Szkolenie

Zarządzanie zespołem rozproszonym

O szkoleniu

Zarządzanie zespołem rozproszonym, to szkolenie, które jest odpowiedzią na powszechną obecnie potrzebę zapewnienia menedżerom wszystkich szczebli zarządzania aktualnej i fachowej wiedzy w zakresie zasad, metod i narzędzi efektywnej organizacji własnej pracy zdalnej oraz podległego zespołu pracowników.

Nowe wyzwania - osobno, lecz razem

Pandemia koronawirusa dla wielu firm oznacza konieczność zamiany dotychczasowego tradycyjnego modelu pracy na model pracy zdalnej lub hybrydowej. Ta sytuacja stawia przed menedżerami nowe wyzwania, polegające na zdalnym zarządzaniu zespołem, którego członkowie pracują w odseparowaniu od siebie nawzajem. Przedłużająca się izolacja oraz towarzyszące jej problemy komunikacyjne bardzo często mają negatywny wpływ na poziom motywacji oraz efektywności pracy zespołu, jak również zarządzającego nim menedżera.

Pierwsza część szkolenia, pt. "Menedżer w domowym centrum dowodzenia", koncentruje się na rozwoju umiejętności menedżera produktywnego zarządzania sobą w warunkach pracy zdalnej, zgodnie z zasadą głoszącą, że zmiany na lepsze najlepiej jest zaczynać od siebie samego i następnie dawać dobry przykład innym.

Druga część szkolenia, pt. "Zespół rozproszony w domowych biurach", uczy menedżerów jak efektywnie zarządzać podległymi pracownikami, wykonującymi pracę na odległość. Każda część szkolenia składa się z trzech modułów. Moduły psychologiczne kładą największy nacisk na motywację. W modułach organizacyjnych najważniejszym zagadnieniem jest efektywność pracy. Natomiast w modułach technologicznych najwięcej uwagi zostało poświęconej sprawnej komunikacji. W każdym z modułów uczestnicy szkolenia przejdą przez cykle nauki, składające się z czterech etapów, tj.: doświadczenie, obserwacja i refleksja, teoria, zastosowanie.

Przetrenowanie zdobytych umiejętności pod okiem trenera z 11-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami rozproszonymi pozwoli uczestnikom szkolenia pokonywać nowe wyzwania i prowadzić zespoły do osiągania założonych celów - osobno, lecz razem.
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Program szkolenia nastawiony na rozwój umiejętności menedżera zarządzania sobą oraz podległym zespołem rozproszonym, w warunkach pracy zdalnej.
  • Aktualna, fachowa i praktyczna wiedza podana w przystępny i uporządkowany sposób.
  • Przejrzysta i logiczna struktura szkolenia.
  • 2 części (część poświęcona menedżerowi i część poświęcona zespołowi).
  • W każdej części 3 moduły: psychologia (z naciskiem na motywację), organizacja (z naciskiem na efektywność), technologia (z naciskiem na komunikację).
  • Treści: zasady, metody, narzędzia (techniki) zarządzania zespołem rozproszonym.
  • Nauka: doświadczenie, obserwacja i refleksja, teoria, zastosowanie.
  • Możliwość przetrenowania nowych umiejętności pod okiem trenera z 11-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami rozproszonymi.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy pragną poznać lub uporządkować wiedzę oraz przećwiczyć umiejętności posługiwania się narzędziami, zapewniającymi motywację oraz efektywność pracy zespołu rozproszonego, w warunkach pracy zdalnej.

Program szkolenia

DZIEŃ 1. MENEDŻER W DOMOWYM CENTRUM DOWODZENIA

1. PSYCHOLOGIA MENEDŻERA

  • Właściwa konfiguracja "ustawień umysłu" (ang. mindset)
  • Przekonania i dialog wewnętrzny
  • Wartości jako fundament zarządzania zespołem rozproszonym, opartego na przywództwie
  • Formułowanie zasad pracy zdalnej
  • Wyznaczanie celów
  • Automotywacja w warunkach pracy zdalnej
  • Doskonalenie umiejętności skupiania uwagi
  • Zarządzanie własnym rozwojem

2. ORGANIZACJA PRACY ZDALNEJ MENEDŻERA

  • Organizacja przestrzeni domowej do pracy zdalnej
  • Planowanie dnia podczas pracy z domu
  • Wyznaczanie priorytetów i granic
  • Metody podnoszenia efektywności osobistej
  • Zapobieganie pogorszeniu kondycji psychofizycznej podczas pracy zdalnej

3. TECHNOLOGIA W ORGANIZACJI PRACY ZDALNEJ MENEDŻERA

  • Optymalizacja przestrzeni domowej do pracy zdalnej
  • Praca z cyfrowymi narzędziami produktywności
  • Systemy i cyfrowe narzędzia do zapisywania informacji

 

DZIEŃ 2. ZESPÓŁ ROZPROSZONY W DOMOWYCH BIURACH

4. PSYCHOLOGIA ZESPOŁU ROZPROSZONEGO

  • Zarządzanie zespołem rozproszonym poprzez przewodzenie
  • Model przywództwa 3xO
  • Zrozumienie i budowanie zaufania na odległość
  • Metody motywacji zespołu rozproszonego
  • Coaching i informacje zwrotne w sprawowaniu przywództwa na odległość

5. ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁU ROZPROSZONEGO

  • Model organizacji uczącej się
  • Zarządzanie rozwojem pracowników
  • Model "podaj dalej"

6. TECHNOLOGIA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM ROZPROSZONYM

  • Wybór właściwych narzędzi komunikacji
  • Cyfrowe narzędzia do współpracy nad projektem
  • System dzielenia się wiedzą

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

MARCIN GURTATOWSKI

Trener praktyk biznesu. Ekspert w zakresie zarządzania posiadający ponad 11-letnie doświadczenie managerskie.

Karierę zawodową rozpoczął w Coca-Cola Hellenic Bottling, aby następnie związać się z Kreisel Technika Budowlana (Fixit Gruppe). Początkowo pracował w obszarze marketingu na stanowiskach związanych z PR, komunikacją marketingową i analizą danych marketingowych. Odpowiadał m.in. za rozwój strony internetowej firmy, przygotowanie i prowadzenie programu lojalnościowego.

Od 2007 przechodzi do zadań związanych z logistyką, obsługą klienta i sprzedażą. Najpierw jako Customer Service Specialist a od 2009 Customer Service Manager a następnie (2014) Sales and Logistics Manager. Na stanowiskach managerskich odpowiada za zarządzanie podległym zespołem, operacyjne zarządzanie procesami obsługi klientów, optymalizację dostaw, współpracę z dostawcami usług transportowych. Wdrożył i nadzorował system zarządzania jakością ISO 9001 w dziale Customer Service. Współtworzył i rozwijał platformę internetową do składania zamówień przez klientów B2B.

Od 2020 jako doświadczony manager i praktyk biznesu jest wykładowcą studiów podyplomowych (Zarządzanie Sprzedażą) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i studiów MBA w Collegium Humanum (Szkoła Główna Menedżerska).

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Zarządzanie i Marketing). Studiów podyplomowych na UE w Poznaniu. Rozpoczął studia doktoranckie na swojej macierzystej uczelni. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Swoje szkolenia prowadzi również w języku angielskim.

Gdzie i kiedy

Warszawa 1 - 2 lipca 2021
Centrum Konferencyjne B&O Navigator

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1740 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • podręcznik: "Zarządzanie zespołem"
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista".
1000 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • podręcznik: "Zarządzanie zespołem"
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!