Warsztat

Budowanie pozycji pełnomocnika w organizacji

O warsztatach

Cel szkolenia

Wypracowanie przez uczestników konkretnych planów budowania pozycji pełnomocnika, adekwatnych do ich sytuacji w firmie/organizacji

Dostosowanie tych planów do indywidualnych możliwości (zasobów i ograniczeń) poszczególnych uczestników

Diagnoza obszarów do dalszego rozwoju uczestników w zakresie komunikacji interpersonalnej

Pokazanie uczestnikom szerokiego spectrum zagadnień związanych z budowaniem pozycji pełnomocnika

Podkreślenie i uwypuklenie korzyści związanych z dobrą pozycją pełnomocnika dla procesu zmiany systemu jakości

Wymiana doświadczeń, pomysłów i wiedzy pomiędzy uczestnikami z różnych firm i organizacji
Kto powinien wziąć udział?

Pełnomocnicy ds. jakości, osoby zainteresowane budowaniem swojej pozycji w organizacji, auditorzy wewnętrzni

Program warsztatu

Rozpoczęcie warsztatu: przedstawienie prowadzącego i uczestników, zebranie oczekiwań uczestników, prezentacja celów i agendy warsztatu.

  • Kontrakt warsztatu coachingu grupowego – wprowadzenie zasad pracy coachingowej, prezentacja modelu GROW (Goal, Reality, Options, Working Plan)
  • Korzyści z budowania pozycji pełnomocnika wewnątrz organizacji/firmy, znaczenie dla procesu zmiany systemu jakości

Przerwa kawowa

  • GROW/CELE
  • Moje cele budowania wizerunku pełnomocnika – Moje cele na warsztat.
  • Tworzenie celów rozwojowych w obszarze budowania pozycji zgodnie z zasadami SMART i pracą coachingową na 3 poziomach: zmiana wiedzy, umiejętności, postawy
  • REALITY/RZECZYWISTOŚĆ
  • Mapowanie sytuacji uczestnika (zasobów i mocy, szans, wyzwań, barier i ograniczeń)
  • Praca nad metaforą rzeczywistej sytuacji uczestników w ich firmach/organizacjach

Przerwa obiadowa

  • OPTIONS/KIERUNKI ZMIANY
  • Praca nad pomysłami, kierunkami, ścieżkami wielopoziomowej zmiany w pracy uczestników w celu zbudowania efektywnej pozycji w organizacji/firmie, wzmacniającej procesy wdrażania systemu jakości

Przerwa kawowa

  • WORKING PLAN/PLAN DZIAŁANIA
  • Indywidualne plany wdrożenia zmian w budowania wizerunku w praktykę zawodową uczestników: jak, kiedy, jakimi krokami, z kim etc.

Podsumowanie merytoryczne warsztatu – odpowiedzi na pytania uczestników, końcowa wymiana poglądów

Zakończenie szkolenia: podsumowanie celów i oczekiwań uczestników, wypełnienie ankiet ewaluacyjnych, rozdanie certyfikatów/dyplomów

Czas trwania

09:00-16:00
1 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener DEKRA

Gdzie i kiedy

Wrocław 30 listopada 2020
DEKRA Business Garden Wrocław

54-202 Wrocław

Legnicka 48 H

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę
599 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu,powszechnie akceptowany certyfikat/zaświadczenie DEKRA, materiały szkoleniowe, materiały piśmiennicze, egzamin (jeśli dotyczy), serwis kawowy, obiad.
Zapisz się

Organizator

DEKRA Polska Sp. z o.o.
02-697 Warszawa
ul. Rzymowskiego 28
woj. mazowieckie
DEKRA Solutions Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie - światowego lidera w dziedzinie usług dla przemysłu, certyfikacji systemów zarządzania, badań wyrobów, odbiorów technicznych, rzeczoznawstwa, nadzoró...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

DEKRA Polska Sp. z o.o.
02-697 Warszawa ul. Rzymowskiego 28
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!