Szkolenie: Zarządzanie Zespołem Rozproszonym w Sprzedaży

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zarzadzanie-zespolem-rozproszonym-w-sprzedazy-70381

Informacje o szkoleniu

  • Zarządzanie Zespołem Rozproszonym w Sprzedaży


    ID szkolenia: 70381
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne at The Tides - Ms. Mermaid
    ul. Wioślarska 8
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 13.07.2018
    Godziny zajęć (czas trwania):
    7
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
    Krakowskie Przedmieście 79
    00-079 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Praca rozproszonych zespołów to nowe możliwości biznesowe. Jednak skuteczne zarządzanie wirtualnymi teamami nie należy do najprostszych i często stanowi wyzwanie dla menedżerów, gdyż jest to umiejętność wymagająca permanentnego zaangażowania, uważności, aktywności, a także profesjonalnych kompetencji polegających na regularnym planowaniu i nadzorowaniu pracy handlowców oraz inspirowania ich do ciągłego doskonalenia.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom zapraszamy na warsztat, będący pigułką praktyk budowania efektywności w rozproszonym zespole sprzedaży.

Szkolenie skierowane jest do:

--

Program szkolenia:

8.30- 9.00 Rejestracja i powitalna kawa
9.00 Rozpoczęcie szkolenia

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM W DZIALE SPRZEDAŻY
Narzędzia pozwalające wykorzystać oryginalność zespołu rozproszonego

Jak wygląda rozproszona struktura zespołu i jak ją skutecznie wykorzystać?
Poszukiwanie lokalnego lidera
Specyfika komunikacji w zespole rozproszonym
Budowanie świadomości i poprawa komunikacji
Efektywna komunikacja na różnych poziomach
Sprawne przekazywanie informacji – dobór kanałów komunikacji w zależności od typu zadań i grupy odbiorców
Nowoczesne technologie wspomagające "czucie biznesu"
Odpowiedzialność sprzedawców - budowanie zaufania
MBO – zarządzanie przez cele
Techniki organizowania pracy w zespole rozproszonym
Delegowanie, zlecanie, prośba menedżerska – różnice i podobieństwa
Autonomia pracowników i rola zaufania
BUDOWANIE EFEKTYWNEGO ZESPOŁU SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ
Jak wpływać na mechanizmy decydujące o sukcesie Twojego zespołu?

Rozwój zespołów pracujących na odległość - jak wykorzystać predyspozycje Twoich pracowników do zbudowania efektywnego zespołu sprzedażowego?
Techniki poprawiające dynamikę rozwoju zespołu rozproszonego
Co robić, aby zespoły rozproszone osiągały lepszą efektywność?
Plan pracy z handlowcem, plan pracy z zespołem
6 czynników sukcesu zespołu sprzedaży
Sprzedażowe przywództwo - rola typu przywództwa
Możliwości współdziałania i ich ograniczenia
Praca zespołowa, spotkania informacyjno-koordynacyjne
Wyzwania w zarządzaniu zespołem rozproszonym w dziale sprzedaży
Jak wprowadzić w życie narzędzia nadzoru , być móc kontrolować i oceniać pracę w zespole rozproszonym?
ROZWÓJ PRACOWNIKÓW W ZESPOLE ROZPROSZONYM
Jak pracować nad rozwojem pracowników?

Przyczyny i wpływ stresu na uczenie się podwładnego
Jak wskazywać obszary do poprawy, aby pracownik sam chciał je udoskonalać?
Umiejętność tworzenia atmosfery sprzyjającej rozwojowi poszczególnych pracowników w pożądanym kierunku
Kształtowanie umiejętności w zakresie komunikacji uzależnionej od osobowości rozmówcy/współpracownika
Kiedy pracownik nie w pełni korzysta ze swojego potencjału… - coaching
WZMACNIANIE TALENTÓW SPRZEDAŻOWYCH
Rola lidera w zarządzaniu zespołem na odległość – motywowanie

Motywacja jako warunek trwałości i sukcesu zespołu rozproszonego w zmiennych warunkach rynkowych
Co motywuje ludzi do osiągania lepszych wyników i przekraczania swoich możliwości?
Mity i półprawdy o motywacji
Z czym mylona jest motywacja?
Kiedy system motywacyjny jest skuteczny, a kiedy nie jest?
Kiedy pieniądze nie są wystarczającym motywatorem?
ZAGROŻENIA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁAMI ROZPROSZONYMI
Konflikty, rywalizacja, układy nieformalne

Jak twórczo wykorzystać konflikt? Konflikt jako szansa na uzyskanie dodatkowych profitów –
Zarządzanie konfliktem w zespole sprzedażowym – jak go wykryć w najwcześniejszej fazie, jak nim kierować, jakich technikach wywierania wpływu użyć w kierowaniu nim?
Komunikacja i układy nieformalne
Nieuczciwa rywalizacja
15.30 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Arkadiusz Żurek

Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 970 - 1370

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw * cena nie zawiera noclegu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

zgłoszenie do 20.06.2018 - 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 21.06.2018 - 1 370 PLN + 23% VAT

Szkolenie, kurs: Zarządzanie Zespołem Rozproszonym w Sprzedaży