Warsztat

Digital marketing

O warsztatach

Zapraszamy na 2-dniowe warsztaty o digital marketingu.

Poznaj fundamenty i narzędzia marketingowe w Internecie, aby w przewidywalny i opłacalny sposób zwiększać sprzedaż Twoich produktów lub usług. Program szkolenia pozwoli Ci pozyskać fundamentalną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, która przyda Ci się w pozyskiwaniu klientów przez Internet lub kontrolowaniu działań realizowanych przez agencje marketingowe.
Dlaczego warto wziąć udział?

Skupimy się na najważniejszej części każdego planu marketingu w Internecie - KLIENTACH.

W szczególności dowiesz się kim są Twoi klienci w Internecie, jak się z nimi komunikować, jak prowadzić ich przez cały proces zakupowy, aby poznali Twoją markę, polubili ją i zaufali kupując Twoje produkty lub usługi.

Następnie przekrojowo przyjrzymy się najskuteczniejszym obszarom digital marketingu:

  • Marketing treści (Content Marketing)
  • Media społecznościowe (Social Media)
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
  • Analityka internetowa
  • Organizacja działań marketingowych

Co więcej każdy obszar odniesiemy do ścieżki zakupowej klientów (Customer Value Journey), dzięki temu zrozumiesz jak zorganizować kampanie marketingowe, aby wszystkie miały spójny wpływ na realizację celów biznesowych firmy.

Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty online skierowane są do: 

  • przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie,
  • specjalistów marketingu, którzy chcą potwierdzić swoje kompetencje certyfikatem,
  • profesjonalistów tradycyjnego marketingu, którzy chcą podnieść kwalifikację z zakresu marketingu internetowego,
  • osób, które planują zmianę ścieżki kariery - w branży marketingu internetowego cały czas jest miejsce na nowych specjalistów.

Program warsztatu

1. Fundamenty marketingu internetowego

Dowiedz się jaką rolę odgrywa marketing internetowy i jak go wykorzystać w dzisiejszym świecie biznesu.

  • Trendy w marketingu internetowym 2021,
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital,
  • Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART

2. Analiza grup docelowych - poznaj profil Twojego klienta w Internecie

  • Analiza potrzeb i zainteresowań potencjalnych klientów, (warsztat)
  • Dotarcie do konsumenta - Customer Journey Map,

3. Content Marketing

  • Jak opracować strategię marketingu treści,
  • Audyt działań content marketingowych,
  • Metryki efektywności działań content marketingowych,

4. Social Media marketing

  • Jaką platformę społecznościową wybrać?
  • Audyt i optymalizacja profili w SM
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Instagram)
  • Narzędzia analityczne wspierające analizę grup docelowych w SM,

5. Marketing w wyszukiwarkach

  • Jak pozycjonowanie może realizować cele biznesowe firmy?
  • Poprawny dobór słów kluczowych,
  • Optymalizacja strony internetowej wg. wytycznych Google,
  • Kampania pierwszej kampanii Google Ads,
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads,
  • Analiza efektywności SEO i Google Ads i efektów prac agencji marketingowej,

6. Analityka internetowa

  • Jak analizować wyniki i ich przełożenie na cele biznesowe?
  • Podstawy Google Analytics
  • Najczęstsze błędy w analizowaniu danych Google Analytics,

7. Strona internetowa

  • Dobre praktyki skutecznych stron internetowych,
  • Mierzenie efektywności stron internetowych,

8. Organizacja marketingu internetowego

  • Proces tworzenia strategii marketingowej,
  • Realizacja strategii z podziałem na zadania,
  • Modele współpracy: zespół wewnętrzny czy agencja?
  • Podejście Learn Do Teach,

Czas trwania

2 dni, 09:00-16:00

Prelegenci

Cytat

Piotr Podbielski - praktyk marketingu internetowego oraz Google Ads od ponad 9 lat. Właściciel agencji reklamowej specjalizującej się w marketingu internetowym, w tym realizacji strategii marketingowych w Internecie oraz Google Ads. Doskonalił swoje umiejętności tworząc strategie oraz realizując kampanie dla następujących marek: Aplitt S.A, Energa Obrót S.A, Robyg Gdańsk, VW Plichta, Trefl Sopot, Miasto Gdynia, Asseco Gdynia. Posiada certyfikaty Google Ads i Google Analytics oraz międzynarodowy certyfikat Digital Marketing Institute. Przeprowadził liczne warsztaty i szkolenia z online marketingu m.in. dla branż: energetyka, IT, przemysł, nowych technologii, HR. Realizował szkolenia otwarte z Google Ads w Warszawie i Krakowie w współpracy z Socjomania.

Gdzie i kiedy

Online 12 - 13 maja 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1450 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
Zapisz się

Organizator

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
80-837 Gdańsk
Arkońska 6
woj. pomorskie
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. powstała w 1992 roku z inicjatywy władz województwa pomorskiego. Od tego czasu jest wiodącym partnerem samorządów w zakresie kreowania rozwoju regionalnego a także wyznacza standardy wspierania pomorskiej przedsiębiorczoś...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu. Szkolenie online prowadzone jest poprzez platformę szkoleniową ClickMeeting. Po otrzymaniu od nas informacji z potwierdzeniem organizacji szkolenia, najpóźniej dzień przed planowanym terminem wydarzenia otrzymają Państwo link aktywacyjny do szkolenia.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
80-837 Gdańsk Arkońska 6
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!