Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-projektami-w-oparciu-o-wspolprace-zespolowa-71534-id36

Informacje o szkoleniu

  • Zarządzanie projektami w oparciu o współpracę zespołową


    ID szkolenia: 71534
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel AMBER
    ul. Powstańców Warszawskich 45
    Gdańsk
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni
    I dzień: 10:00 - 18:00
    II dzień: 09:00 - 17:00
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Kronikarza Galla 4 lok. 9
    30-053 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Projekty istniały już wieki temu. Projektem była wyprawa Kolumba w poszukiwaniu nowego lądu, projektem było zaprojektowanie i budowa Sagrada Familia przez Antonio Gaudiego. Dziś nadal realizujemy projekty zarówno prywatne jak i zawodowe, zarówno małe jak i duże. Najczęściej zarządzamy i realizujemy projekty intuicyjnie, czego efektem jest poczucie, że jednak o wielu sprawach nie pomyśleliśmy. Aby zaplanować sukces nie wystarczy określenie zasobów, trzeba jeszcze połączyć wszystkie elementy wpływające na niego, przewidzieć różne scenariusze a wszystko to by osiągnąć zmianę która da się zmierzyć i ocenić na podstawie jednolitych kryteriów. W ten sposób powstało myślenie projektowe. Zdefiniowane działanie, przygotowane i zaplanowane, łączące wiele powiązanych wspólnym problemem spraw, skupione na efekcie i realizacji określonych celów, mające wywołać sprecyzowaną zmianę, nazywane jest projektem. Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przeprowadzić uczestników przez poszczególne etapy projektu. Od zdefiniowania celu projektu oraz określenia odbiorców projektu poprzez tworzenie planu działania, określenie terminu realizacji projektu i terminów pośrednich, określenia osób, które powinny być zaangażowane do projektu, planowania niezbędnych zasobów i budżetu. Uczestnicy w trakcie szkolenia poznają narzędzia służące do monitorowania postępów i kontrolowania realizacji projektu, a także uwzględnienia ryzyka. Szkolenie pozwoli zrozumieć, że zarządzanie projektami nie jest skomplikowane, a stosowanie określonych zasad może przynieść korzyści i zapewnić sukces w biznesie.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Project managerów
  • Liderów projektów
  • Członków zespołów projektowych

Program szkolenia:

MODUŁ I. ZDEFINIOWANIE PROJEKTU, OKREŚLENIE JEGO SPECYFIKI

  • Definiowanie projektu - omówienie najważniejszych procesów, technik i rozwiązań wykorzystywanych przy inicjowaniu projektu
  • Trzy główne elementy składające się na projekt
  • Definiowanie celu i sensu projektu
  • Zidentyfikowanie i określenie ograniczeń projektu
  • Umiejętne radzenie sobie z niewiadomymi na etapie planowania


MODUŁ II. OKREŚLENIE ODBIORCÓW PROJEKTU

  • Tworzenie listy i charakterystyki odbiorców projektu
  • Identyfikowanie projektodawców, wspierających i obserwatorów projektu
  • Zastosowanie różnych metod angażowania odbiorców
  • Maksymalizacja korzyści zaangażowania odbiorców


MODUŁ III. BUDOWANIE ZESPOŁU PROJEKTOWEGO

  • Rola Kierownika Projektu - omówienie zakresu odpowiedzialności, praw, obowiązków, pożądanych kompetencji, umiejętności i cech
  • Expose Kierownika Projektu - zawiązanie zespołu
  • Określenie ról i zakresu odpowiedzialności poszczególnych członków zespołu
  • Umiejętne dopasowania do zadań właściwych osób
  • Określenie wymaganej wiedzy i umiejętności jaką powinni posiadać członkowie zespołu projektowego
  • Określenie wymaganego poziomu zaangażowania
  • Identyfikowanie potrzebnych pracowników na macierzy zasobów ludzkich


MODUŁ IV. PRACA ZESPOŁOWA W PROJEKCIE

  • Spotkania statusowe zespołu i ich cel - przepływ informacji i motywowanie do osiągania wyników (częstotliwość, czas trwania, agenda, zaangażowanie i rola uczestników)
  • Spotkania robocze - harmonogram, cele, zaangażowanie i rola uczestników
  • Świętowanie sukcesów


MODUŁ V. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA. PRZYGOTOWANIE DO REALIZACJI PROJEKTU

  • Planowanie projektu - analiza i omówienie kluczowych rozwiązań i narzędzi wykorzystywanych przy planowaniu pracy
  • Hierarchiczny podział projektu przy użyciu struktury podziału pracy (Work Breakdown Structure - WBS)
  • Tworzenie i prezentacja struktury podziału prac w projekcie
  • Identyfikacja obszarów ryzyka w trakcie planowania prac
  • Szacowanie czasu trwania działań
  • Opracowanie harmonogramu projektu
  • Różne rodzaje kosztów związane z projektem
  • Trzy etapy przygotowania budżetu projektu


MODUŁ VI. SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

  • Realizacja i kontrola projektu - przegląd procesów i technik wykorzystywanych do skutecznego i systematycznego kontrolowania przebiegu działań projektowych
  • Systemy zarządzania informacją
  • - monitorowanie wykonania harmonogramu
  • - monitorowanie nakładów pracy
  • - monitorowanie wydatków
  • Wykorzystanie systemu kontroli w praktyce Wprowadzanie zmian w trakcie trwania projektu


MODUŁ VII. KOMUNIKACJA W PROJEKCIE

  • Komunikacja jednokierunkowa i dwukierunkowa
  • Wybór odpowiedniego środka komunikacji:
  1. raporty pisemne
  2. e-maile
  3. wykorzystanie technologii komunikacyjnych w zespołach wirtualnych
  • spotkania
  • Przygotowywanie planu komunikacji
  • Rozmowa dyscyplinująca, feedback pozytywny i rozwojowy


MODUŁ VIII. ZAMKNIĘCIE PROJEKTU

  • Omówienie najważniejszych elementów procesu zamykania, weryfikacji i oceny zrealizowanych projektów
  • Wczesne przygotowywanie się do zamknięcia projektu
  • Przechodzenie członków zespołu do nowych zadań
  • Analizowanie rezultatów: ocena projektowa

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Nowicka-Przyborska - Dyplomowany trener biznesu. Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze B2B oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1480 zł + VAT cena za 1 os.

Cena zawiera:

- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Zarządzanie projektami w oparciu o współpracę zespołową