O warsztatach
Biznesowy savoir-vivr to nieoceniona pomoc w nawiązywaniu relacji i budowaniu pozytywnego wizerunku w kontaktach z klientami, partnerami, przełożonymi, podwładnymi oraz współpracownikami. Dzięki znajomości zasad etykiety możemy czuć się swobodnie w kontaktach z osobami na różnych stanowiskach w każdej sytuacji zawodowej.
Cele szkolenia:
- ugruntowanie wiedzy na temat zasad dotyczących kontaktów na różnych szczeblach zawodowych, także w świecie wirtualnym,
- rewizja dotychczasowych nawyków,
- wykształcenie poczucia swobody w kontaktach oficjalnych z zachowaniem odpowiedniej kultury osobistej,
- nabycie umiejętności budowania wizerunku instytucji.
Korzyści ze szkolenia:
- profesjonalny wizerunek osoby pewnej siebie,
- swobodne zachowanie w kontaktach zawodowych.
- spokój i opanowanie w różnych, także trudnych, sytuacjach biznesowych,
- łatwiejsza i sprawniejsza możliwość realizacji celów zawodowych.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- zasadach biznesowej etykiety, także online,
- specyfice obsługi klientów w biznesie i w administracji publicznej,
- zasadach dress code’u,
- sposobach niwelowania faux pas.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- komunikacji z zachowaniem dobrych manier,
- budowania profesjonalnego wizerunku,
- zachowania zgodnie z etykietą w świecie online,
- stosowania dress code’u na co dzień,
- unikania faux pas.
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które posiadają kontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznym, są na etapie budowania swojej pozycji na rynku lub też chcą z większą swobodą uczestniczyć w spotkaniach biznesowych.
Program warsztatu
- Wprowadzenie do warsztatu. Zapoznanie uczestników, oczekiwania, kontrakt
- Powitanie, czyli budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia
- jak prawidłowo przywitać się, czyli kto, jak i gdzie
- dzień dobry, czyli grzeczność od progu
- patrzeć czy nie patrzeć, a jak patrzeć to jak, czyli co zrobić z oczami
- tytułowanie - jak nie grzeszyć
- Mowa ciała, czyli jak przekaz niewerbalny potrafi powiedzieć dużo
- co mówią dłonie i jak czasem nam przeszkadzają
- uśmiech pomaga czy przeszkadza, czyli Mona Lisa czy Buster Keaton
- wzrok powie dużo, a czasem nawet wszystko
- mowa ciała na ekranie, czyli prawda czasu, prawda ekranu
- co „mówimy” naszą postawą, czyli frontem do klienta
- Przekaz werbalny - jak głosem i tym, co mówimy, wpływamy na kontakty interpersonalne
- ton i głośność, czyli umiejętności aktorskie
- akcentowanie - poprawność wysławiania się
- cisza - niewykorzystany element komunikacji
- umiejętność słuchania - droga do porozumienia
- Precedencja, czyli kto pierwszy, kto drugi a kto trzeci
- kobieta czy mężczyzna – kto ma pierwszeństwo, czyli dylematy dżentelmenów i dam
- pierwszeństwo przy przedstawianiu – kto komu pierwszy się kłania
- pierwszeństwo w trakcie spotkań, czyli kto jest gościem a kto gospodarzem
- powitanie na ekranie, czyli spotkania online
- Korespondencja firmowa, czyli papier jest cierpliwy
- korespondencja tradycyjna – listy i pisma oficjalne, czyli jak jest a jak być powinno
- korespondencja mailowa - dobrodziejstwo Internetu
- ojczyzna-polszczyzna, czyli nieco wspomnień ze szkoły
- Telefony, telefony - nie widać nas, ale za to słychać
- telefon stacjonarny i telefon komórkowy - jak rozmawiać zgodnie z etykietą
- kultura rozmów telefonicznych, czyli jak przypadkowi słuchacze dowiadują się dużo o nas
- telekonferencje i inne spotkania online, czyli dresy i bambosze
- Dress code biznesowy - jak odpowiedni strój pomaga w budowaniu profesjonalnego wizerunku
- podział dress code’u - jaki strój na jaką okazję
- business smart - strój na spotkania oficjalne
- business casual - strój na spotkania mniej formalne
- dress code czy dres i kapcie, czyli strój w dobie pandemii
- kompletowanie garderoby, czyli jak zaoszczędzić nieco pieniędzy
- kolorystyka - słów kilka o kolorach i ich doborze
- najczęściej popełniane błędy, czyli jak się nie ubierać
- Pytania i odpowiedzi, czyli 10 minut dla prasy.
Czas trwania
Prelegenci
Trener i ekspert savoir-vivre, dress code'u, protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, budowania wizerunku i autoprezentacji.
Kilkanaście lat pracowała w międzynarodowych agencjach reklamowych i korporacjach. Od 2005 roku prowadzi warsztaty szkoleniowe, doradza, udziela indywidualnych konsultacji. Konsultuje wizerunek biznesowy prezesów, członków zarządów, dyrektorów, kierowników działów. Prowadzi warsztaty szkoleniowe z zakresu kreowania wizerunku, dress code’u, etykiety, zasad protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, autoprezentacji, komunikacji, etc. Prowadzi również warsztaty z dobrych manier dla dzieci i młodzieży. Zapraszana do programów telewizyjnych i radiowych jako znawca tematyki savoir-vivre. Publikuje artykuły z dziedziny etykiety w czasopismach i na portalach internetowych.
Wykształcenie: Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa, Wydział Zarządzania i Marketingu; Akademia Leona Koźmińskiego, Public Relations w praktyce.
Projekty szkoleniowe realizowała m.in. dla:
INEA, International Paper Kwidzyń Sp. z o.o., Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., ING Bank Śląski, Raiffeisen Bank, AIG Bank, MultiMac, Sysmex, DB Schenker Rail Coaltran, Benefit Systems, CEMS Chance, Solberg, ROI Consulting, Volvo Auto Polska, Monnari S.A., Biuro Reklamy TVP, FFiL Śnieżka, Nestle (Gerber), Urząd Miasta Legionowo, Urząd Lotnictwa Cywilnego, PARP, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach, Instytut Pamięci Narodowej, Ministerstwo Rozwoju, Agencja Rezerw Materiałowych, Ministerstwo Sprawiedliwości, Polkomtel, Narodowy Fundusz Zdrowia, Centrum Integracji Społecznej w Krośnie.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
