Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-reklamacjami-45569-id1217

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Każda organizacja, która sprzedaje swoje produkty czy usługi, jest narażona na otrzymywanie reklamacji. Niezadowolenie klienta w pierwszym odczuciu ma charakter negatywny, ale poprzez odpowiednie zarządzanie procesem reklamacyjnym jesteśmy w stanie wydobyć z każdej reklamacji wiele korzyści i pozytywnych informacji. Właściwie zarządzany proces reklamacyjny powinien usprawniać procesy jakościowe oraz produkcyjne w organizacji.
Proponowane przez nas szkolenie ma na celu usprawnienie procesu zarządzania reklamacjami, ulepszenie procesu związanego z rozpatrywaniem reklamacji oraz poprawną identyfikację podstawowych przyczyn ich wystąpienia. Omawiane są typowe metody rozwiązywania problemów i dochodzenia do przyczyn niezgodności.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
-Zrozumienie podstawowych zasad komunikacji,
-Zapoznanie ze standardami rozmowy z klientem,
-Uświadomienie sobie roli znajomości oczekiwań Klienta w odniesieniu do reklamacji,
-Poznanie praktycznych sposobów postępowania z reklamacjami,
-Poznanie najczęściej popełnianych błędów podczas obsługi reklamacji.

Szkolenie skierowane jest do:

Kadry kierowniczej działu reklamacji

Program szkolenia:

1. Reklamacja – co to jest i czyj jest to problem?
2. Podstawy komunikacji.
3. Podstawy negocjacji.
4. Cele negocjacyjne.
5. BATNA.
6. Oczekiwania klienta związane z reklamacją.
7. Przygotowanie do rozmowy z klientem:

  • analiza sytuacjI,
  • sformułowanie celu,
  • przygotowanie strategi.

8.Standard rozmowy z klientem.
9. Analiza sytuacji po zakończeniu rozmowy.
10. Przygotowanie raportu ze spotkania z klientem.
11. PDCA w zarządzaniu reklamacjami.
12. Błędy w zarządzaniu reklamacjami.
13. Przyjmowanie reklamacji – podejście praktyczne.
14. Odrzucanie reklamacji – podejście praktyczne.

  • zgromadzenie i analiza danych,
  • standard rozmowy z klientem podczas odrzucania reklamacji.

15. Podsumowanie.

Informacje o prelegentach:

Trener SGP

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1290 zł + 23% VAT za osobę
  • 1190 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniu powyżej 2 osób

Cena zawiera:

proces szkolenia, sala szkoleniowa, materiały szkoleniowe w formie książkowej wraz z długopisem, wszelkie koszty związane z trenerem, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, przerwy kawowe, obiad, poszkoleniowe konsultacje z trenerem.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Zarządzanie reklamacjami