Szkolenie

Zintegrowana komunikacja marketingowa. Jak efektywnie i spójnie budować wizerunek w oczach Klienta.

O szkoleniu

Jak budować spójny wizerunek marki? Jak efektywnie wykorzystać budżet marketingowy przeznaczony na działania wizerunkowe? Kluczem do sukcesu jest prowadzenie zintegrowanej komunikacji na poziomie całej organizacji.

W trakcie warsztatów dowiesz się, jak zarządzać zintegrowanym system komunikacji z klientem i na jakie elementy komunikacji należy zwrócić uwagę. Poznasz także sprawdzone narzędzia wspierające integrację komunikacji.
Kto powinien wziąć udział?
Grupa docelowa:

* Dyrektorzy i managerowie marketingu i wsparcia sprzedaży
* Dyrektorzy i managerowie obsługi klienta, sprzedaży i windykacji odpowiedzialni za komunikowanie się z Klientem
* Managerowie i specjaliści odpowiedzialni z komunikację z Klientami
* Osoby nadzorujące system komunikacji z Klientem
* Account managerowie z agencji reklamowych

Program szkolenia

Dlaczego warto?
Zapewniamy:
• silną dawkę praktycznej wiedzy
• kameralne grupy warsztatowe już od 4 osób!
• autorski program oparty na najnowszych trendach w marketingu
• ciekawe case studies i aktywne metody prowadzenia zajęć
• inspirującą atmosferę i ekskluzywne warunki pracy
• elegancki pen drive z materiałami szkoleniowymi

Program:

o Marka w działalności firmy
o Dlaczego Zintegrowana Komunikacja Marketingowa? (ZKM)
o Komunikat – budowanie i modelowanie
o Klient i percepcja marki
o Narzędzia monitoringu siły marki
o Segmentacja Klientów i modelowanie communications-mix
o Wpływ i znaczenie e-komunikacji w ZKM
o Narzędzia wspierające integrację komunikacji (Customer Journey Map)
o Etapy budowy efektywnej ZKM – od audytu do feedbacku’u
o Wdrożenie systemu ZKM – trendy, analiza, komunikacja i zarządzanie
o Korzyści i koszty budowania systemu ZKM – ryzyka, efektywność, marketingowe Ying i Jang
o Audyt systemu komunikacji

Czas trwania

9.00-17.00

Prelegenci

Cytat
Radek Małkiewicz

Wieloletni praktyk komunikacji marketingowej, zarządzania marką i segmentacji Klientów, konsultant w zakresie tworzenia i wdrażania strategii komunikacji zorientowanej na Klienta. Prowadził projekty m.in. audytu marki, segmentacji Klientów, sponsoringu i CSR dla m.in. ING, Provident Polska, Provident Financial Group. Absolwent the Chartered Institute of Marketing (CIM) prowadzonym przez Cambridge Marketing College. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania marką, zintegrowanej komunikacji oraz segmentacji Klientów i jej wpływu na marketing- i communications-mix.

Doświadczenie

Od 9 lat w branży finansowej, wcześniej w branży FMCG non-food. Doświadczenie zdobywał przy projektach marketingowych w Polsce i w Wielkiej Brytanii pracując dla m.in. ING, Grupy Provident, TOP-2000 oraz BIC. Zarządzał m.in. projektami komunikacji re-brandingu marki ING Nationale-Nederlanden oraz sponsoringu Formuły 1 przez ING w Polsce. Wcześniej odpowiadał za Trade Marketing i monitoring konkurencji w Provident Polska. Od 2010 doradza małym i średnim firmom przy tworzeniu strategii marketingowej i komunikacji.

Gdzie i kiedy

Warszawa 7 - 8 listopada 2012
Horizon Plaza

02-675 Warszawa

Domeniewska 39a

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto + 23% VAT
2650 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
Weź udział

Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry... CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

prosimy o kontakt

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa Domaniewska 39a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!