Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/zrozumiec-emocje-w-jaki-sposob-inteligencja-emocjonalna-eq-i-efektywna-komunikacja-interpersonalna-pomagaja-w-budowaniu-relacji-osobistych-i-zawodowych-z-uwzglednieniem-nieoczekiwanych-zmian-75762-id36

Informacje o szkoleniu

  • Zrozumieć emocje - w jaki sposób inteligencja emocjonalna (EQ) i efektywna komunikacja interpersonalna pomagają w budowaniu relacji osobistych i zawodowych - z uwzględnieniem nieoczekiwanych zmian


    ID szkolenia: 75762
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Informacje o platformie szkoleniowej oraz wymaganiach technicznych:

    wymagany jest komputer z dostępem do internetu
    Godziny zajęć (czas trwania):
    08:45 - 09:00 - próba logowania
    09:00 - 12:15 - szkolenie
    Szkolenie dzieli się na 1,5-godzinne sesje. Pomiędzy sesjami przewidziana jest przerwa 15 minut.
  • Organizator szkolenia:

    AVENHANSEN Sp. z o.o.
    ul. Podłączne 31
    30-218 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Z tego szkolenia dowiesz się:

Jaki jest Twój osobisty potencjał w zakresie komunikacji interpersonalnej?

Jak dzięki komunikacji osiągnąć sukces w budowaniu relacji zawodowych z innymi?

Czy krytyczna informacja zwrotna może „dodać skrzydeł”?

Czy można świadomie zarządzać komunikacją niewerbalną, aby wzbudzać zaufanie i sympatię? 

W jaki sposób przekazywać informacje/ zadania - aby były dobrze zrozumiane i poprawnie wykonane?

Jak stosować różne rodzaje pytań, aby uzyskać potrzebne informacje?

Jak zbadać i rozwijać swoją inteligencję emocjonalną?

Szkolenie skierowane jest do:

osób zainteresowanych komunikacji interpersonalnej opartej na emocjach

Program szkolenia:

  1. Znaczenie komunikowania się we współpracy  ludźmi i budowaniu relacji
  2. Jak świadomie używać komunikacji niewerbalnej, aby wzmocnić przesłanie/ informacje/ intencje
  3. Spójność komunikatu werbalnego i niewerbalnego a nasza wiarygodność osobista
  4. Odróżnianie faktów od interpretacji w rozmowie - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować 
  5. Jak i co mówić, aby informacja dotarła do wszystkich i została dobrze zrozumiana
  6. Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji - Pytam, aby się dowiedzieć. Pytam, aby zrozumieć.
  7. 3 dziedziny doskonałości w pracy, które warto ćwiczyć: IQ, wiedza fachowa i … EQ czyli inteligencja emocjonalna (analiza indywidualnego poziomu EQ) - jak pracować nad podwyższeniem poziomu swojej EQ
  8. Indywidualne konsultacje z trenerem/ ekspertem - sesja pytań i odpowiedzi - Ty pytasz, my pomagamy znaleźć rozwiązanie 

Informacje o prelegentach:

Agnieszka Olejnik Trener AVENHANSEN

Dyplomowany trener biznesu i coach, licencjonowany HRD BP, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 260 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, wsparcie poszkoleniowe Trenera

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Wydarzenie: Zrozumieć emocje - w jaki sposób inteligencja emocjonalna (EQ) i efektywna komunikacja interpersonalna pomagają w budowaniu relacji osobistych i zawodowych - z uwzględnieniem nieoczekiwanych zmian