Zetki w zespole = wyzwanie dla szefa i działu HR. Pokolenie Z – czy wiesz jak nimi zarządzać, jak przeprowadzić onboarding, jak się komunikować i co je motywuje

O szkoleniu

Tylko skuteczne modele kierowania

Zetki wkraczają na rynek pracy!
Na pewno są już w Twoim zespole!
Czeka Cię rewolucja w zarządzaniu!
W bliskiej perspektywie będą stanowić 58% globalnej kadry!
Już za moment Twój zespół będzie składał się z młodych, elastycznych, inicjatywnych i krytycznie postrzegających świat osób.

Zadbaj już dziś o doskonały onboarding i atmosferę w zespole, nastaw się na zmianę sposobu komunikacji, częstsze docenianie, poszanowanie indywidualności, elastyczność zatrudnienia i stwórz możliwości ciągłego rozwoju.
Spodziewaj się łatwości w wyrażaniu oczekiwań (roszczeniowość), pewności siebie, ale i dużej kreatywności, doskonałej znajomości nowych technologii, otwartości na wielozadaniowość.
Przygotuj się już dziś na zmiany w zarządzaniu zespołem!

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas warsztatów dowiesz się:
Jakie wyzwania niesie ze sobą wejście Zetek na rynek pracy?
Czy menedżerowie i działy HR mają powody do obaw?
Jak prowadzić onboarding dla Gen Z?
Jak komunikować się z Gen Z?
Jak stawiać cele i oczekiwania oraz rozliczać z wyników pracy?
Jak generacja Z przyjmuje oceny?
Co się liczy i co motywuje Gen Z?
Jak bardzo są krytyczni wobec menedżerów i na co zwracają uwagę?
Jak stawiać wymagania i oczekiwania wobec Gen Z?
Jak przygotować zespół na Gen Z?

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do: 

  • prezesów, dyrektorów zarządzających,

  • osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,

  • menedżerów działów HR,

  • właścicieli firm.

Program szkolenia

Szanse i zagrożenia związane z różnorodnością wiekową zespołu. Największe błędy menedżerów w zarządzaniu różnorodnym zespołem.

Różne generacje. Różne modele zachowań.

  • Baby Boomers.

  • Pokolenie X.

  • Pokolenie Y.

  • Pokolenie Z. 1999-.

Kto ma się zmienić My, czy ONI?

Ćwiczenia: Praca na modelu kulturowym dla poszczególnych generacji. Zrozumienie istoty różnorodności. Akceptacja dla zmian i nowych zachowań generacji Z. 

Gen z. Kultura natychmiastowości. Współpraca i komunikacja. Technologiczne wyzwania w komunikacji.

Jak stworzyć interakcje dla Gen Z w zespole.
Digital Natives. Kultura wsparcia ducha zespołu, która zachęca Zetki do pozostania na miejscu i pracy w firmie.
Cykliczne spotkania, które inspirują Gen Z. Tematy, prowadzenie, czas trwania, częstotliwość.
Informacja zwrotna. Jak pokolenie Z szuka walidacji w codziennej komunikacji.
Stwórz systemy oceny dla Gen Z i pozwól im samym mieć monitoring nad wynikami.
Asertywna komunikacja najwyższego stopnia dla Gen Z.
Zachęcaj do budowania więzi w zespole. Wspieraj inicjatywy.
Twórz struktury do wymiany informacji w zespole. Grupy społecznościowe.
Media społecznościowe. Inspiruj i bądź aktywny.
Aplikacje pracownicze do komunikacji wewnętrznej.
Jaka komunikacja pisemna czy wizualna?

Ćwiczenie: stawianie celów i rozliczanie wyników.
Jak Gen Z przyjmuje oceny?
Case study: przykłady działań menedżerów budujących współpracę i kulturę ducha zespołu.

Gen z. Stabilność finansowa. Systemy wynagrodzeń. Systemy wewnętrznego rozwoju.

Bezpieczeństwo finansowe, ubezpieczenie zdrowotne i ścieżki rozwoju wewnątrz organizacji – co jest ważne dla Gen Z.
Korzystaj z kombinacji tradycyjnych świadczeń, takich jak pomoc medyczna, dodatki do rekompensat, świadczenia zdrowotne i atrakcyjne zasady dotyczące wsparcia finansowego w rozwoju.
Pamiętaj Gen Z szybko i otwarcie komunikują się między sobą. Systemy muszą być przejrzyste i czytelne.
Praca zdalna i elastyczna w ocenie Gen Z. Czyli jak szybko zyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
Przygotuj się do negocjacji. Gen Z preferuje indywidualne nagrody za dobrze wykonaną pracę.
Postaw na budowanie odpowiedzialności – sens i znaczenie pracy. Wskazywanie rezultatów działania w kontekście OSO.
EB musi być autentyczne.
Ćwiczenie: symulacja – rozmowa z pracownikiem Gen Z o indywidualnych nagrodach za dobrze wykonaną pracę.

Niezależność, elastyczność i samozarządzanie  w rozwoju.
Chcesz uniknąć rotacji Gen Z? Wdrażaj elastyczne harmonogramy, promuj pracę zdalną i kulturę odłączania się.

Awans i tytuły, czy różnorodność doświadczeń i umiejętności. Kierunek dla Gen Z.
Zarządzanie projektami dla Gen Z. Wielozadaniowość na sterydach.
Tworzenie przestrzeni do dzielenia się pomysłami i kreatywności.
Job shadowing, narzędzie nauki i rozwoju umiejętności w miejscu pracy.
Narzędzia wyboru kursów on-line MOOC.
Wyzwania i ocena przydatności.

Ćwiczenie: jak współtworzyć model projektowy z Gen Z. Inspirowanie.
Job Shadowing – case study.
Jak rozmawiać z Gen Z o rozwoju?

3 wyzwania gen z. Różnorodność. Ageizm. Stres.

68% młodego pokolenia wyznaje zasadę tolerancji dla różnorodności. Jakie stereotypy są silne w Twoim zespole, które uniemożliwiają pełną adaptację Gen Z. Test Tożsamości Pierwotnej. Wtórnej i Organizacyjnej.

Jak tworzyć środowisko pracy oparte na pomysłach i wkładzie. AntyAgeizm w zespole. Kultura szacunku i docenienia innowacyjności spostrzeżeń.

37% pokolenia Z twierdzi że stres jest największą przeszkodą w pracy i życiu. Wyzwanie dla menedżerów – jak z opcji praca jest jak tlen (generacja BB) uczynić opcję – praca jest zabawą i przyjemnością (Gen Z)?

Ćwiczenie: Test tożsamości zespołu (stereotypy ograniczające różnorodność).
Praca w grupach: Anty Ageizm w zespole.
Symulacja: Fun&Pleasure – to dobry wybór. 

Czas trwania

Zaplanuj czas na szkolenie w godzinach 9:00-15:30.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

Szkolenie przewidziane jest na 8 godzin dydaktycznych 

Prelegenci

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales.

Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.

Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.

Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie będzie odbywało się poprzez platformę ZOOM,
można zainstalować aplikację jak i zalogować się przez stronę www (wszystko będzie w e-mailu organizacyjnym, w tym link do platformy).
Szkolenie odbywa się blokami tematycznymi, po każdym z nich można zadać wykładowcy pytania poprzez chat lub mikrofon.
Potrzebujemy komputer/tablet/telefon oraz dobre łącze internetowe.
Można korzystać z kamery, ale nie jest to obowiązkowe, jeżeli nie mamy mikrofonu też można sobie poradzić i bez niego (zadać pytania przez chat).
Słuchawki z telefonu również mogą posłużyć nam jako mikrofon.

Rejestracja

Szkolenie online
840
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 3 dni przed terminem
  • konsultacje indywidualne
  • udział w szkoleniu z ćwiczeniami
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Organizatorem szkolenia jest Ośrodek Szkoleń i Informacji Effect Joanna Jarosz-Opolka z siedzibą w Gliwicach, al. Korfantego 19/1; 44-100 Gliwice, NIP 631-139-99-87, Regon 277586519.
2. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia pocztą elektroniczną.
3. Przesłanie karty uczestnictwa jest równoznaczne z zawarciem umowy, akceptacją warunków uczestnictwa, zobowiązaniem do dokonania opłaty zgodnie z cenami zawartymi w ofercie i ma charakter wiążący. Faktura zostanie wystawiona po szkoleniu, wyjątek stanowią osoby prywatne, które zobowiązane są do dokonania przedpłaty na rachunek OSil Effect.
4. Na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia stacjonarnego, na podane adresy e-mail zostaną przesłane informacje organizacyjne dotyczące szkolenia. W przypadku braku potwierdzenia szkolenia w deklarowanym przez OSil Effect terminie, prosimy o kontakt.
5. Szkolenia online potwierdzamy na dzień przed terminem szkolenia. Uczestnik otrzymuje informacje organizacyjne na podany w zgłoszeniu adres e-mail. W przypadku braku potwierdzenia szkolenia w deklarowanym przez OSil Effect terminie, prosimy o kontakt.
6. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu powinna być zgłoszona w formie pisemnej bądź mailem najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia stacjonarnego oraz na 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia online. W przypadku dokonania rezygnacji po tym terminie lub nieobecności uczestnika na szkoleniu, bez uprzedniego powiadomienia, Zamawiający zostanie obciążony opłatą w wysokości 100% wartości szkolenia. Przeniesienie uczestnictwa na kolejny termin traktowane jest jako rezygnacja. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia na inną osobę.
7. Rabaty muszą być zaznaczone na formularzu zgłoszeniowym lub w wiadomości email. Rabat musi być zatwierdzony przez pracownika OSiI Effect.
8. OSil EFFECT zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu z przyczyn niezależnych od Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Trenera z przyczyn niezależnych od Organizatora.
9. Materiały szkoleniowe (w formie papierowej, elektronicznej, audio) przekazywane Uczestnikom podczas szkolenia są chronione prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich (w celach komercyjnych) jest zabronione.
10. Uczestnik szkolenia ma prawo złożyć reklamację dotyczącą jakości oferowanych usług szkoleniowych (treści merytorycznej, formy organizacyjnej, itp.). Reklamację należy złożyć w formie pisemnej (dopuszcza się drogę korespondencji elektronicznej), w terminie 7 dni od daty realizacji usługi szkoleniowej. Wszystkie wytyczne dotyczące złożenia reklamacji zawarte są w regulaminie na stronie 

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT
  • Ulica i nr: ul. Kozielska 137d
  • Kod pocztowy: 44-100
  • Miejscowość: Gliwice
  • Numer NIP: 6311399987

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT
44-100 Gliwice, Polska ul. Kozielska 137d

Organizator

Ośrodek Szkoleń i Informacji EFFECT
44-100 Gliwice, Polska
ul. Kozielska 137d
woj. śląskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!