O szkoleniu
Otwarte szkolenia dla menedżerów, których tematem jest skuteczne zarządzanie zespołem, kompleksowo przygotowują do realizacji zadań związanych z pozycją lidera i szefa zespołu w nowocześnie zorganizowanej firmie lub instytucji. Kursy menadżerskie z ABC zarządzania rekomendujemy wszystkim, którzy chcą udoskonalić swój warsztat kierowniczy, wzmocnić swoją pozycję i działać skuteczniej w roli przywódcy zespołu. Przygotowane przez naszych ekspertów szkolenia dla managerów uczą praktycznych umiejętności i koncentrują się na prezentowaniu aktualnej, zweryfikowanej i użytecznej wiedzy. Otwarte szkolenie menadżerskie „Zarządzanie zespołem” to również doskonały wybór dla każdego, kto pragnie się rozwijać i pogłębiać swoją wiedzę z zakresu zarządzania bądź zamierza w przyszłości objąć dowolne stanowisko kierownicze. Oferowane przez nas stacjonarne kursy i szkolenia managerskie online to idealna okazja dla obecnych liderów i ich pracodawców na zwiększenie efektywności procesów zarządzania w firmie poprzez kompleksowe doskonalenie umiejętności menedżerskich. Szkolenie „Zarządzanie zespołem” to również skuteczna droga podnoszenia kwalifikacji i ich udokumentowania podczas procesu rekrutacyjnego na stanowisko kierownicze – nasze szkolenia dla kadry menedżerskiej pozwalają zdobyć certyfikat potwierdzający ukończenie profesjonalnego kursu w renomowanym centrum szkoleniowym Human Skills.
Uczestnicy szkolenia Zarządzanie Zespołem pogłębią kompetencje:
- Przywództwo.
- Zarządzanie zespołem.
- Tworzenie potencjału kadrowego.
- Efektywne wykorzystania zasobów.
- Współpracy zespołowej.
dresaci szkolenia Zarządzanie Zespołem:
- Menedżerowie, którzy chcą oddziaływać na zespoły w sposób pozytywny i wzmacniać zaangażowanie ludzi.
- Liderzy i osoby pracujące w teamach, którzy chcą rozumieć co wpływa na zaangażowanie pracowników.
- Menedżerowie, którzy mają doświadczenie w zarządzaniu zespołami, ale chcą uporządkować swoją wiedzę, wzmocnić kompetencje.
- Liderzy, którzy pracują projektowo i zarządzają zmiennymi zespołami.
- Szefowie, którzy od niedawna zarządzają zespołem lub dopiero go tworzą.
- Osoby, które w przyszłości chciałby zarządzać zespołami.
- Osoby, które są otwarte na rozwój osobisty i zawodowy.
Program szkolenia
Rozpoczęcie szkolenia, omówienie kontraktu i ustalenie celów szkolenia.
Moduł I – Zarządzanie zespołem – potencjał zespołu
- Struktura zespołu – model DISC (Extended DISC, Insight Discovery). Arkusz lidera drzewo zespołu. Wykład, ćwiczenie indywidualne, dyskusja, wnioski.
- Kompetentny zespół – analiza kompetencji zespołu – obligatoryjne, uzupełniające a zadania jakie stoją przed szefem. Wykład, dyskusja, case study, ćwiczenie indywidualne.
- Etapy rozwoju pracownika wg.K.Blancharda R1-R4 – analiza zespołu. Wykład, dyskusja, ćwiczenie indywidualne.
- Role w zespole R.M.Balbina – realizator, koordynator, lokomotywa, myśliciel, poszukiwacz źródeł, krytyk wartościujący, dusza zespołu, skrupulatny wykonawca, specjalista) – typowe cechy, pozytywne strony i obszary do rozwoju. Dyskusja, analiza zespołu.
- Tworzenie potencjału kadrowego oraz zarządzanie rozwojem pracowników. Dyskusja, praca z arkuszami.
Moduł II – Zarządzanie zespołem – strategia budowania silnego zespołu
- Zakres obowiązków i priorytetów na danym stanowisku. Arkusz ustalania celów. Dyskusja, ćwiczenie indywidualne.
- Talenty (nawiązanie do Talentów Gallupa) – zatrudnianie i zatrzymywanie najlepszych – perspektywa menedżera – dyskusja.
- Spotkania z pracownikami – grupowe oraz indywidualne. Zasady efektywności tych spotkań oraz skutki zaniechań. Arkusz lidera. Dyskusja, case study, indywidualne refleksje.
- Zarządzania zadaniami – planowanie, delegowanie i monitorowanie. Dyskusja, praca z arkuszami.
- 7 stopni delegowania celów/uprawnień – dyskusja, arkusz lidera.
- Motywowanie pozafinansowe- wartości i pochwała.
- Jednominutowy menedżer czy rola pochwały i nagany. Omówienie.
- Menedżer coachem – wstęp do roli szefa coacha.
- Budowanie relacji z zespołem – dobre i złe praktyki. Omówienie.
Moduł IV – Zarządzanie zespołem – psychologia dla menedżerów
- Zmiany w zespole a krzywa Johna Fishera i łuk zmiany.
- Stres i emocje z zespole – sugestie działań.
- Zarządzanie problemami – dyskusja, sugerowane możliwe rozwiązania.
- Rozmowa z pracownikiem o problemie/rozmowa dyscyplinująca – omówienie, arkusz lidera (cel, analiza rzeczywistości, określenie rozwiązań, opracowanie planu).
Moduł V – Zarządzanie zespołem – moc zespołu
- Mój zespół – definiowanie stylu zachowań, kompetencji, relacji w zespole, motywowani, informacje wrażliwe, reagowanie na zmiany, efektywność w zespole, sukcesja.
Podsumowanie i przygotowanie planu działania.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Prelegenci
MARTA ORZEŁ
- Wspiera liderów organizacji podczas tworzenia i wdrażania programów rozwojowych oraz w całym procesie komunikacji z pracownikami. Specjalizuje się w szkoleniach dla menedżerów, efektywności osobistej, typologii zachowań DISC® i pracy opartej na mocnych stronach wg Gallupa.
- Od 2005 r prowadzi szkolenia. Doświadczenie w biznesie zdobyła pracując w firmie motoryzacyjnej, doradczej i szkoleniowej.
- Projektując procesy rozwojowe spotyka się ze stwierdzeniami: „u nas jest inaczej”, „u mnie to nie zadziała”. Dlatego najpierw analizuje branżę i konkretne sytuacje, a dopiero potem tworzy programy (także wielomodułowe np. 116 szkoleń dla branży budowlanej, trzyletni projekt Akademii Zarządzania).
- Pracuje z ludźmi na potencjalne i mocnych stronach, bo tylko tak można zbudować mistrzostwo i realizować cele w zmieniającej się rzeczywistości.
- Wspólna praca z klientem opiera się na szukaniu rozwiązań korzystając z najlepszych praktyk, narzędzi, wiedzy i doświadczeniu trenerki i uczestników.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
00-023 Warszawa
Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
00-023 Warszawa
ul. Widok 18/2
woj. mazowieckie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 635 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
