Zasady rozpatrywania reklamacji przez banki w praktyce Banków Spółdzielczych

O szkoleniu

Szkolenie prowadzone za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego kształcenia.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o wykład oraz metody aktywizujące uczestników, z wykorzystaniem praktycznych kazusów (studiów przypadków) związanych z omawianą problematyką.
Materiały przekazywane uczestnikom zawierają m.in. odpowiedzi od każdego z kazusów oraz test wiedzy do samodzielnego rozwiązania.

Kto powinien wziąć udział?

Dla pracowników banku.

Program szkolenia

1. Ogólne zasady przyjmowania reklamacji

  • Podział reklamacji ze względu na podmiot składający reklamację
  • Reklamacje składane przez osoby fizyczne
  • Pozostałe reklamacje
  • Podział reklamacji ze względu na przedmiot reklamacji
  • Reklamacje dotyczące usług płatniczych
  • Pozostałe reklamacje

2. Wymogi formalne reklamacji

  • Miejsce złożenia reklamacji
  • Forma
  • Treść
  • Termin

3. Odpowiedź na reklamację

  • Forma
  • Treść
  • Termin

4. Skutki niedotrzymania przez bank terminu udzielenia odpowiedzi na reklamację
5. Najczęstsze błędy związane z rozpatrywaniem reklamacji przez banki

Czas trwania

09.00-13.30

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zniżki grupowe:
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 20.41% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia przed rozpoczęciem szkolenia. Płatność dokonywana jest po odbytym szkoleniu. 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Centrum Rozwoju Finansów
  • Ulica i nr: Jana Kazimierza 16
  • Kod pocztowy: 01-248
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7582118133

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Centrum Rozwoju Finansów
01-248 Warszawa, Polska
Jana Kazimierza 16
woj. mazowieckie
Centrum Rozwoju Finansów powstało w odpowiedzi na potrzeby szkoleniowe najważniejszych sektorów gospodarki, wynikające z nieustannych zmian i interpretacji przepisów prawa, rachunkowości, podatków, a także szeroko pojętych finansów. Nasz zespół tw...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!