O warsztatach
Biorąc pod uwagę wspomnianą siatkę wzajemnych zależności, komunikacja staje się niezwykle ważną kompetencją. Jest bowiem niezwykle ważne, abyśmy nie tylko maksymalnie precyzyjnie formułowali nasze oczekiwania wobec innych ludzi, ale również potrafili poinformować innych o naszych możliwościach czy ograniczeniach.
Trening komunikacji interpersonalnej swoją skuteczność opiera na trzech poziomach efektywnej komunikacji – poziomie wiedzy (wiedzieć, jak), umiejętności (potrafić zastosować w praktyce) i postawy (mieć przekonanie do takiego zachowania).
Program szkolenia skupia na rozwoju następujących obszarów:
skuteczna komunikacja – rozumiana jako umiejętność aktywnego słuchania (pytania, parafraza, podsumowanie, klaryfikacja – również poziom niewerbalny)
precyzja komunikatu – rozumiana jako stosowanie programatorów lingwistycznych, zasad erystycznych, unikania prototypów pojęć – duża koncentracja na poziomie werbalnym
budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
- zwiększenie efektywności przepływu informacji w organizacji
- wzrost satysfakcji pracowników
- budowanie kultury zaufania w organizacji
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
- rozwój umiejętności komunikacyjnych
- jasne stawianie granic z szacunkiem dla granic innych
- umiejętność formułowania informacji zwrotnej
KORZYŚCI WSPÓLNE:
- sprawny przebieg spotkań i zebrań
- otwarta komunikacja
- przepływ wiedzy pomiędzy zespołami
GRUPA DOCELOWA:
- Pracownicy – Specjaliści
- Kierownicy liniowi
- Kadra specjalistyczna
Program warsztatu
1. Skuteczna komunikacja
- Techniki aktywnego słuchania
- Parafraza
- Klaryfikacja
- Podsumowania
2. Poziom umiejętności – narzędzia komunikacyjne
- Programatory lingwistyczne w komunikacji
- Programatory pozytywne – baza słów, których należy używać
- Programatory negatywne – baza słów, których należy unikać
- Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy Aktywne słuchanie i aktywne mówienie
3. Style społeczne
- Koncepcja stylów społecznych według Junga
- Autodiagnoza własnego stylu społecznego
- Skale opisu (asertywność i spontaniczność)
- Typologia stylów społecznych
- Wódz,
- Błyskawica,
- Analityk,
- Przyjaciel
- Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny
- Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie komunikacyjnym
Czas trwania
Prelegenci
KONRAD KUŚPIT
Wieloletni menedżer zespołów backoffice’owych oraz sprzedaży. Jako interim menedżer wprowadzał gruntowne, zakończone sukcesem zmiany w zespołach sprzedaży i marketingu. Pracę doradczą i konsultancką połączył z kompetencjami trenerskimi i dzięki temu trafił do Gammy. Dzięki bogatemu doświadczeniu biznesowemu prowadzi szkolenia zarówno z obszaru zarządzania, jak i sprzedaży. Elastyczność i umiejętność dopasowania do kultury organizacyjnej firmy sprawiają, że sprawdza się w różnej wielkości firmach – od rodzinnych po korporacje. Zrealizował ponad 600 dni szkoleniowych, doradzał dziesiątkom firm, przeprowadził ponad 300 coachingów. Ekspert z zakresu skutecznego wykorzystania własnych zasobów oraz na efektywnego planowania pracy. Współpracował m.in. z takimi firmami jak ATOS, Orlen Oil, Velvet Care, Veolia, Totalizator Sportowy, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Samsung Electronics Polska, czy Cardiff. Na sali szkoleniowej charakteryzuje się dużym poziomem energii, która angażuje uczestników i buduje wewnętrzną motywację do wdrażania nowych rozwiązań w praktykę.
ANNA KAZAKOW
Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Skuteczność szkolenia opiera na trzech poziomach efektywnej komunikacji – poziomie wiedzy (wiedzieć, jak), umiejętności (potrafić zastosować w praktyce) i postawy (mieć przekonanie do takiego zachowania). Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska.
OLGA HOŁOGA
Od sprzedaży przez konsulting do szkoleń, tak w skrócie można opisać jej drogę zawodową. Jako Field Manager w firmie handlowej, przez 4 lata zarządzała zespołem kilkudziesięciu sprzedawców. W czołowej polskiej firmie konsultingowej pełniła kolejno stanowiska: konsultanta, starszego konsultanta i managera zespołu Centrum Rozwoju Kadr. Była kierownikiem kilku projektów szkoleniowych i koordynowała pracę zespołów odpowiadających za przygotowanie i realizację wieloletnich programów, których celem był rozwój kapitału ludzkiego całych firm. Od ponad 6 lat przybliża studentom Uniwersytetu Ekonomicznego tajniki fundrasingu i zarządzania projektami. Ukończyła także Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikat konsultanta EXTENDED DISC®. Skuteczność szkolenia opiera na trzech poziomach efektywnej komunikacji – poziomie wiedzy (wiedzieć, jak), umiejętności (potrafić zastosować w praktyce) i postawy (mieć przekonanie do takiego zachowania).
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
- Ulica i nr: Mysłowicka 15
- Kod pocztowy: 01-612
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108
Masz pytania? Napisz do nas
