Zarządzanie zakupami - dla działu zakupów

O szkoleniu

Szkolenie zarządzanie zakupami uczy i ćwiczy wszystkie procesy wykonania zakupów w organizacji: Proces Inicjowania; Proces planowania projektu; Proces realizacji projektu; Proces monitorowania projektu; Proces zakończania projektu. Trening dla działu zakupów uczy również jak osiągać założone cele projektu nie ulegając negatywnemu wpływowi i nie wywołując agresji.

Szkolenie dla działu zakupów służy także opanowaniu sztuki negocjacji, uczy przygotowania i prowadzenia negocjacji zakupowych.

W aspekcie zarządzania, kursanci pracują nad następującymi zagadnieniami: struktura: cel - plan - przydział zadań - kontrola i reakcja na nieosiąganie celu.

W aspekcie zarządzania projektem kursanci przeprowadzają własny projekt zakupowy. Począwszy od tworzenia Karta Projektu, ustalanie dla projektu celów w formie SMART; tworzenie planu kierowania projektem: głownie w aspekcie, zakresu, kosztów i czasu, lecz także jakości, komunikacji, ryzyka, zarządzanie zespołem projektowym, komunikowanie się ze wszystkimi interesariuszami.

W aspekcie współpracy z dostawcami uczestnicy poznają sposoby challengowania dostawców oraz negocjacji z dostawcami. Uczestnicy rozumieją czym jest BATNA, posługują się modelem harwardzkim w negocjacji zakupowych, uczą się wywierać wpływ społeczny w toku negocjacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uzyskane umiejętności

  • Uczestnik umie posługiwać się strukturą zarządzania cel - plan - przydzielanie zadań - kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
  • Uczestnik umie określać jakościowe cele w dziale zakupów
  • Uczestnik umie przeprowadzać audyt u dostawców
  • Uczestnik umie monitorować zamówienia u dostawców
  • Uczestnik umie oceniać dostawców
  • Uczestnik wie czym jest projekt zakupowy, kim są interesariusze projektu
  • Uczestnik zna procesy zarządzania projektem
  • Uczestnik umie wyznaczać zakres i tworzyć  kartę projektu w formie SMART
  • Uczestnik umie ustalać dla projektu cele w formie SMART i potrafi posługiwać się celami SMART.
  • Uczestnik umie tworzyć plan kierowania projektem: głownie w aspekcie, zakresu, kosztów i czasu, lecz także jakości, komunikacji, ryzyka
  • Uczestnik umie koordynować zespół projektowy
  • Uczestnik umie komunikować się ze wszystkimi interesariuszami
  • Uczestnik wie, czym jest BATNA i wykorzystuje tę wiedzę dla przygotowania i przeprowadzania negocjacji.
  • Uczestnik potrafi negocjować w modelu harwardzkim
  • Uczestnik rozumie interesy  stojącej za sporem, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
  • Uczestnik w toku negocjacji porównuje wykonanie z celem.  Umie rozpoznać przyczynę odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby jej usuwania.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie kierujemy do osób zarządzających zakupami i działem zakupów.

Program szkolenia

1. Rola działu zakupów

  • Miejsce działu zakupów w organizacji
  • Zarządzanie podwładnymi
  • Określenie jakości pracy w dziale zakupów
  • Prowadzenie współpracy z dostawcami:
  • Audyt u dostawców
  • Przygotowanie zamówień
  • Specyfikowanie wymagań dla dostawców
  • Monitorowanie zamówień
  • Ocenianie dostawców

2. Czym jest projekt, czym jest projekt zakupowy

  • Jak prowadzić projekt zakupowy
  • Kim są interesariusze i czym jest środowisko projektu

3. Cel/zakres projektu jest najważniejszy

  • Jakie cele przygotować
  • Ile celów przygotować
  • Cel w formie SMART

4. Procesy projektu

  • Proces inicjowania projektu
  • Proces planowania projektu
  • Proces realizacji projektu
  • Proces monitorowania projektu
  • Proces zakończania projektu

5. Asertywna komunikacja we współpracy z dostawcami i negocjowaniu

  • Budowanie relacji z dostawcą
  • Asertywność w kontakcie z dostawcą
  • Sztuka perswazji

6. Negocjacje treść i proces

  • Jak przygotowywać negocjacje
  • Co to jest BATNA
  • Jak prowadzić negocjacje w modelu harwardzkim

7. Negocjacje to wywieranie wpływu

  • wpływ oparty o wzajemność
  • wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
  • wpływ nacisku społecznego
  • wpływ wynikający z bycia lubianym
  • wpływ autorytetu
  • wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bezpowrotność

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Komputer z dostępem do internetu

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!