O szkoleniu
Kurs zarządzanie zespołem handlowców składa się z dwóch części, pierwsza dotyczy pracy z grupą handlowców, rozumienia specyfiki ich pracy, rozwiązywania problemów, które przed nimi stoją jako typowe w sprzedaży (komunikacja z ludźmi, motywacja, wpływanie) druga zaś jest związana z pracą lidera nad sobą (nad swoją motywacją, umiejętnościami przywódczymi, komunikowaniem feedbacku).
Szkolenie zarządzanie zespołem handlowców łączy wiedzę na temat zarządzania oraz sprzedaży, zawiera elementy pracy nad strategią oraz komunikowaniem. Kursanci pracują nad następującymi zagadnieniami: strategia zarządzania zespołem handlowym, świadome zarządzanie zespołem handlowym, wyznaczania celów krótko i długoterminowych, wspieranie handlowca w rozwoju, sposoby wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy, efektywna organizacja czasu, mechanizmy motywacyjne, siła motywacji, macierz Kena Blancharda, poziomy neurologicznego funkcjonowania człowieka Roberta Diltsa i ich znaczenie w procesie komunikowania się z ludźmi, informacja zwrotna w procesie motywowania ludzi.
Dzięki udziałowi w szkoleniu zarządzanie zespołem handlowców uczestnik:
- będzie potrafił stworzyć strategię zarządzania zespołem handlowym,
- będzie umiał świadomie zarządzać zespołem handlowym,
- zrozumie zasadność wyznaczania celów krótko i długoterminowych,
- będzie umiał wspierać handlowca w rozwoju,
- pozna sposoby wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,
- będzie umiał efektywnie organizować swój czas,
- będzie miał świadomość mechanizmów motywacyjnych, którymi może oddziaływać na podwładnych,
- zrozumie od czego zależy siła motywacji,
- pozna macierz Kena Blancharda i zrozumie kiedy wspierać, a kiedy ukierunkowywać handlowców w ich działaniach,
- zrozumie i pozna poziomy neurologicznego funkcjonowania człowieka Roberta Diltsa i ich znaczenie
w procesie komunikowania się z ludźmi, - zrozumie wagę i przydatność informacji zwrotnej w procesie motywowania ludzi,
- będzie potrafił udzielać wspierającej i rzeczowej informacji zwrotnej handlowcowi.
Szkolenie zarządzanie zespołem handlowców jest skierowane do liderów grup handlowych, menagerów sprzedaży i innych osób, które koordynują pracę handlowców.
Program szkolenia
I. PLANOWANIE STRATEGICZNE
- Qvo vadis handlowcu?! – czyli korzyści z dobrze skonstruowanej strategii handlowej.
- Cele krótko i długoterminowe – świadomość priorytetów i kryteriów ich realizacji.
- Kto ponosi odpowiedzialność za ustalane cele handlowe?
- Zasoby zewnętrzne i wewnętrzne w kontekście ustalonych celów, czyli analiza SWOT zespołu handlowego.
- 3 filary sprzedaży
- Efektywne generowanie bieżącej sprzedaży,
- Jak poszerzać krąg nowych klientów?
- Impregnowanie obecnych klientów przed wpływem konkurencji, czyli jak budować lojalność klientów?
- Tego się nie da, bo… – hamulce wewnętrzne handlowców.
II. WDRAŻANIE W CZYN
- Najpierw rzecz najważniejsza!!! – Określenie docelowych grup klientów.
- W tym jesteśmy mistrzami świata, czyli zdefiniowanie obszarów przewagi konkurencyjnej.
- Marketing edukacyjny, czyli jak nauczać klienta i poszerzać perspektywy dostrzeganych przez niego możliwości.
- Jak nadać tempo strategii? – Twoja wizja, nasza strategia, ich oddziaływanie na klientów.
- 20% twoich decyzji wpływa na 80% twoich przychodów. Tylko które 20%?, czyli efektywne organizowanie czasu i zasobów.
- Analiza aktywności sprzedażowej handlowców – co i kiedy analizować?
III. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANEGO ZESPOŁU HANDLOWCÓW
- Masz dwoje uszu i tylko jedne usta, więc tak z nich korzystaj – jak poznać indywidualny system wartości handlowca?
- Jak generować zmianę w postawach handlowców?
- Możesz wydawać polecenia, możesz też stawiać wyzwania i inspirować handlowców, czyli na jakim poziomie neurologicznego funkcjonowania ludzi można na nich oddziaływać?
- Konsekwencja – najmocniejsze narzędzie wywierania wpływu na handlowców.
- Komunikacja z zespołem i jej wpływ na efektywność w handlu.
IV. JA LIDER
- Kim jesteś i po co to robisz? Tożsamość i misja lidera – jej wpływ na zaangażowanie pozostałych członków zespołu.
- Handlowcy są różni, czyli jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju podwładnego?
- Bądź tym kogo potrzebuje twój handlowiec – model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda.
- Jak nagradzać handlowców?
- Znasz 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników? – Wyniki badań Instytutu Gallupa.
- Relacje ze swoim bezpośrednim przełożonym, czyli metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory świadczące o zaangażowaniu personelu.
- Co decyduje o sile motywacji handlowca? – odkrycie Victora Vrooma.
- Jesteś tak dobry, jak dobry jest twój zespół, czyli samoświadomość lidera.
V. COACHING HANDLOWCÓW
- Wspólnie osiągniecie więcej, czyli coaching wspierający w pracy handlowców.
- Lider obserwuje, wyciąga wnioski i komunikuje czego oczekuje w przyszłości, czyli rola i znaczenie informacji zwrotnej.
- To koniec? – wypalenie zawodowe, jak wesprzeć człowieka i zaangażować w to zespół?
- Postaw na orły! – czyli jak dopingować najlepszych i stawiać im wyzwania?
- Stwórz z nich wojowników sprzedaży, czyli szkolenie umysłów.
- Jestem fighterem? Model sukcesu – budowanie pewności siebie handlowca.
- Nie muszę niczego udowadniać – skąd czerpać siłę i energię?
Czas trwania
2 dni, 9:15-15:15
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
90-430 Łódź
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.
W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.
- Nazwa firmy: KM Studio
- Ulica i nr: Piotrkowska 125
- Kod pocztowy: 90-430
- Miejscowość: Łódź
- Numer NIP: 7721563286