O szkoleniu
Biznesowy savoir-vivre pomaga w nawiązywaniu relacji i budowaniu pozytywnego wizerunku w kontaktach z klientami, partnerami, przełożonymi, podwładnymi oraz współpracownikami. Znajomość zasad etykiety pomaga w zachowaniu swobody w kontaktach z osobami na różnych stanowiskach oraz w stosownym zachowaniu się w każdej sytuacji zawodowej.
Korzyści ze szkolenia: znajomość zasad biznesowej etykiety i umiejętność zachowywania się zgodnie z jej zasadami w sytuacjach biznesowych.
Cel szkolenia:
- ugruntowanie wiedzy na temat zasad dotyczących kontaktów na różnych szczeblach zawodowych - również kontaktów w świecie wirtualnym,
- rewizja dotychczasowych nawyków,
- wykształcenie poczucia swobody w kontaktach oficjalnych z zachowaniem odpowiedniej kultury osobistej,
- nabycie umiejętności budowania wizerunku instytucji.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- zasadach biznesowej etykiety,
- specyfice obsługi klientów w biznesie i w administracji publicznej,
- zasadach dress code’u,
- sposobach niwelowania faux pas.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- komunikacji z zachowaniem dobrych manier,
- budowania profesjonalnego wizerunku,
- zachowania zgodnie z etykietą w świecie online,
- stosowania dress code’u na co dzień,
- unikania faux pas.
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które posiadają kontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznym, są na etapie budowania swojej pozycji na rynku lub też chcą z większą swobodą uczestniczyć w spotkaniach biznesowych.
Program szkolenia
- Wprowadzenie do warsztatu. Zapoznanie uczestników, oczekiwania, kontrakt.
- Powitanie, czyli budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia:
- jak prawidłowo przywitać się, czyli kto, jak i gdzie,
- dzień dobry, czyli grzeczność od progu,
- patrzeć czy nie patrzeć, a jak patrzeć to jak, czyli co zrobić z oczami,
- tytułowanie - jak nie grzeszyć.
- Mowa ciała, czyli jak przekaz niewerbalny potrafi powiedzieć dużo:
- co mówią dłonie i jak czasem nam przeszkadzają,
- uśmiech pomaga czy przeszkadza, czyli Mona Lisa czy Buster Keaton,
- wzrok powie dużo, a czasem nawet wszystko,
- mowa ciała na ekranie, czyli prawda czasu, prawda ekranu,
- co „mówimy” naszą postawą, czyli frontem do klienta.
- Przekaz werbalny - jak głosem i tym, co mówimy, wpływamy na kontakty interpersonalne:
- ton i głośność, czyli umiejętności aktorskie,
- akcentowanie - poprawność wysławiania się,
- cisza - niewykorzystany element komunikacji,
- umiejętność słuchania - droga do porozumienia.
- Precedencja, czyli kto pierwszy, kto drugi a kto trzeci:
- kobieta czy mężczyzna – kto ma pierwszeństwo, czyli dylematy dżentelmenów i dam,
- pierwszeństwo przy przedstawianiu – kto komu pierwszy się kłania,
- pierwszeństwo w trakcie spotkań, czyli kto jest gościem a kto gospodarzem,
- powitanie na ekranie, czyli spotkania on–line.
- Korespondencja firmowa, czyli papier jest cierpliwy:
- korespondencja tradycyjna – listy i pisma oficjalne, czyli jak jest a jak być powinno,
- korespondencja mailowa - dobrodziejstwo Internetu,
- ojczyzna - polszczyzna, czyli nieco wspomnień ze szkoły.
- Telefony, telefony - nie widać nas ale za to słychać:
- telefon stacjonarny i telefon komórkowy - jak rozmawiać zgodnie z etykietą,
- kultura rozmów telefonicznych, czyli jak przypadkowi słuchacze dowiadują się dużo o nas,
- telekonferencje i inne spotkania on-line, czyli dresy i bambosze.
- Dress Code biznesowy - jak odpowiedni strój pomaga w budowaniu profesjonalnego wizerunku:
- podział Dress Code’u - jaki strój na jaką okazję,
- business smart - strój na spotkania oficjalne,
- business casual - strój na spotkania mniej formalne,
- dress code czy dres i kapcie, czyli strój w dobie pandemii,
- kompletowanie garderoby, czyli jak zaoszczędzić nieco pieniędzy,
- kolorystyka - słów kilka o kolorach i ich doborze,
- najczęściej popełniane błędy, czyli jak się nie ubierać.
- Pytania i odpowiedzi, czyli 10 minut dla prasy.
Czas trwania
Prelegenci

Trener i ekspert savoir-vivre, dress code'u, protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, budowania wizerunku i autoprezentacji.
Kilkanaście lat pracowała w międzynarodowych agencjach reklamowych i korporacjach. Od 2005 roku prowadzi warsztaty szkoleniowe, doradza, udziela indywidualnych konsultacji. Konsultuje wizerunek biznesowy prezesów, członków zarządów, dyrektorów, kierowników działów. Prowadzi warsztaty szkoleniowe z zakresu kreowania wizerunku, dress code’u, etykiety, zasad protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, autoprezentacji, komunikacji, etc. Prowadzi również warsztaty z dobrych manier dla dzieci i młodzieży. Zapraszana do programów telewizyjnych i radiowych jako znawca tematyki savoir-vivre. Publikuje artykuły z dziedziny etykiety w czasopismach i na portalach internetowych.
Wykształcenie: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa, Wydział Zarządzania i Marketingu; Akademia Leona Koźmińskiego, Public Relations w praktyce.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
