Szkolenie: ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-sprzedaza-strategia-sprzedazy-praktyczne-metody-planowania-wdrozenia-kontroli-i-oceny-wyniku-handlowego-34353-id145

Informacje o szkoleniu

  • ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego


    ID szkolenia: 34353
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Kadry, HR Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
    Czarnocińska 31
    03-110 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 16-17.01.2014
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni, 16 godzin
  • Organizator szkolenia:

    B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie Zarządzanie Sprzedażą, strategia sprzedaży... Zarządzanie sprzedażą, strategia sprzedaży to pasjonujące i ekscytujące zajęcie, wymagające dużo pracy własnej i dużo wiedzy z różnych i odległych od siebie dziedzin, takich jak matematyka, statystyka, psychologia, socjologia i innych. Każda firma jest zainteresowana zwiększeniem sprzedaży swoich produktów lub usług. W świecie realnym, firma musi posiadać odpowiednio wyszkolony, zmotywowany i prowadzony zespół handlowców, aby to osiągnąć.

Podczas tego szkolenia chcemy zaprezentować stronę praktyczną zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedaży oraz kompleksowym zarządzaniem zespołem handlowców. Przedstawimy również praktyczne rozwiązania w sytuacjach systematycznej malejącej sprzedaży.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone dla menedżerów handlowych, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, etc.

Program szkolenia:

1. PROCES PROJEKTOWANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY
Rola sprzedawcy
Ustalanie wielkości działu sprzedaży
Proces - fazy tworzenia zespołu
Ustalanie obszarów sprzedaży
Utrzymanie sprawności działu sprzedaży
2. STRATEGIA SPRZEDAŻY
Prognoza popytu i sprzedaży firmy
Założenia strategii sprzedaży, cele sprzedażowe firmy
Plan sprzedaży
Budżet działu sprzedaży
3. ORGANIZOWANIE PROCESU SPRZEDAŻY
Dopasowanie ludzi do procesu
Kształt struktury sprzedaży
Określenie liczebności zespołu sprzedaży
Rekrutacja dobrych handlowców
Szkolenie wprowadzające i wdrożenie nowych handlowców
4. ZARZĄDZANIE BIEŻĄCĄ DZIAŁALNOŚCIĄ DZIAŁU SPRZEDAŻY I SPRZEDAWCÓW
Szkolenie personelu działu sprzedaży jako jeden z kluczowych czynników zarządzania personelem
Zarządzanie efektywnością pracy handlowców na rynku
Zarządzanie czasem, planowanie działań sprzedażowych, etc.
System motywacyjny w dziale sprzedaży
Zarządzanie działalnością personelu handlowego
Współczynniki efektywności; ocena działania; rentowność sprzedaży a produktywność działu sprzedaży
5. WYBRANE PRAKTYCZNE METODY REAKTYWACJI SPRZEDAŻY
Wybrane Promocje pozasezonowe
Sprzedaż wiązana lub kaskadowa
Klub VIP-owski i inne systemy lojalnościowe

Informacje o prelegentach:

MAURICIO VARGAS TAPIAS

Trener - Praktyk. Menedżer wyższego szczebla z ponad 11-letnim doświadczeniem. Znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego firmami na rynku B2B. W latach 1997 - 1999 Radca Handlowy Ambasady Kolumbii w Polsce...


WIĘCEJ INFORMACJI NA BONAVIGATOR.PL

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 2460zł - brutto

Cena zawiera:

Szkolenie dwudniowe (bez zakwaterowania) - Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiady w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • - - -

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.

Szkolenie, kurs: ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego