Zarządzanie zespołem dla Managera

O szkoleniu

Dlaczego szkolenie z nami?

 

W odróżnieniu od szkoleń konkurencji jest to jedna z niewielu ofert, w której nie skupimy się na omawianiu teorii "punkt po punkcie" ... ale zrobimy pełnowartościowy, gruntowny trening, zgodnie ze sztuką trenerską i zasadami uczenia dorosłych

Szkolenie zostało szczegółowo zaprojektowane  biorąc pod uwagę realne problemy związane z komunikacją i zarządzaniem ludźmi

U nas nie ma miejsca na nudę, za to dajemy sobie sporo przestrzeni na warsztat, pytania i refleksję

Formuła otwarta ma również tą zaletę, że możemy wymienić poglądy z uczestnikami z innych firm

Na rynku jest wiele szkoleń, świetnych i kiepskich, mądrych i głupich, wartościowych i bezwartościowych... u nas otrzymasz realną wartość, której nie doświadczysz gdzie indziej

 

Jest ciekawie, jest trudno, jest prosto, jest wartościowo, jest realistycznie, jest wprost i szczerze

Dlaczego warto wziąć udział?

 KORZYŚCI

- Poznasz swój styl kierowania zespołem. Dowiesz się, czy jest on prawidłowy

- Dowiesz się jak rozpoznawać temperamenty swoich pracowników (i Twój) i jak nimi zarządzać

- Poznasz techniki budowania i zarządzania zespołem – będziesz potrafiła/a motywować swój zespół do działania i wykorzystywać w pełni jego potencjał

- Dowiesz się w jaki sposób skutecznie się komunikować

 

CEL SZKOLENIA

Szkolenie Zarządzanie zespołem buduje kompetencje niezbędne do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie Zarządzanie zespołem jest skierowane dla osób zarządzających zespołami pracowników

Idealnie nadaje się dla pracowników stojących na początku kariery managerskiej - świeżo po awansie

Program szkolenia

1. Komunikacja:

- Temperamenty

- Ekspresja niewerbalna

- Dominujący styl komunikacji 

- Bariery skutecznej komunikacji

 

2. Przywództwo i kierowanie zespołem:

- Planowanie i rozliczanie celów 

- Budowanie i rozwój zespołu

- Style kierowania

- Radzenie sobie z konfliktem

 

3. Zarządzanie zespołem w obliczu zmian organizacyjnych:

- Hierarchia potrzeb Masłowa

- Motywowanie pracowników

- Motywatory i czynniki „higieny”

- Krzywa zmiany i wpływ na zachowanie ludzi

- Indywidualna odporność na zmiany w zależności od typu osobowości wg MBTI

 

4. Typy oporu i techniki przełamywania

 

5. Narzędzia psychologiczne:

- "zdarta płyta"- komunikat typu JA

- model FUKO

- pytania i parafrazy

- odmawianie i stawianie granic
 

6. Karanie i nagradzanie

- analiza transakcyjna

- sankcje i dolegliwości

- docenianie i nagradzanie 

Czas trwania

2 dni, 9.00 - 16.00

Prelegenci

Certyfikowany Manager, Trener Zarządzania 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Sala dobierana tydzień przed szkoleniem

ŁÓDŹ

woj. łódzkie

Sala dobierana tydzień przed szkoleniem

Gdańsk

woj. pomorskie

Sala dobierana tydzień przed szkoleniem

Poznań

woj. wielkopolskie

Sala dobierana tydzień przed szkoleniem

Katowice

woj. śląskie

Rejestracja

Cena netto (stacjonarnie)
1 900
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Przesłanie zgłoszenia do 10 dni przed datą szkolenia.

Płatność na podstawie faktury pro-forma, tydzień przed szkoleniem.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Lubuski Instytut Jakości
  • Ulica i nr: Brzozowa 19C
  • Kod pocztowy: 66-400
  • Miejscowość: Wawrów
  • Numer NIP: 5542473476

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Lubuski Instytut Jakości
66-400 Wawrów, Polska Brzozowa 19C

Organizator

Lubuski Instytut Jakości
66-400 Wawrów, Polska
Brzozowa 19C
woj. lubuskie
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI TM to firma szkoleniowo-doradcza zajmująca się wsparciem przedsiębiorstw w zakresie jakości i produktywności Świadczymy również usługi rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie dla obszarów: zapewnienie i ko...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!