O szkoleniu
Szkolenie zarządzanie zakupami uczy i ćwiczy wszystkie procesy wykonania zakupów w organizacji: Proces Inicjowania; Proces planowania projektu; Proces realizacji projektu; Proces monitorowania projektu; Proces zakończania projektu. Trening dla działu zakupów uczy również jak osiągać założone cele projektu nie ulegając negatywnemu wpływowi i nie wywołując agresji.
Szkolenie dla działu zakupów służy także opanowaniu sztuki negocjacji, uczy przygotowania i prowadzenia negocjacji zakupowych.
W aspekcie zarządzania, kursanci pracują nad następującymi zagadnieniami: struktura: cel - plan - przydział zadań - kontrola i reakcja na nieosiąganie celu.
W aspekcie zarządzania projektem kursanci przeprowadzają własny projekt zakupowy. Począwszy od tworzenia Karta Projektu, ustalanie dla projektu celów w formie SMART; tworzenie planu kierowania projektem: głownie w aspekcie, zakresu, kosztów i czasu, lecz także jakości, komunikacji, ryzyka, zarządzanie zespołem projektowym, komunikowanie się ze wszystkimi interesariuszami.
W aspekcie współpracy z dostawcami uczestnicy poznają sposoby challengowania dostawców oraz negocjacji z dostawcami. Uczestnicy rozumieją czym jest BATNA, posługują się modelem harwardzkim w negocjacji zakupowych, uczą się wywierać wpływ społeczny w toku negocjacji.
Uzyskane umiejętności
- Uczestnik umie posługiwać się strukturą zarządzania cel - plan - przydzielanie zadań - kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
- Uczestnik umie określać jakościowe cele w dziale zakupów
- Uczestnik umie przeprowadzać audyt u dostawców
- Uczestnik umie monitorować zamówienia u dostawców
- Uczestnik umie oceniać dostawców
- Uczestnik wie czym jest projekt zakupowy, kim są interesariusze projektu
- Uczestnik zna procesy zarządzania projektem
- Uczestnik umie wyznaczać zakres i tworzyć kartę projektu w formie SMART
- Uczestnik umie ustalać dla projektu cele w formie SMART i potrafi posługiwać się celami SMART.
- Uczestnik umie tworzyć plan kierowania projektem: głownie w aspekcie, zakresu, kosztów i czasu, lecz także jakości, komunikacji, ryzyka
- Uczestnik umie koordynować zespół projektowy
- Uczestnik umie komunikować się ze wszystkimi interesariuszami
- Uczestnik wie, czym jest BATNA i wykorzystuje tę wiedzę dla przygotowania i przeprowadzania negocjacji.
- Uczestnik potrafi negocjować w modelu harwardzkim
- Uczestnik rozumie interesy stojącej za sporem, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
- Uczestnik w toku negocjacji porównuje wykonanie z celem. Umie rozpoznać przyczynę odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby jej usuwania.
Szkolenie kierujemy do osób zarządzających zakupami i działem zakupów.
Program szkolenia
1. Rola działu zakupów
- Miejsce działu zakupów w organizacji
- Zarządzanie podwładnymi
- Określenie jakości pracy w dziale zakupów
- Prowadzenie współpracy z dostawcami:
- Audyt u dostawców
- Przygotowanie zamówień
- Specyfikowanie wymagań dla dostawców
- Monitorowanie zamówień
- Ocenianie dostawców
2. Czym jest projekt, czym jest projekt zakupowy
- Jak prowadzić projekt zakupowy
- Kim są interesariusze i czym jest środowisko projektu
3. Cel/zakres projektu jest najważniejszy
- Jakie cele przygotować
- Ile celów przygotować
- Cel w formie SMART
4. Procesy projektu
- Proces inicjowania projektu
- Proces planowania projektu
- Proces realizacji projektu
- Proces monitorowania projektu
- Proces zakończania projektu
5. Asertywna komunikacja we współpracy z dostawcami i negocjowaniu
- Budowanie relacji z dostawcą
- Asertywność w kontakcie z dostawcą
- Sztuka perswazji
6. Negocjacje treść i proces
- Jak przygotowywać negocjacje
- Co to jest BATNA
- Jak prowadzić negocjacje w modelu harwardzkim
7. Negocjacje to wywieranie wpływu
- wpływ oparty o wzajemność
- wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
- wpływ nacisku społecznego
- wpływ wynikający z bycia lubianym
- wpływ autorytetu
- wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bezpowrotność
Czas trwania
2 dni, 9:15-15:15
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.
- Nazwa firmy: KM Studio
- Ulica i nr: Piotrkowska 125
- Kod pocztowy: 90-430
- Miejscowość: Łódź
- Numer NIP: 7721563286
Masz pytania? Napisz do nas
