Zasady etykiety dla pracowników biznesu i administracji

O szkoleniu

Podczas szkolenia dowiesz się: jakie są zasady biznesowej etykiety, jak nie popełniać faux pas, jak obecnie zachowujesz się w kontaktach bzinesowych, jak dostosować zachowanie w relacjach z osobami na różnych szczeblach zawodowych.

Biznesowy savoir-vivre pomaga w nawiązywaniu relacji i budowaniu pozytywnego wizerunku w kontaktach z klientami, partnerami, przełożonymi, podwładnymi oraz współpracownikami. Znajomość zasad etykiety pomaga w zachowaniu swobody w kontaktach z osobami na różnych stanowiskach oraz w stosownym zachowaniu się w każdej sytuacji zawodowej.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia: znajomość zasad biznesowej etykiety i umiejętność zachowywania się zgodnie z jej zasadami w sytuacjach biznesowych.

Cel szkolenia:

  • ugruntowanie wiedzy na temat zasad dotyczących kontaktów na różnych szczeblach zawodowych - również kontaktów w świecie wirtualnym, 
  • rewizja dotychczasowych nawyków,
  • wykształcenie poczucia swobody w kontaktach oficjalnych z zachowaniem odpowiedniej kultury osobistej,
  • nabycie umiejętności budowania wizerunku instytucji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • zasadach biznesowej etykiety,
  • specyfice obsługi klientów w biznesie i w administracji publicznej,
  • zasadach dress code’u,
  • sposobach niwelowania faux pas.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • komunikacji z zachowaniem dobrych manier,
  • budowania profesjonalnego wizerunku,
  • zachowania zgodnie z etykietą w świecie online,
  • stosowania dress code’u na co dzień,
  • unikania faux pas.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które posiadają kontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznym, są na etapie budowania swojej pozycji na rynku lub też chcą z większą swobodą uczestniczyć w spotkaniach biznesowych.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do warsztatu. Zapoznanie uczestników, oczekiwania, kontrakt.
  2. Powitanie, czyli budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia:
    • jak prawidłowo przywitać się, czyli kto, jak i gdzie,
    • dzień dobry, czyli grzeczność od progu,
    • patrzeć czy nie patrzeć, a jak patrzeć to jak, czyli co zrobić z oczami, 
    • tytułowanie - jak nie grzeszyć.
       
  3. Mowa ciała, czyli jak przekaz niewerbalny potrafi powiedzieć dużo:
    • co mówią dłonie i jak czasem nam przeszkadzają,
    • uśmiech pomaga czy przeszkadza, czyli Mona Lisa czy Buster Keaton,
    • wzrok powie dużo, a czasem nawet wszystko,
    • mowa ciała na ekranie, czyli prawda czasu, prawda ekranu,
    • co „mówimy” naszą postawą, czyli frontem do klienta.
       
  4. Przekaz werbalny - jak głosem i tym, co mówimy, wpływamy na kontakty interpersonalne:
    • ton i głośność, czyli umiejętności aktorskie,
    • akcentowanie - poprawność wysławiania się,
    • cisza - niewykorzystany element komunikacji,
    • umiejętność słuchania - droga do porozumienia.
       
  5. Precedencja, czyli kto pierwszy, kto drugi a kto trzeci:
    • kobieta czy mężczyzna – kto ma pierwszeństwo, czyli dylematy dżentelmenów i dam,
    • pierwszeństwo przy przedstawianiu – kto komu pierwszy się kłania,
    • pierwszeństwo w trakcie spotkań, czyli kto jest gościem a kto gospodarzem,
    • powitanie na ekranie, czyli spotkania on–line.
       
  6. Korespondencja firmowa, czyli papier jest cierpliwy:
    • korespondencja tradycyjna – listy i pisma oficjalne, czyli jak jest a jak być powinno,
    • korespondencja mailowa - dobrodziejstwo Internetu,
    • ojczyzna - polszczyzna, czyli nieco wspomnień ze szkoły.
       
  7. Telefony, telefony - nie widać nas ale za to słychać:
    • telefon stacjonarny i telefon komórkowy - jak rozmawiać zgodnie z etykietą,
    • kultura rozmów telefonicznych, czyli jak przypadkowi słuchacze dowiadują się dużo o nas,
    • telekonferencje i inne spotkania on-line, czyli dresy i bambosze.
       
  8. Dress Code biznesowy - jak odpowiedni strój pomaga w budowaniu profesjonalnego wizerunku:
    • podział Dress Code’u - jaki strój na jaką okazję,
    • business smart - strój na spotkania oficjalne,
    • business casual - strój na spotkania mniej formalne,
    • dress code czy dres i kapcie, czyli strój w dobie pandemii,
    • kompletowanie garderoby, czyli jak zaoszczędzić nieco pieniędzy,
    • kolorystyka - słów kilka o kolorach i ich doborze,
    • najczęściej popełniane błędy, czyli jak się nie ubierać.
       
  9. Pytania i odpowiedzi, czyli 10 minut dla prasy.

Czas trwania

10.00 - 16.00

Prelegenci

Trener i ekspert savoir-vivre, dress code'u, protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, budowania wizerunku i autoprezentacji.

Kilkanaście lat pracowała w międzynarodowych agencjach reklamowych i korporacjach. Od 2005 roku prowadzi warsztaty szkoleniowe, doradza, udziela indywidualnych konsultacji. Konsultuje wizerunek biznesowy prezesów, członków zarządów, dyrektorów, kierowników działów. Prowadzi warsztaty szkoleniowe z zakresu kreowania wizerunku, dress code’u, etykiety, zasad protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, autoprezentacji, komunikacji, etc. Prowadzi również warsztaty z dobrych manier dla dzieci i młodzieży. Zapraszana do programów telewizyjnych i radiowych jako znawca tematyki savoir-vivre. Publikuje artykuły z dziedziny etykiety w czasopismach i na portalach internetowych.

Wykształcenie: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa, Wydział Zarządzania i Marketingu; Akademia Leona Koźmińskiego, Public Relations w praktyce.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 20 czerwiec 2022
Online 16 marzec 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!