Szkolenie

Zarządzanie zespołem w pracy zdalnej

O szkoleniu

Praca zdalna zmieniła pracę każdego pracownika, a w szczególności liderów zespołów. Kompetencje związane ze zdalnym zarzadzaniem stały się uniwersalną potrzebą każdego lidera. Sprawne zarządzanie zespołem, czyli utrzymanie skuteczności pracowników, ich zaangażowania i motywacji, będzie skutkowało zapewnieniem sobie poczucie bezpieczeństwa na przyszłość.
Podczas szkolenia poznasz kluczowe działania, których realizacja będzie wspierać skuteczne zarządzanie zespołami rozproszonymi.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cele szkolenia:

  • nabycie wiedzy odnośnie organizacji pracy zdalnej, tak aby była ona efektywna,
  • przygotowanie do zarządzania organizacją pracy w zespołach rozproszonych, pracujących w różnych systemach,
  • dobór odpowiednich narzędzi wspierających pracę zespołu w trybie home office, 
  • poprawa komunikacji z pracownikami w pracy zdalnej,
  • nauczenie się, jak skutecznie motywować pracowników oraz egzekwować wykonanie powierzonych zadań.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • sposobach motywowania i angażowania pracowników w zespołach rozproszonych,
  • metodach zwiększania efektywność zespołu,
  • tym jak dbać o efektywną komunikację w zespole na odległość,
  • narzędziach delegowania i egzekwowania zadań. 

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • skutecznego udzielania informacji zwrotnej różnymi kanałami komunikacyjnymi, 
  • delegować zadania osobom w różnych lokalizacjach,
  • wpływania na efektywność i zaangażowanie pracowników podczas pracy zdalnej. 
Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są wszyscy menedżerowei, liderzy, superwizorzy, kierownicy i członkowie zarządu, których zespół pracuje zdalnie.

Program szkolenia

  1. Jak zwiększać efektywność zespołu rozproszonego:
  • specyfika pracy zespołu rozproszonego,
  • czynniki sukcesu zespołu rozproszonego,
  • czym jest zespół rozproszony,
  • szanse i zagrożenia dla menedżera,
  • brak kontaktu osobistego a realizowane zadania i identyfikacja z firmą,
  • czynniki obniżające efektywność zespołu rozproszonego,
  • czynniki sukcesu – dobre praktyki.
  1. Praca zdalna w świecie VUCA:
  • zmiana i nieprzewidywalność jako czynnik determinujący rzeczywistość biznesową,
  • środowisko VUCA w jakim obecnie żyjemy (zmienność, nieprzewidywalność – ciągła zmiana) i jego wpływ na działania biznesowe oraz zachowania z uwzględnieniem sytuacji COVID 19,
  • psychologiczne aspekty zmiany, czyli dlaczego boimy się zmiany,
  • postawy wobec zmiany – jak je identyfikować i na nie wpływać,
  • „gdy góra lodowa topnieje” – osiem kroków wprowadzania zmiany wg. Johna Kottera,
  • algorytm przekazania trudnej decyzji – nieodzowne narzędzie menedżerskie.
  1. Komunikacja w pracy z zespołem rozproszonym:
  • rutyny zarządcze – podstawowe rodzaje cyklicznych spotkań online z zespołem oraz spotkań indywidualnych: 
    • standard zorganizowania skutecznej odprawy,
    • kiedy robić spotkania,
    • kto powinien w nich uczestniczyć,
  • twarde i miękkie aspekty spotkań on – line,
  • spotkania każdego tygodnia/w każdym tygodniu – spotkania operacyjne:
    • planujące,
    • monitorujące,
    • weryfikujące,
  • przygotowanie expose menedżerskiego w świecie on – line – algorytm.
  1. Realizacja celów i delegowanie zadań na odległość:
  • diagnozowanie problemów z delegowaniem zadań,
  • jak dobierać zadania dla pracowników a nie pracowników do zadań (zasady i schematy delegowania zadań), 
  • co zrobić, jeśli nie mamy wpływu na dobór ludzi w zespole,
  • zasada formułowania celu SMART,
  • właściwa komunikacja w czasie rozmowy delegującej zadanie – jak unikać błędów oraz przykłady dobrych praktyk,
  • trudne sytuacje w delegowaniu zadań:
    • co zrobić, kiedy pracownik nie ukończył zadania na czas,
    • jak rozmawiać z pracownikiem, który wykonał zadanie niezgodnie z ustaleniami i jakie mogą być przyczyny takich sytuacji,
  • narzędziownia motywującego menedżera:
    • algorytmy  rozmów z pracownikami,
    • udzielanie  informacji zwrotnej – konstruktywna krytyka,
    • rozmowa z groźbą sankcji,
    • rozmowa z wykonaniem sankcji.

Czas trwania

godz. 09.00 - 15.00

Prelegenci

Cytat

Trenerka, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12 letni praktyk biznesu. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.

Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z rozwojem kompetencji dla kadry zarządzającej, dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta oraz dla specjalistów w różnych branż. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.

Podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Pracuje w oparciu o nowoczesne formy, jakimi są gry szkoleniowe. Łączy praktykę z wiedzą merytoryczną i umieszcza ją w konkretnych sytuacjach biznesowych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 kwietnia 2021
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Online 23 kwietnia 2021

Zapisz się

Cena
za osobę
740 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

J.G. Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G. Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!