Szkolenie
Zarządzanie Relacjami w Obsłudze Klienta
O szkoleniu
Szanowni Państwo,
Umiejętne zarządzanie relacjami z klientem to siła firmy. Globalizacja gospodarki, nowe technologie, narastająca konkurencja sprawiają, że oczekiwania względem obsługi klienta nieustannie rosną. Wiedza o potrzebach klientów i ich zachowaniu to jeden z najcenniejszych kapitałów każdej firmy. Lepsze zrozumienie potrzeb klienta, wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom i szacunek sprawią, że usługi lub produkty firmy będą oceniane bardzo wysoko, a przecież nie ma bardziej wartościowej reklamy dla Twojej firmy niż zadowoleni klienci.
W programie m in.:
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak rozpoznawać typy zachowań klientów i dostosowywać do nich sposób rozmowy?
Jak stawiać czoło trudnym rozmowom, rozpoznawać i zarządzać obiekcjami klienta?
Jak rozpoznawać potrzeby i dopasowywać właściwe dla klienta rozwiązanie?
Jak prowadzić efektywne rozmowy, panować nad ich czasem i przebiegiem?
Jak mówić klientowi NIE, nie tracąc jego przychylności?
Umiejętne zarządzanie relacjami z klientem to siła firmy. Globalizacja gospodarki, nowe technologie, narastająca konkurencja sprawiają, że oczekiwania względem obsługi klienta nieustannie rosną. Wiedza o potrzebach klientów i ich zachowaniu to jeden z najcenniejszych kapitałów każdej firmy. Lepsze zrozumienie potrzeb klienta, wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom i szacunek sprawią, że usługi lub produkty firmy będą oceniane bardzo wysoko, a przecież nie ma bardziej wartościowej reklamy dla Twojej firmy niż zadowoleni klienci.
W programie m in.:
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak rozpoznawać typy zachowań klientów i dostosowywać do nich sposób rozmowy?
Jak stawiać czoło trudnym rozmowom, rozpoznawać i zarządzać obiekcjami klienta?
Jak rozpoznawać potrzeby i dopasowywać właściwe dla klienta rozwiązanie?
Jak prowadzić efektywne rozmowy, panować nad ich czasem i przebiegiem?
Jak mówić klientowi NIE, nie tracąc jego przychylności?
Kto powinien wziąć udział?
Na szkolenie zapraszamy:
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Obsługi Klienta,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Call Center,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działówSprzedaży,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Reklamacji.
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Obsługi Klienta,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Call Center,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działówSprzedaży,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Reklamacji.
Program szkolenia
8.30 – 9.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
9.00 – ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA
Moduł 1: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Czym jest znakomita obsługa klienta?
Czynniki super jako ocena jakości obsługi przez klientów.
Moduł 2: KLIENT– CZYLI KTO?
Typologia klientów.
Klient współczesny; trendy współczesności w obsłudze klienta.
Trudny klient – kim jest dla mnie?
Klienci z piekielnego panteonu niesławy.
Moduł 3: KOMUNIKACJA W RAMACH ZNAKOMITEJ OBSŁUGI KLIENTA
Język i sposób komunikowania się.
Język ograniczeń vs. język możliwości.
Komunikowanie się z klientem w erze cyfrowej.
Profesjonalna rozmowa telefoniczna - model rozmowy.
Moduł 4: OBIEKCJE, REKLAMACJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTA
Zasady ratowania sytuacji.
Jak uczciwie rozwiązać problem?
Moduł 5: CUSTOMER ENGAGEMENT JAKO WARTOŚĆ DODANA W RELACJI Z KLIENTEM
Elementy filozofii Customer Engagement.
Moduł 6: LOJAJNOŚĆ WSPOŁCZESNEGO KLIENTA?
Co wpływa na lojalność współczesnego klienta?
9.00 – ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA
Moduł 1: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Czym jest znakomita obsługa klienta?
Czynniki super jako ocena jakości obsługi przez klientów.
Moduł 2: KLIENT– CZYLI KTO?
Typologia klientów.
Klient współczesny; trendy współczesności w obsłudze klienta.
Trudny klient – kim jest dla mnie?
Klienci z piekielnego panteonu niesławy.
Moduł 3: KOMUNIKACJA W RAMACH ZNAKOMITEJ OBSŁUGI KLIENTA
Język i sposób komunikowania się.
Język ograniczeń vs. język możliwości.
Komunikowanie się z klientem w erze cyfrowej.
Profesjonalna rozmowa telefoniczna - model rozmowy.
Moduł 4: OBIEKCJE, REKLAMACJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTA
Zasady ratowania sytuacji.
Jak uczciwie rozwiązać problem?
Moduł 5: CUSTOMER ENGAGEMENT JAKO WARTOŚĆ DODANA W RELACJI Z KLIENTEM
Elementy filozofii Customer Engagement.
Moduł 6: LOJAJNOŚĆ WSPOŁCZESNEGO KLIENTA?
Co wpływa na lojalność współczesnego klienta?
Czas trwania
8.30
Prelegenci


Agnieszka Baśkiewicz
Weź udział
Cena 1
23% VAT
1270
PLN
Cena zawiera:
- Cena zawiera: uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ!
Co nas wyróżnia?
1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
zgłoszenie do 24.06.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 25.06.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 25.06.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79