Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-zakupami-z-elementami-negocjacji-zakupowych-35337-id145

Informacje o szkoleniu

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zakupy i zarządzanie zakupami jako nieodłączna część łańcucha dostaw stają się, w obecnej sytuacji rynkowej i gospodarczej, kluczowym elementem w strategicznym zarządzaniu organizacjami. Prawidłowe i profesjonalne zorganizowanie i zarządzanie procesami zakupowymi znacznie przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw w walce o rynek i realizacji strategii opartych na niskich kosztach.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie z zarządzania zakupami służy rozwojowi i podniesieniu kompetencji:

  • Managerów działów zakupów i zaopatrzenia, którzy odpowiadają za organizację i kierowanie procesami zakupowymi w przedsiębiorstwach.
  • Kupców i specjalistów ds. zakupów realizujących cele zakupowe.
  • Wszystkim, którzy wiążą swoją karierę zawodową z pracą w działach zakupowych.

Program szkolenia:

1.SPECYFIKA I CELE DZIAŁU ZAOPATRZENIA

  • Funkcja i cele działu zaopatrzenia
  • Proces ewolucji roli zaopatrzenia w strukturach biznesowych
  • Logistyka zaopatrzeniowa i jej zadania cząstkowe

2. ZINTEGROWANE SYSTEMY ZARZĄDZANIA A PROCES ZAOPATRZENIA

  • Ewolucja i cechy systemów MRP, MRP z zamkniętą pętlą, MRP II, ERP
  • Zaopatrzenie w systemie "just in time"
  • Podstawowe zasady zarządzania zaopatrzeniem

3. ZAOPATRZENIE JAKO PLAN I STRATEGIA

  • Działania procesu zaopatrzenia
  • Elementy strategii zakupu
  • Instrumenty polityki zaopatrzenia i przykłady ich stosowania

4. PLANOWANIE I MIERZENIE PROCESÓW ZAOPATRZENIOWYCH

  • Analiza rentowności i kosztów
  • Metody kształtowania zapasów
  • Analiza ABC XYZ w zarządzaniu bezpieczeństwem magazynowym
  • Analiza procesu: od zamówienia do przyjęcia

5. WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI

  • Metody pozyskiwania informacji o produktach i dostawcach
  • Segmentacja dostawców i dostarczanego asortymentu
  • Kryteria wyboru dostawców
  • Zarządzanie dostawcami w modelach Supplier Development - SD, Early Supplier Involvement ESI
  • Strategiczne zarządzanie dostawcami
  • Metody modelowania współpracy
  • System okresowej oceny dostawców: kryteria i metody
  • Cykl współpracy: od nawiązania do zakończenia

6. REGULOWANIE ZASAD WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI

  • Modele umów z dostawcą
  • Definiowanie warunków handlowych - możliwe warianty
  • Wzorowy kontrakt: na co zwracać uwagę, do czego dążyć, czego unikać
  • Jak doprowadzić do udanych renegocjacji warunków handlowych

7. NEGOCJACJE JAKO KLUCZOWY ELEMENT PROCESU ZAOPATRZENIA

  • Rodzaje negocjacji i typowe sytuacje
  • Style negocjacyjne
  • Przygotowanie do negocjacji
  • Specyfika procesu negocjacyjnego i jego warianty
  • Techniki negocjacyjne
  • Metody wywierania wpływu

8. ORGANIZOWANIE DZIAŁU ZAKUPÓW

  • Główne grzechy managerów działów zakupu
  • Budowanie zespołu zakupowego
  • Kompetencje kupców - jak je rozpoznać i jak je rozwijać

Informacje o prelegentach:

Marcin Mielniczuk

Trener praktyk. Ekspert w zakresie zarządzania zakupami, dostawcami i negocjacji kupieckich. Specjalista w zakresie tworzenia zespołów zakupowych, budowania sieci dostawców, kreowania skutecznej polityki asortymentowej. Praktyk posiadający doświadczenie w tworzeniu procesów zakupowych, redukcji kosztów, kategoryzacji i zarządzania asortymentem. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów.

W latach 2006 - 2009 związany był z Emperia Holding S.A. początkowo jako Asystent ds. Zakupów w Eldorado S.A. zarządzał grupami asortymentowymi w hurtowniach typu cash&carry, nadzorował dystrybucję produktów do sieci sklepów Stokrotka, negocjował warunki handlowe i ceny zakupu. Następnie jako Regionalny Manager Zakupu w Stokrotce odpowiedzialny był za zakupy dla wskazywanych grup asortymentowych. Zajmował się kształtowaniem polityki asortymentowej, doborem dostawców regionalnych i ogólnopolskich oraz prowadzeniem negocjacji handlowych.

W latach 2009 - 2011 pracował na stanowiskach menedżerskich w firmach polskich (Fantasy Park) i niemieckich (SMF Germany GmbH Group / SMF Poland).

Od 2011 do dnia dzisiejszego związany jest z Maxima Grupe . Początkowo jako Kupiec w Aldik Nova Sp. z o.o. zarządzał polityką zakupu i sprzedaży. Odpowiedzialny był za prowadzenie negocjacji zakupowych, wybór dostawców, tworzenie oferty asortymentowej. Do jego obowiązków należało również ustalanie warunków umów z dostawcami i egzekwowanie warunków współpracy.
Od 2014 roku Kierownik Działu Zakupów Produktów Świeżych w Aldik Nova Sp. z o.o. odpowiedzialny był min. za stworzenie i rozwój działu, koordynację jego pracy, wyznaczanie celów, realizację polityki zakupowej i sprzedażowej, kształtowanie oferty asortymentowej, negocjowanie warunków handlowych, inicjowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż.

Od 2018 roku Kierownik Działu Zakupów Działu Zakupów Produktów Spożywczych Trwałych, Chemii, Kosmetyków i Non-Food w Aldik Nova Sp. z o.o. odpowiedzialny był za zarządzanie działem, planowanie i wdrażanie strategii rozwoju grup asortymentowych, optymalizację procesów zakupowych, sprzedażowych i ekspozycyjnych. Nadzorował oraz brał czynny udział w kluczowych projektach handlowych spółki.

Od 2019 International Purchasing Manager w Maxima International Sourcing odpowiedzialny jest za wsparcie procesów zakupowych dla spółek grupy Maxima w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii i Bułgarii. Do jego zadań należy negocjowanie strategicznych kontraktów, tworzenie połączeń biznesowych i transfer rozwiązań wewnątrz grupy, współtworzenie produktów marki własnej, dobór dostawców, optymalizacja kosztów zakupowych.

Absolwent Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie i studiów podyplomowych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1740 zł netto + 23% VAT za zgłoszenie biznesowe 1 osoby.
  • 1000 zł netto + 23% VAT za zgłoszenie 1 osoby w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista".

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), podręcznik: "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych", materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10 % przy zgłoszeniu 2 osób przez nowego klienta.
  • 20 % przy zgłoszeniu 1 osoby przez stałego klienta.
  • 25 % przy zgłoszeniu 2 osób przez stałego klienta.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  • Aby zgłosić chęć uczestnictwa w danym szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego lub kontakt telefoniczny.
  • Po odebraniu zgłoszenia skontaktujemy się celem przekazania informacji organizacyjnych.

Wydarzenie: Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych