Szkolenie

Zbijanie i radzenie sobie z obiekcjami klienta

O szkoleniu

Szkolenie „Zbijanie i radzenie sobie z obiekcji klienta” jest w całości poświęcone kształceniu umiejętności, technik i metod związanych z radzeniem sobie z zastrzeżeniami klientów.

CELE SZKOLENIA:

Celem szkolenia „Zbijanie Obiekcji Klienta” jest przygotowanie handlowców Twojej firmy do radzenia sobie z, nawet najtrudniejszymi, zastrzeżeniami i obiekcjami klientów.

W trakcie szkolenia, dzięki jego warsztatowej formie i specjalistycznej wiedzy i doświadczeniu trenera handlowcy:

Poznają zasady skutecznej komunikacji z klientem pozwalającej właściwie reagować na obiekcje.
Nauczą się technik radzenia sobie z obiekcjami:
Cenowymi,

Dotyczącymi źródeł dostawy,

Produktowymi,

… innymi niespodziewanymi.
Kto powinien wziąć udział?
-

Program szkolenia

WPROWADZENIE
Czym są obiekcje
Klasyczne wybiegi klienta
Emocje w zakupach
Most sprzedażowy


WŁAŚCIWA KOMUNIKACJA
Rozpoznawanie potrzeb klienta – aktywne słuchanie
Nadawanie na kanale klienta
Omijanie wewnętrznych przeszkód
Reagowanie na obiekcje


OBIEKCJE CO DO CENY
Ciężkie czasy
Kupię z drugiej ręki
Nie stać mnie na to
Mam jeszcze inne oferty
Sprawdzę ceny u konkurencji
Kupię jak dostanę rabat


OBIEKCJE CO DO ŹRÓDŁA DOSTAWY
Nie mam czasu proszę iść do działu zaopatrzenia
Mam tylko 5 minut
Nie kupię od Waszej firmy
OBIEKCJE CO DO PRODUKTU
Kupuję tylko…
Wasz produkt jest zbyt skomplikowany
Produkt zbyt nowoczesny
Jestem zadowolony z tego co obecnie używam
Konkurencja ma lepsze produkty
Miałem już coś takiego i nie chcę…
ZAKOŃCZENIE
Klient stracony = klient potencjalny

Czas trwania

1 dzień, 6 godzin

Prelegenci

Cytat
Trener:Izabela Krejca - Pawski
Trener - praktyk. Ekspertka z zakresie zarządzania czasem i efektywności menedżerskiej (osiągania celów), sprzedaży, telemarketingu, obsługi klienta i negocjacji.

Posiada ponad 7 lat doświadczenia zawodowego i biznesowego związanego z tematyka prowadzonych szkoleń. Karierę rozpoczynała w 2006 roku w Centrum Bankowości Bezpośrednie gdzie odpowiadała za sprzedaż produktów bankowych. Następnie (2007 - 2010) związana z branżą szkoleniową zajmuje się wspieraniem klientów w procesach diagnozowania potrzeb szkoleniowych i zarządzaniem projektami szkoleniowo - doradczymi.

W latach 2009 - 2010 rozwija, jako inicjatorka i właścicielka internetowy start-up – portal www.swiatjestmaly.pl, który reprezentuje również w finale konkursu Innowator 2009r. Równolegle w 2010 roku zostaje Kierownikiem Działu Sprzedaży i Trenerem Wewnętrznym w Novitel Call Center, gdzie odpowiada za całość funkcjonowania call center i efektywność zespołów telemarketingowych.

Od 2011 do 2013 roku związana z AP Edukacja Szkolenia początkowo, jako Manager ds. Sprzedaży a następnie Koordynator ds. Rozwoju Sprzedaży. Do zakresu jej obowiązków należało stworzenie zespołów handlowych, wprowadzenie nowej marki na rynek i realizacja planów sprzedaży. Koordynowała równolegle pracę 3 zespołów sprzedażowych. Odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami i negocjowanie warunków umów.

W 2013 roku Trener Wewnętrzny konsultantów i managerów liniowych projektów T-Mobile Polska S.A., a także trener prowadzący szkolenia coachingowe projektu Play.

Certyfikowany trener sprzedaży. Ukończyła Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS we Wrocławiu oraz szkolenia dla trenerów biznesu Pracowni Psychologicznej E. Sołtys w Krakowie. Brała również udział w Szkole Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN, prowadzonej przez Piotra Wilama oraz Marka Kapturkiewicza.

W jej szkoleniach brali udział menedżerowie i pracownicy firm i instytucji takich, jak: Nautica Incevtive, Fundacja im. Zofii Rydet, Alicja Nikodem Graphic Designer, Direct Center Sp. z o.o., Bank Spółdzielczy Muszyna - Krynica Zdrój, Atech - Paweł Węgrzyn, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, RCC NOVA, Smarttech, Targi w Lublinie S. A., Wędlina z Lublina, Hortico S.A, HAP Armatura, Domex I inni.

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (kulturoznawstwo, socjologia kultury, amerykanistyka). Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa i 3T Train The Traders.
Motto trenerskie:

„Wszystkie szkolenia i warsztaty, które prowadzę są oparte o metody nauczania dorosłych i stwarzanie możliwości wyboru, będącej podstawą kreatywności i wprowadzania zmian. Promuję myślenie skupione na procesie i jego doskonaleniu oraz wyszukiwaniu luk stwarzających szansę rozwoju. Kładę duży nacisk na rozwój jednostki i firmy poprzez uświadamianie mocnych stron i wzmacnianiu poczucia osobistej odpowiedzialności za osiągane wyniki i realizowane cele”.

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 kwiecień 2014
Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
brutto
553 PLN
Cena zawiera:
  • Szkolenie jednodniowe (bez zakwaterowania) Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiad w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

-

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!