O szkoleniu
Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki.
Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika kursu (niezależnie od dotychczasowych doświadczeń z programem Microsoft Excel).
Korzyści
Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości do kreatywnej analizy danych oraz do budowy modeli, dzięki którym podejmowanie decyzji będzie oparte o rzetelne i dokładne dane. Poznanie zaawansowanych technik korzystania z programu Microsoft Excel uczyni codzienną pracę łatwiejszą i bardziej efektywną.
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik potrafi:
- Analizować w Excelu informacje z własnego systemu informatycznego
- Budować raporty
- Tworzyć formuły obliczeniowe
- Zautomatyzować wiele powtarzających się czynności
- Skutecznie wykorzystać tabele i wykresy przestawne
- Scalać i konsolidować dane pochodzące z różnych arkuszy
Adresaci:
- dział logistyki
- dział spedycji
Program szkolenia
- Excel kiedyś i dziś – historia rozwoju programu, wersje, różnice i cechy wspólne – specyfika wykorzystania programu w dziale logistyki
- Przegląd możliwości arkusza Microsoft EXCEL, organizacja programu, organizacja dokumentu – skoroszytu
- Zapisywanie plików - *.xlsx, *.xlsm, *.xlsb
- Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy, tworzenie i wykorzystywanie funkcji
- Specyfika wykorzystania Excela przez pracowników działów logistyki
- Analiza i wiekowanie zapasów,
- Analiza kosztów
- Działania na tekstach – porządkowanie i przetwarzanie danych – funkcje tekstowe
- Jak Excel „widzi” czas, Funkcje Daty i Czasu - poprawna analiza wartości daty i czasu
- Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych w formułach (np. A1, $A$1, $A1, A$1), wykorzystanie nazw
- Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela (matematyczne, logiczne, wyszukiwania i adresu, bazodanowe, itp.)
- Budowanie bazy danych na arkuszu, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów, filtrowanie i sortowanie wielopoziomowe, grupowanie danych
- Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej, scalanie danych z wielu arkuszy.
- Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.
- Pobieranie danych zewnętrznych - kwerendy baz danych, wykorzystanie modułu MS Query
- Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy (np. wielowariantowa analiza sprzedaży według wybranych kryteriów, analiza danych księgowych, analiza klientów, zestawienia danych).
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Szkolenie odbywa się na platformie Clickmeeting.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
- Ulica i nr: Mysłowicka 15
- Kod pocztowy: 01-612
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108
Masz pytania? Napisz do nas
