O szkoleniu
Warsztaty skierowane są do osób, które na co dzień zarządzają zespołami pracowniczymi i które pragną poznać zasady skutecznego wpływania i realizowania stawianych celów. Udział w szkoleniu pozwoli na weryfikację swojego stylu zarządzania, jego mocnych i słabych stron oraz nabycie umiejętności skutecznej komunikacji ze współpracownikami
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• określić swoje mocne i słabe strony zarządzania zespołami,
• diagnozować styl komunikacji własnej i członków zespołu,
• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,
• właściwie dobierać metody motywowania członków zespołu,
• określić role poszczególnych członków zespołu,
• rozwiązywać konflikty w zespole.
Metodologia szkolenia:
• ćwiczenia indywidualne i grupowe,
• odgrywanie ról,
• analiza postaw oraz zachowań,
• studia przypadku,
• moderowane dyskusje,
• prezentacja,
• testy,
• burza mózgów.
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• określić swoje mocne i słabe strony zarządzania zespołami,
• diagnozować styl komunikacji własnej i członków zespołu,
• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,
• właściwie dobierać metody motywowania członków zespołu,
• określić role poszczególnych członków zespołu,
• rozwiązywać konflikty w zespole.
Metodologia szkolenia:
• ćwiczenia indywidualne i grupowe,
• odgrywanie ról,
• analiza postaw oraz zachowań,
• studia przypadku,
• moderowane dyskusje,
• prezentacja,
• testy,
• burza mózgów.
Kto powinien wziąć udział?
Warsztaty skierowane do osób, które na co dzień zarządzają zespołami pracowniczymi i które pragną poznać zasady skutecznego wpływania i realizowania stawianych celów. Udział w szkoleniu pozwoli na weryfikację swojego stylu zarządzania, jego mocnych i słabych stron oraz nabycie umiejętności skutecznej komunikacji ze współpracownikami.
Program szkolenia
1. ZESPÓŁ XXI W.
• Czym jest, a czy nie jest zespół. Grupa a zespół.
• Narzędzia tworzenia zespołu.
• Normy grupowe.
• Cechy efektywnego zespołu.
• Fazy rozwoju grupy.
2. PRZYWÓDZTWO XXI W.
• Menedżer czy lider?
• Budowanie marki przywódcy zespołu
• Profil kompetencyjny przywódcy
• Przywództwo transakcyjne i transformacyjne
• „Jednominutowy menedżer” K. Blancharda. Wprowadzenie do przywództwa sytuacyjnego.
• Styl kierowania X i Y.
• Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie to zamknięty katalog funkcji menedżera?
• Autoanaliza własnego stylu zarządzania
3. KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU
• „Kto pyta nie błądzi” – znaczenie komunikacji dwukierunkowej
• 4 pary „Uszu von Thuna” – czyli 4 płaszczyzny komunikatu.
• Jak dopasować styl komunikacji do różnych typów osobowości. Typy osobowości wg C.G. Junga
• Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
• Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
• Charakterystyka poszczególnych typów osobowości - Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty i typy osobowości.
• Techniki rozpoznawania osób reprezentujących poszczególne typy osobowości.
4. MOTYWOWANIE CZŁONKÓW ZESPOŁU
• Psychologiczne aspekty procesu motywacji
• Typologia i hierarchia źródeł motywacji Maslowa, Herzberga
• Style motywowania w oparciu o typologię pracownika wg McGregora
• Badanie źródeł motywacji u pracownika
• Typowe i nietypowe przykłady motywacji pozafinansowej, czyli kasa to nie wszystko.
• Jak dobrać indywidualnie motywatory do pracownika zgodnie z jego typem osobowości
• Delegowanie zadań – korzyść dla lidera i pracownika
5. ROZWIJANIE I UWALNIANIE POTENCJAŁU PRACOWNIKÓW
• Kompetencje - Poziomy kompetencji i zaangażowania
• Diagnozowanie poziomu kompetencji członków zespołu
• Rozmowa oceniająca czy rozwojowa? Czemu służy system ocen i rozmowy okresowe?
• Jak sprawić, by ocena była obiektywna? Zasady i etapy prowadzenia rozmów.
• Efekt Rosenthala, Hawthorne, Galatei i Golema w zarządzaniu ludźmi.
• Praca z celami – ustalanie celów dla pracowników. Jak pogodzić cele osobiste z celami firmy? Tworzenie Osobistego Planu Rozwoju.
• Coaching menedżerski, czyli jak twórczo rozwijać pracowników.
• Siła informacji zwrotnej. Pochwała i konstruktywna krytyka. Jak wzmacniać pozytywne zachowania pracownika?
• Czym jest, a czy nie jest zespół. Grupa a zespół.
• Narzędzia tworzenia zespołu.
• Normy grupowe.
• Cechy efektywnego zespołu.
• Fazy rozwoju grupy.
2. PRZYWÓDZTWO XXI W.
• Menedżer czy lider?
• Budowanie marki przywódcy zespołu
• Profil kompetencyjny przywódcy
• Przywództwo transakcyjne i transformacyjne
• „Jednominutowy menedżer” K. Blancharda. Wprowadzenie do przywództwa sytuacyjnego.
• Styl kierowania X i Y.
• Czy planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie to zamknięty katalog funkcji menedżera?
• Autoanaliza własnego stylu zarządzania
3. KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU
• „Kto pyta nie błądzi” – znaczenie komunikacji dwukierunkowej
• 4 pary „Uszu von Thuna” – czyli 4 płaszczyzny komunikatu.
• Jak dopasować styl komunikacji do różnych typów osobowości. Typy osobowości wg C.G. Junga
• Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
• Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
• Charakterystyka poszczególnych typów osobowości - Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty i typy osobowości.
• Techniki rozpoznawania osób reprezentujących poszczególne typy osobowości.
4. MOTYWOWANIE CZŁONKÓW ZESPOŁU
• Psychologiczne aspekty procesu motywacji
• Typologia i hierarchia źródeł motywacji Maslowa, Herzberga
• Style motywowania w oparciu o typologię pracownika wg McGregora
• Badanie źródeł motywacji u pracownika
• Typowe i nietypowe przykłady motywacji pozafinansowej, czyli kasa to nie wszystko.
• Jak dobrać indywidualnie motywatory do pracownika zgodnie z jego typem osobowości
• Delegowanie zadań – korzyść dla lidera i pracownika
5. ROZWIJANIE I UWALNIANIE POTENCJAŁU PRACOWNIKÓW
• Kompetencje - Poziomy kompetencji i zaangażowania
• Diagnozowanie poziomu kompetencji członków zespołu
• Rozmowa oceniająca czy rozwojowa? Czemu służy system ocen i rozmowy okresowe?
• Jak sprawić, by ocena była obiektywna? Zasady i etapy prowadzenia rozmów.
• Efekt Rosenthala, Hawthorne, Galatei i Golema w zarządzaniu ludźmi.
• Praca z celami – ustalanie celów dla pracowników. Jak pogodzić cele osobiste z celami firmy? Tworzenie Osobistego Planu Rozwoju.
• Coaching menedżerski, czyli jak twórczo rozwijać pracowników.
• Siła informacji zwrotnej. Pochwała i konstruktywna krytyka. Jak wzmacniać pozytywne zachowania pracownika?
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Katarzyna Konieczna
Trener i konsultant zarządzania, trener Praktyk NLP, prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, menedżer z 13-letnim doświadczeniem w biznesie, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad ośmioletnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.
Pracując na stanowiskach menedżerskich nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, zarządzania szkoleniami, budowy i wdrażania systemów ocen, systemów wynagradzania i motywowania, budowy i zarządzania zespołami pracowniczymi. Przez wiele lat była członkiem kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, organizowała eventy, prowadziła debaty podczas konferencji. Jest także autorką wielu artykułów z zakresu prawa pracy i HR publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wiedza i Praktyka.
Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji interpersonalnej, umiejętności menedżerskich, zarządzania czasem, asertywności, zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą. W pracy trenerskiej stawia sobie za cel wspieranie uczestników szkoleń w docieraniu do własnych zasobów, umożliwiających nowe, skuteczne funkcjonowanie.
Prowadziła szkolenia z prawa pracy i zarządzania dla pracowników: Dalkia, Leroy Merlin, Citibank Handlowy, Peugeot Polska, LOT Grant Serwis, Unilever Polska, Henkel Polska, OBI Polska, PSA Finanse, TVP S.A., Siemens Sp. z o.o., Sodexo Polska Sp. z o.o., TP Internet, Polkomtel S.A., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. zo.o., AGORA S.A., Ikea Polska oraz na studiach MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa i. R. Łazarskiego oraz podyplomowych dla trenerów i coachów w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Ukończyła profesjonalną szkołę trenerów biznesu prowadzoną przez G.T. MENTOR (VI The European Qualifications Framework). Absolwentka prawa UMCS w Lublinie, podyplomowego studium zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej, uczestniczka licznych szkoleń biznesowych.
Trener i konsultant zarządzania, trener Praktyk NLP, prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, menedżer z 13-letnim doświadczeniem w biznesie, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad ośmioletnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.
Pracując na stanowiskach menedżerskich nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, zarządzania szkoleniami, budowy i wdrażania systemów ocen, systemów wynagradzania i motywowania, budowy i zarządzania zespołami pracowniczymi. Przez wiele lat była członkiem kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, organizowała eventy, prowadziła debaty podczas konferencji. Jest także autorką wielu artykułów z zakresu prawa pracy i HR publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wiedza i Praktyka.
Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji interpersonalnej, umiejętności menedżerskich, zarządzania czasem, asertywności, zarządzania szkoleniami, zarządzania zmianą. W pracy trenerskiej stawia sobie za cel wspieranie uczestników szkoleń w docieraniu do własnych zasobów, umożliwiających nowe, skuteczne funkcjonowanie.
Prowadziła szkolenia z prawa pracy i zarządzania dla pracowników: Dalkia, Leroy Merlin, Citibank Handlowy, Peugeot Polska, LOT Grant Serwis, Unilever Polska, Henkel Polska, OBI Polska, PSA Finanse, TVP S.A., Siemens Sp. z o.o., Sodexo Polska Sp. z o.o., TP Internet, Polkomtel S.A., Polska Telefonia Cyfrowa Sp. zo.o., AGORA S.A., Ikea Polska oraz na studiach MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa i. R. Łazarskiego oraz podyplomowych dla trenerów i coachów w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem.
Ukończyła profesjonalną szkołę trenerów biznesu prowadzoną przez G.T. MENTOR (VI The European Qualifications Framework). Absolwentka prawa UMCS w Lublinie, podyplomowego studium zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej, uczestniczka licznych szkoleń biznesowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
1 390
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, certyfikaty, lunch, przerwy kawowe
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach