Komunikacja w biznesie: efektywne udzielanie i odbieranie informacji między współpracownikami w biznesie

O warsztatach

Szkolenie komunkacja w biznesie składa się szereg kwestii związanych z komunikacją interpersonalną, ułatwiających zrozumienie relacji zachodzących między współpracownikami podczas wymiany informacji. W dominującym stopniu koncentrujemy się na trenowaniu umiejętności w zakresie precyzji odbieranych i przekazywanych komunikatów. 

W trakcie kursu dowiedzą się również Państwo jaki wpływ potrafi wywrzeć odpowiednie dobranie informacji do odbiorcy. Szkolenie komunikacja w biznesie skupia się ponadto na zagadnieniach praktycznych jak i teoretycznych związanych z rozumieniem i rozwiązywaniem sporów wynikających z niejasnego przepływu treści w notyfikacjach.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas szkolenia komunikacja w biznesie Uczestnicy uzyskują poniższe umiejętności:

  • klarowna, składna i przejrzysta komunikacja interpersonalna
  • orientacja w roli informacji werbalnych i niewerbalnych
  • wykorzystywanie przykładów, harmonogramów, wykazów, diagramów i piktogramów
  • odpowiedzialne i świadomie eksploatowanie argumentów i kontrargumentów
  • aktywne słuchanie i inicjowanie dialogu oraz świadomość ich istotności w biznesie
  • parafrazowanie i indagowanie w celu jasnego przekazania komunikatu i upewnienia się, że został on poprawnie zrozumiany
  • poprawne dobieranie stylu do odbiorcy i znajomość osobistych manier
  • świadomość barier i zakłóceń w kontaktach społecznych
  • niezwłoczne spostrzeganie reakcji sygnalizujących potencjalność konfliktu oraz poznanie skutecznych technik ich rozwiązywania, a nawet wykorzystywania 
  • zwiększenie świadomości siebie w relacjach międzyludzkich nie tylko biznesowych
Kto powinien wziąć udział?
  • liderów
  • kierowników
  • dyrektorów
  • przełożonych
  • pracowników obsługi klienta
  • wszystkich chętnych poszerzeniem wiedzy i umiejętności

Program warsztatu

Na czym polega komunikacja w biznesie?

  1. newralgiczność tego co mówimy i jak mówimy
  2. świadomość, że celem komunikacji jest przekaz konkretnej informacji
  3. praktyczny trening precyzji wyrażania treści
  4. ćwiczenia na klarowność i integralność przekazu
  5. nauka wykorzystywania pytań
  6. nauka korzystania z przykładów

Jak typ osobowości wpływa na styl komunikacji. Uczestnicy wykonują test osobowości  Hartmana w kontekście ich potrzeb i barier komunikacyjnych w biznesie.

Jak się komunikuję? Poznanie swojego stylu przekazywania informacji

  1. Rozpoznanie własnego stylu komunikacyjnego
  2. Analiza określonego sposobu interakcji z innymi – okno Johari

Porozumienie pozawerbalne

  1. Funkcje mowy ciała i mimiki
  2. Ćwiczenie porozumienia niewerbalnego
  3. Komunikaty interakcyjne
  4. Jak wykorzystywać emocje w komunikacji niewerbalnej
  5. Zakłócenia komunikacji – ćwiczenie

Rozpoznawanie i przezwyciężanie utrudnień w porozumieniu biznesowym

  1. Bariery komunikacyjne
  2. Ćwiczenia na ograniczenia utrudniające słuchanie
  3. Zakłócenia przepływu informacji w relacjach, również bliskich
  4. Poznanie technik ułatwiających porozumiewanie: parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań, ocena, interpretacja.
  5. Jak nie oceniać komunikatów – budowanie pożytecznych przekona

Aktywne słuchanie częścią dialogu

  1. Cztery kroki skutecznego słuchania
  2. Na czym polega aktywne słuchanie
  3. 4 uszy i 4 usta w komunikacji

Segment poświęcony asertywności 

  1. Praktyczne scenki i ćwiczenia na asertywną odmowę, pochwałę oraz krytykę
  2. Jak asertywnie wyrażać złość
  3. Formułowanie próśb/dyspozycji

Z czego wynikają konflikty? O skutkach trudności w komunikacji

  1. Analiza transakcyjna E. Berne’a
  2. Rozwiązywanie sporów (style odpowiedzi na sytuacje konfliktowe, etapy)
  3. Model rodzajów reakcji na konflikt – test oparty na samoocenie uczestników
  4. Poznanie technik wspomagających sukcesywne zarządzanie i rozwiązywanie sytuacji niezgody
  5. Praktyczne odgrywanie scenek

Skuteczna perswazja poprzez komunikację

  1. Wywieranie wpływu za pomocą argumentacji
  2. Kontrargumentacja
  3. Co to jest i jak stosować Język korzyści
  4. Wykorzystywanie przykładów
  5. Stosowanie pomocy technicznych typu: diagramy, tabele, wykresy, piktogramy, zdjęcia, prezentacje

Czas trwania

2 dni, 9:15-15:15

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
KM Studio

90-430 Łódź

Piotrkowska 125

woj. łódzkie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Jeśli strony nie ustalą inaczej opłata za szkolenie powinna być wniesiona przed rozpoczęciem szkolenia na podstawie faktury proforma dostarczonej mailowo.

W przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach w terminie późniejszym niż 7 dni robocze przed jego rozpoczęciem zobowiązuję się do uiszczenia 50% wartości szkolenia.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: KM Studio
  • Ulica i nr: Piotrkowska 125
  • Kod pocztowy: 90-430
  • Miejscowość: Łódź
  • Numer NIP: 7721563286

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

KM Studio
90-430 Łódź, Polska
Piotrkowska 125
woj. łódzkie
KM Studio organizuje szkolenia dla pracowników dużych, średnich i małych firm, a także dla osób indywidualnych od 2004 roku. W ofercie KM Studio można znaleźć szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zarządzania, sprzedaży, zarządzania czasem, zar...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!