • Czas jako jeden z najważniejszych wskaźników efektywności pracowników
  • Planowanie pracy (narzędzia, metody)

III. Delegowanie zadań pracownikom

  • Komunikacja (mów do swoich pracowników i słuchaj swoich pracowników)
  • Wybierz asertywność zamiast agresji i uległości w zarządzaniu
  • Różne style delegowania pracy pracownikom w zależności od kompetencji i zaangażowania pracowników (model zarządzania sytuacyjnego Blancharda)
  • Rozpoznawanie różnych stylów komunikowania się przez pracowników
  • Budowanie relacji w zespole

IV. Motywowanie

  • Co jest motywatorem
  • Model Masłowa jako wskazówka w rozpoznawaniu potrzeb pracowników
  • Najważniejsze demotywatory w pracy
  • Po co pracownicy przychodzą do pracy

V. Kontrola

  • Kontrola nastawiona na cel
  • Rola feedbacku w procesie kontroli
  • Rola planowania w procesie kontroli
  • Analiza zasobów każdego uczestnika, które mogą być wykorzystane w pracy
  • Umiejętne wykrywanie przyczyn nie realizowania celów pracy
  • Analiza barier komunikacyjnych oraz innych czynników utrudniających efektywne zarządzanie

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!