O szkoleniu
Co uczestnicy będą wiedzieli :
- w jaki sposób wypełniać efektywnie rolę przełożonego średniego oraz wyższego szczebla zarządzania logistycznego,
- w jaki sposób osiągać wymagane wyniki przy zaangażowaniu swojego zespołu cały czas utrzymując relacje z innymi zespołami,
- według jakich kryteriów oceniać pracę i osiągnięcia podległych pracowników,
- jak konstruktywnie korygować błędy popełniane przez pracowników w celu wspierania ich rozwoju.
Co uczestnicy będą umieli :
- dopasować swój styl zarządzania do zmieniającego się kontekstu działania zespołu (zmiana wymagań Klienta wewnętrznego i zewnętrznego),
- zdiagnozować efekt działania danego motywatora na pracownika a następnie we właściwy sposób na niego oddziaływać,
- pozyskiwać oraz przekazywać wszelkie informacje niezbędne do efektywnego funkcjonowania zespołu,
- dokonać obiektywnej oceny wkładu każdego pracownika w wyniki osiągane przez zespół, zarządzać kompetencjami podległego zespołu,
- rozwiązywać problemy i konflikty w sposób efektywny i trwały.
Korzyści :
- kompleksowe i wszechstronne podejście do codziennego zarządzania personelem zaangażowanym w procesy logistyczne,
- wykorzystanie prostych i bardzo efektywnych narzędzi zarządzania wizualnego,
- zastosowanie narzędzi gwarantujących odpowiednią „jakość” zarządzania, a co za tym idzie, osiąganie wyznaczonych celów: ilościowych, jakościowych, kosztowych, itp.,
- zwrócenie uwagi na kluczowe punkty zapewniające wysoką motywację członków zespołu zaangażowanego w procesy logistyczne.
Kadry zarządzającej działem logistyki.
Program szkolenia
Wyjaśnienie ról i zakresu odpowiedzialności w ramach zespołu
- logistyczne 7W, a zarządzanie zespołem
- skoncentrowanie się na sprawowanej roli (Lider + pracownicy)
- wyznaczanie działań priorytetowych (realizacja celów strategicznych organizacji)
- fazy tworzenia się zespołu
- budowanie i wzmacnianie zespołu (teambuilding)
Rozwój oczekiwanych zachowań poprzez własny przykład
- identyfikacja własnego stylu zarządzania (różne modele stylów zarządzania)
- dostosowanie stylu zarządzania do kontekstu i sytuacji
- kluczowe umiejętności w przypadku zarządzania zespołem zaangażowanym w procesy logistyczne
Komunikacja jako czynnik gwarantujący sukces zespołu
- wyznaczanie zadań indywidualnych i zespołowych
- prowadzenie zebrań
- raportowanie (dwustronne)
- grupowe rozwiązywanie problemów
Organizowanie, pobudzanie i motywowanie zespołu
- mierzenie osiągnięć zespołu w celu ich poprawy
- wyznaczanie celów indywidualnych i zespołowych
- wpływanie na główne elementy i poziom motywacji
Ocenianie w celu zapewnienia rozwoju
- ocena wyników i kompetencji pracowników
- zarządzanie poprzez delegowanie zadań
- wsparcie i szkolenie pracowników
Reprezentowanie zespołu
- rozwój relacji z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- przygotowanie i prowadzenie negocjacji gdzie wygrywają obie strony (win-win)
Diagnoza i efektywne działanie w trudnych sytuacjach
- podejście do błędów popełnianych przez pracowników
- identyfikowanie źródeł i rozwiązywanie konfliktów
- zarządzanie zmianą
Zarządzanie wizualne podległym zespołem
- identyfikacja i stworzenie narzędzi zarządzania wizualnego
- wymagania stawiane pracownikom i przełożonemu w ramach zarządzania wizualnego
- podniesienie efektywności działania zespołu za sprawą zarządzania wizualnego oraz inne jego korzyści
Czas trwania
drugi dzień: 9:00 – 16:00
Prelegenci

trener Effect Group
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 490 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
