Szkolenie

Zarządzanie Relacjami w Obsłudze Klienta

O szkoleniu

Szanowni Państwo,

Umiejętne zarządzanie relacjami z klientem to siła firmy. Globalizacja gospodarki, nowe technologie, narastająca konkurencja sprawiają, że oczekiwania względem obsługi klienta nieustannie rosną. Wiedza o potrzebach klientów i ich zachowaniu to jeden z najcenniejszych kapitałów każdej firmy. Lepsze zrozumienie potrzeb klienta, wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom i szacunek sprawią, że usługi lub produkty firmy będą oceniane bardzo wysoko, a przecież nie ma bardziej wartościowej reklamy dla Twojej firmy niż zadowoleni klienci.

W programie m in.:

Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak rozpoznawać typy zachowań klientów i dostosowywać do nich sposób rozmowy?
Jak stawiać czoło trudnym rozmowom, rozpoznawać i zarządzać obiekcjami klienta?
Jak rozpoznawać potrzeby i dopasowywać właściwe dla klienta rozwiązanie?
Jak prowadzić efektywne rozmowy, panować nad ich czasem i przebiegiem?
Jak mówić klientowi NIE, nie tracąc jego przychylności?
Kto powinien wziąć udział?
Na szkolenie zapraszamy:

Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Obsługi Klienta,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Call Center,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działówSprzedaży,
Pracowników, koordynatorów i menadżerów działów Reklamacji.

Program szkolenia

8.30 – 9.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

9.00 – ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA

Moduł 1: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Czym jest znakomita obsługa klienta?
Czynniki super jako ocena jakości obsługi przez klientów.
Moduł 2: KLIENT– CZYLI KTO?

Typologia klientów.
Klient współczesny; trendy współczesności w obsłudze klienta.
Trudny klient – kim jest dla mnie?
Klienci z piekielnego panteonu niesławy.
Moduł 3: KOMUNIKACJA W RAMACH ZNAKOMITEJ OBSŁUGI KLIENTA

Język i sposób komunikowania się.
Język ograniczeń vs. język możliwości.
Komunikowanie się z klientem w erze cyfrowej.
Profesjonalna rozmowa telefoniczna - model rozmowy.
Moduł 4: OBIEKCJE, REKLAMACJE I ZASTRZEŻENIA KLIENTA

Zasady ratowania sytuacji.
Jak uczciwie rozwiązać problem?
Moduł 5: CUSTOMER ENGAGEMENT JAKO WARTOŚĆ DODANA W RELACJI Z KLIENTEM

Elementy filozofii Customer Engagement.
Moduł 6: LOJAJNOŚĆ WSPOŁCZESNEGO KLIENTA?

Co wpływa na lojalność współczesnego klienta?

Czas trwania

8.30

Prelegenci

Cytat
Agnieszka Baśkiewicz

Gdzie i kiedy

Sopot 8 - 9 lipca 2019
Hotel Haffner****

81-715 Sopot

Jana Jerzego Haffnera 59

woj. pomorskie

Weź udział

Cena 1
23% VAT
1270 PLN
Cena zawiera:
  • Cena zawiera: uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Weź udział

Organizator

Langas Group
00-079 Warszawa
Krakowskie Przedmieście 79
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

zgłoszenie do 24.06.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 25.06.2019 - 1 670 PLN + 23% VAT

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Langas Group
00-079 Warszawa Krakowskie Przedmieście 79
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!