Szkolenie

Zarządzanie sprzedażą

O szkoleniu

Podczas szkolenia omówimy nsatępujące zagadnienia:
Nowa sprzedaż / sprzedaż odwrócona – dynamiczna zmiana wymagań klientów
Symulacyjna gra strategiczna STRATEGIC SALES
Podsumowanie i przegląd wyników gry STRATEGIC SALES
Plany i strategie sprzedażowe w praktyce
Profesjonalne zarządzanie projektami sprzedażowymi – PRINCE2, PMI i Agile
Kto powinien wziąć udział?

Zapraszamy osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu zarządzania sprzedażą.

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/nowa-sprzedazy-leady/

 

Program szkolenia

1. Nowa sprzedaż / sprzedaż odwrócona – dynamiczna zmiana
    wymagań klientów

  • Intro – Sales Ideas: interakcyjna symulacja wprowadzająca do warsztatów
  • ROPO/Showroom/Zalando Generation/Off-owcy – zupełnie nowa segmentacja klientów B2B i B2C pod koniec drugiej dekady XXI wieku
  • „Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach” i perspektywa zakupowa – nowe podejście do sprzedaży strategicznej
  • Sprzedaż ukierunkowana, big data, permission sales – nowe sposoby sprzedaży 
    w dynamicznie zmieniających się warunkach
  • Quiz / interaktywny warsztat – nowe media / nowe modele sprzedaży

Aktywne wprowadzenie do warsztatów z zakresu nowej strategii i projektów sprzedażowych, dynamiczny przegląd nowych trendów – ilustrujących narzędziami filmowymi, case-studies oraz interakcyjnymi krótkimi symulacjami/warsztatami.

2. Symulacyjna gra strategiczna STRATEGIC SALES

  • podział na rywalizujące ze sobą zespoły i poznanie zasad symulacji rynkowej
  • planowanie celów sprzedaży i metod osiągania celów
  • określanie strategii sprzedaży portfela produktów
  • planowanie i podział budżetu sprzedażowego
  • rywalizacja rynkowa – zdobywanie kontraktów na rynku
  • raportowanie wyników i feedback

Symulacja STRATEGIC SALES stanowić będzie kluczową część warsztatów pierwszego dnia. Będzie to niepowtarzalna szansa sprawdzenia swoich umiejętności w zakresie sprzedaży strategicznej – w podobny sposób jak piloci samolotów ćwiczą swoje umiejętności na symulatorów lotów. Tradycyjnie dla zwycięskiego zespołu przewidziane są nagrody.

3. Podsumowanie i  przegląd wyników gry STRATEGIC SALES

  • przegląd realizowanych strategii przez poszczególne zespoły
  • analiza strategii i planów sprzedaży poszczególnych grup
  • ocena sprzedaży portfela produktów
  • wskaźniki sprzedażowe w praktyce

Dzięki realizacji planów i strategii sprzedażowych „na żywo”, będziemy mogli prześledzić ich skuteczność i efektywność, analizując cele, strategie i wskaźniki poszczególnych zespołów – wraz z prześledzeniem czynników przyczyniających się do długofalowego sukcesu strategii sprzedaży.

4. Plany i strategie sprzedażowe w praktyce

  • ocena rynku i możliwości rynkowych (cross-analysis, gap analysis, new market)
  • profesjonalne określanie celów i strategii sprzedaży – wraz z analizą kluczowych ryzyk oraz środków działania (mapowanie w układzie produkt-rynek)
  • pozycjonowanie oferty na tle konkurencji, wynajdywanie wyróżników sprzedażowych
    i USP naszej oferty – z wykorzystaniem profesjonalnego narzędzia
  • mapy rynku w strategii CCS – opracowanie planów i działań łączących strategię z praktyczną realizacją (go to market)

Profesjonalne narzędzie do planowania sprzedaży w Excelu, do wykorzystania podczas warsztatów oraz w codziennej pracy; możliwość opracowania planów działań dla wirtualnych zespołów z symulacji rynkowej lub dla potrzeb planowania sprzedaży w swojej firmie w 2018 roku.

5. Profesjonalne zarządzanie projektami sprzedażowymi – PRINCE2, PMI i Agile

  • dlaczego warto wykorzystywać sprawdzone metodyki projektowe we wdrażaniu działań sprzedażowych – menedżer sprzedaży: strateg nowej generacji
  • PMI – test własnego stylu pracy projektowej oraz zasady współpracy sprzedaży
    w strukturze macierzowej: jak sprostać wyzwaniom
  • PRINCE2 – podstawowe narzędzia: cele projektu i produkty projektowe, strategia komunikacji, strategia zarządzania ryzykiem w sprzedaży, zakresy projektu i harmonogramy, raportowanie i zapisy
  • opracowywanie map i planów wdrożeniowych projektów Uczestników szkolenia
  • projekty Agile – jak twórczo wykorzystać tą metodę w dynamicznie zmieniających się warunkach prowadzenia sprzedaży
  • najważniejsze trendy w sprzedaży strategicznej 2020 i sposoby przygotowania się do nich

Autorskie narzędzia w Excelu do planowania i śledzenia realizacji projektów PRINCE2, testy diagnozujące potencjał i role w projektach sprzedażowych, inspiracje i kluczowe trendy w sprzedaży w różnych sektorach w perspektywie 2020.

Czas trwania

2 dni, 10:00 - 15:00

Prelegenci

Cytat

Michał Dziekoński

Doświadczony trener i menedżer marketingu, przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem w jednej z firm Grupy Siemens w Polsce; realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Jest jednym z prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing, wykłada na wielu uczelniach, także na programach MBA, m.in. prowadzi autorski 50-godzinny moduł Business Games w języku angielskim na studiach International MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Twórca i zarządzający Business Games Institute – pierwszej w Polsce organizacji zajmującej się adaptacją tzw. serious games do działań marketingowych i sprzedażowych. W ramach BGI zarządza także projektami Product Management Academy oraz Marketing ROI Consulting. Jest również autorem i współautorem książek marketingowych: „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Wskaźniki marketingowe” oraz „E-Marketing”.

Gdzie i kiedy

Online 13 - 14 grudnia 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zgłoszenie minimum 30 dni przed szkoleniem
1161 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ZOOM

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!