O szkoleniu
Otwarte szkolenia dla menedżerów z naszego nowego katalogu szkoleń to nastawione na trening praktycznych umiejętności i kształcenie kluczowych kompetencji kursy menadżerskie z zarządzania, skuteczności managerskiej i sprawnej komunikacji. Wyspecjalizowane szkolenia dla managerów zorientowane są na pogłębianie tych obszarów wiedzy, których znajomość ma decydujący charakter dla skuteczności przywództwa i efektywnego wykorzystywania potencjału drzemiącego w zasobach kadrowych firmy. Szkolenie menadżerskie „Zarządzanie zespołem” to obligatoryjny kurs wszechstronnego kształcenia dla osób pełniących funkcję liderów w różnych organizacjach oraz wszystkich, którzy planują osiągać sukcesy zawodowe na stanowiskach kierowniczych.
Szkolenia managerskie online oraz kursy stacjonarne podejmujące elementarne zagadnienia z dziedziny zarządzania kadrami wprowadzają Kursantów w arkana wyspecjalizowanej wiedzy z zakresu psychologii zarządzania, budowania silnych i sprawnych zespołów, motywowania pracowników i efektywnego zarządzania potencjałem zespołu. Kurs „Zarządzanie zespołem” to swoisty niezbędnik dla managera, który chce poznać i przyswoić najskuteczniejsze metody i instrumenty zarządzania ludźmi w aktualnych realiach biznesowych i zrozumieć trendy reorganizujące system i styl nowoczesnego przywództwa. Nadrzędnym celem powyższego kursu jest kompleksowe przygotowanie jego Uczestników do roli sprawnych i skutecznych liderów, kształcenie kluczowych kompetencji wymaganych na stanowisku przywódczym oraz wszechstronne doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Zarządzanie zespołem” to pigułka wnikliwej wiedzy z zakresu zarządzania, dzięki której liderzy będą mogli stworzyć własną skuteczną strategię budowania silnego, zmotywowanego i zaangażowanego w realizację celów firmowych zespołu.
Adresaci szkolenia:
- Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
- Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co wpływa na zaangażowanie pracowników.
- Menedżerowie, którzy mają doświadczenie w zarządzaniu zespołami, ale chcą uporządkować swoją wiedzę, wzmocnić kompetencje.
- Liderzy, którzy pracują projektowo i zarządzają zmiennymi zespołami.
- Szefowie, którzy od niedawna zarządzają zespołem lub dopiero go tworzą.
- Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami.
- Osoby, które są otwarte na rozwój osobisty i zawodowy.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – czynności organizacyjne, diagnoza i omówienie celów, którym ma służyć rozpoczynające się szkolenie z kompetencji menedżerskich.
Moduł I. Zarządzanie zespołem – potencjał zespołu
- Struktura zarządzanego zespołu – model DISC (arkusz lidera, drzewo zespołu, wykład, dyskusja, ćwiczenia indywidualne, wnioski).
- Analiza kompetencji zespołu – kompetencje obligatoryjne i uzupełniające vs zadania lidera (wykład, case study, dyskusja, ćwiczenia indywidualne).
- Etapy rozwoju pracownika w ujęciu K. Blancharda (wykład, dyskusja, ćwiczenia).
- Role w zespole w koncepcji R. M. Belbina i ich charakterystyka – koordynator, realizator, myśliciel, lokomotywa, krytyk wartościujący itp. (analiza zespołu, dyskusja).
- Tworzenie potencjału kadrowego i zarządzanie rozwojem podwładnych (dyskusja, praca z arkuszami).
Moduł II. Zarządzanie zespołem – strategia budowania silnego zespołu
- Zakres obowiązków na danym stanowisku i obowiązujących na nim priorytetów (dyskusja, arkusz ustalania celów, ćwiczenia indywidualne).
- Talenty – w nawiązaniu do teorii Talentów Gallupa; pozyskiwanie i zatrzymywanie najlepszych pracowników w organizacji z perspektywy menedżera (dyskusja).
- Spotkania z pracownikami – reguły efektywności spotkań i skutki ich zaniechań (dyskusja, arkusz lidera, case study).
- Zarządzanie zadaniami – planowanie, delegowanie, monitorowanie (dyskusja, praca z arkuszami).
- 7 stopni delegowania uprawnień/celów (arkusz lidera, dyskusja).
- Wartości i pochwała – motywowanie pozafinansowe pracowników.
- Rola pochwały i nagrody – jednominutowy manager (omówienie).
- Kierownik coachem – o roli szefa coacha.
- Budowanie relacji z zespołem – dobre i złe praktyki (omówienie).
Moduł III. Zarządzanie zespołem – psychologia dla managerów
- Zmiana w zespole a krzywa J. Fishera i łuk zmiany.
- Stres i emocje w zespole (omówienie z sugestiami działań).
- Zarządzanie problemem w zespole (dyskusja, sugestie możliwych rozwiązań).
- Rozmowa z podwładnym o problemie/rozmowa dyscyplinująca (omówienie, arkusz lidera).
Moduł IV. Zarządzanie zespołem – moc zespołu
- Mój zespół – diagnoza stylów zachowań, kompetencji, relacji w zespole pracowniczym; motywowanie, reagowanie na zmiany, efektywność zespołu, informacje wrażliwe; sukcesja.
Zakończenie zajęć. Szkolenie umiejętności menedżerskich „Zarządzanie zespołem” kończy się podsumowaniem kluczowych zagadnień. Uczestnicy proszeni są o przygotowanie własnego planu działania. Na zakończenie kursu wszyscy jego Uczestnicy otrzymują certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Zarządzanie zespołem” w Human Skills.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
