Szkolenie

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW DLA PRZEMYSŁU KONFEKCYJNEGO

O szkoleniu

Celem warsztatów jest:
* zwiększenie efektywności, lojalności i wydajności pracowników przemysłu konfekcyjnego
* pokazanie zależności pomiędzy komunikacją a skutecznym motywowaniem zespołu
* doskonalenie zdolności przywódczych
* wskazanie kluczowych zasad przy wyznaczaniu celów oraz organizacji pracy własnej i zespołu
* nabycie umiejętności kierowania zespołem w sytuacjach trudnych i kryzysowych
Kto powinien wziąć udział?
Warsztaty adresujemy do:
* kierowników, menadżerów, właścicieli firm
* członków zespołów
* wszystkich zainteresowanych tematyką warsztatów

Program szkolenia

Program warsztatów:
* IDENTYFIKACJA I WPROWADZANIE ZMIAN W ORGANIZACJI I FUNKCJONOWANIU ZESPOŁU
- rola lidera a zmiany organizacyjne
- czynniki zewnętrzne wpływające na zmiany w organizacji
- zmiany w organizacji - dobre i złe strony

* JA JAKO LIDER
- umiejętności osobiste
- style kierowania i współpracy z innymi
- osobowość lidera/przywódcy
- sztuka asertywności
- umiejętność wywierania wpływu, perswazji

* PLANOWANIE I ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I ZESPOŁU
- planowanie - ustalanie priorytetów
- organizowanie - delegowanie zadań i wydawanie poleceń służbowych
- narzędzia ułatwiające kontrolę i rozliczanie obowiązków działań zespołowych

* KSZTAŁTOWANIE I ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH W RELACJACH PRZEŁOŻONY/PODWŁADNY
- istota i rodzaje komunikacji
- zasady efektywnej komunikacji
- typy komunikatów
- identyfikacja i eliminacja błędów w komunikacji

* INTEGRACJA ZESPOŁU
- etapy rozwoju zespołu
- role zespołowe
- istota i znaczenie pracy zespołowej
- zalety pracy zespołowej
- budowanie i organizacja zespołu

* ROLA MOTYWOWANIA W KIEROWANIU ZESPOŁEM
- czynniki motywowania i zarządzania
- płacowe i pozapłacowe rodzaje środków motywacyjnych
- psychologiczne aspekty motywowania

* KONFLIKTY W ZESPOLE
- typy zachowań w zespole pracowników
- trudne sytuacje - przyczyny i skutki
- rywalizacja w grupie
- radzenie sobie z negatywnymi emocjami
- sposoby efektywnego rozwiązywania konfliktów
- lider-mediator

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Cytat
Trenerzy:
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.

Gdzie i kiedy

Łódź 9 maja 2013
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ "Piotrkowska"

90-105 Łódź

Piotrkowska 60

woj. łódzkie

Zapisz się

Cena 1
brutto
500 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie wypełnionego formularza zgłoszenia na szkolenie

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!