O szkoleniu
Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o wykład oraz metody aktywizujące uczestników, z wykorzystaniem praktycznych kazusów (studiów przypadków) związanych z omawianą problematyką.
Materiały przekazywane uczestnikom zawierają m.in. odpowiedzi od każdego z kazusów oraz test wiedzy do samodzielnego rozwiązania.
Dla pracowników banku.
Program szkolenia
1. Ogólne zasady przyjmowania reklamacji
- Podział reklamacji ze względu na podmiot składający reklamację
- Reklamacje składane przez osoby fizyczne
- Pozostałe reklamacje
- Podział reklamacji ze względu na przedmiot reklamacji
- Reklamacje dotyczące usług płatniczych
- Pozostałe reklamacje
2. Wymogi formalne reklamacji
- Miejsce złożenia reklamacji
- Forma
- Treść
- Termin
3. Odpowiedź na reklamację
- Forma
- Treść
- Termin
4. Skutki niedotrzymania przez bank terminu udzielenia odpowiedzi na reklamację
5. Najczęstsze błędy związane z rozpatrywaniem reklamacji przez banki
Czas trwania
09.00-13.30
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 20.41% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia przed rozpoczęciem szkolenia. Płatność dokonywana jest po odbytym szkoleniu.
- Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Finansów
- Ulica i nr: Jana Kazimierza 16
- Kod pocztowy: 01-248
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7582118133