O warsztatach
Lean Management to koncepcja efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem, która zakłada dostosowanie firmy do warunków optymalnego gospodarowania własnymi zasobami. Lean jest procesem ciągłej racjonalizacji całej organizacji oraz jej stosunków z otoczeniem poprzez wprowadzanie licznych zmian w zakresie działalności, w strukturze majątku oraz sposobach zarządzania, ale także w dziedzinie przygotowania zawodowego oraz kształtowania postaw pracowników.
Lean Management jest sposobem zarządzania przedsiębiorstwem, wykorzystywanym szczególnie w procesie reformowania. Jego istotą jest „wyszczuplanie” przedsiębiorstwa poprzez racjonalizowanie zadań dotyczących zarządzania wartością firmy, zarządzanie personelem, jak też skupienie się na kształtowaniu pozytywnych kontaktów z otoczeniem. Koncepcja Lean Management zmierza do uzyskania wysokiej produktywności i jakości produktów, przy maksymalnym usprawnieniu organizacji i wszelkich procesów pracy.
W myśl zasad ogólnych wprowadzenie koncepcji zarządzania Laean Management do działu zakupów ma swoje strategiczne uzasadnienie, ponieważ poprzez wyszczuplenie procesów i eliminację szumów ( „przeszkadzaczy”) , można zoptymalizować procesy, jeszcze efektywniej zarządzać KPI będąc czynnym i efektywnym zespołem zakupowym, który w myśl filozofii Lean przyczyni się do obniżenia kosztów, większego dbania o jakość produktów, czy usług co w konsekwencji spowoduje wzrost wartości przedsiębiorstwa na rynku.
Celem szkolenia jest przedstawienie narzędzi i technik Lean Management, które od wczesnych lat 90 są uznane i cenione jako filozofia szczupłego podejścia do zarządzania wytwarzania produktu lub usług zgodnych z oczekiwaniami klientów, przy minimalnym koszcie i optymalnym użyciu zasobów, przez eliminację marnotrawstwa w obszarze działu zakupów jako elementu działalności przedsiębiorstwa. Wykażemy, że Lean Management jest metodyką zarządzania umożliwiającą istnienie w organizacji takiej kultury pracy, która pozwala wszystkim jej członkom być zainteresowanym ustawiczną eliminacją marnotrawstwa i podnoszeniem poziomu jakości, aby maksymalnie spełniać oczekiwania klientów oraz dostosowywać się do zmiennych warunków rynku i otoczenia.
Lean Management jest sposobem zarządzania przedsiębiorstwem, wykorzystywanym szczególnie w procesie reformowania. Jego istotą jest „wyszczuplanie” przedsiębiorstwa poprzez racjonalizowanie zadań dotyczących zarządzania wartością firmy, zarządzanie personelem, jak też skupienie się na kształtowaniu pozytywnych kontaktów z otoczeniem. Koncepcja Lean Management zmierza do uzyskania wysokiej produktywności i jakości produktów, przy maksymalnym usprawnieniu organizacji i wszelkich procesów pracy.
W myśl zasad ogólnych wprowadzenie koncepcji zarządzania Laean Management do działu zakupów ma swoje strategiczne uzasadnienie, ponieważ poprzez wyszczuplenie procesów i eliminację szumów ( „przeszkadzaczy”) , można zoptymalizować procesy, jeszcze efektywniej zarządzać KPI będąc czynnym i efektywnym zespołem zakupowym, który w myśl filozofii Lean przyczyni się do obniżenia kosztów, większego dbania o jakość produktów, czy usług co w konsekwencji spowoduje wzrost wartości przedsiębiorstwa na rynku.
Celem szkolenia jest przedstawienie narzędzi i technik Lean Management, które od wczesnych lat 90 są uznane i cenione jako filozofia szczupłego podejścia do zarządzania wytwarzania produktu lub usług zgodnych z oczekiwaniami klientów, przy minimalnym koszcie i optymalnym użyciu zasobów, przez eliminację marnotrawstwa w obszarze działu zakupów jako elementu działalności przedsiębiorstwa. Wykażemy, że Lean Management jest metodyką zarządzania umożliwiającą istnienie w organizacji takiej kultury pracy, która pozwala wszystkim jej członkom być zainteresowanym ustawiczną eliminacją marnotrawstwa i podnoszeniem poziomu jakości, aby maksymalnie spełniać oczekiwania klientów oraz dostosowywać się do zmiennych warunków rynku i otoczenia.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresowane jest do pracowników średniego i wyższego szczebla działów zaopatrzenia, magazynów, a także wszystkich pracowników przedsiębiorstw wpływających na funkcjonowanie omawianych na szkoleniu.
Program warsztatu
- Organizacja procesu zaopatrzenia:
- rola działu zakupów w przedsiębiorstwie,
- wewnętrzny i zewnętrzny łańcuch dostaw,
- elastyczność i efektywność łańcucha dostaw,
- zadania dla procesu zaopatrzenia,
- punkt rozdziału a proces zaopatrzeniowy.
- Założenia koncepcji Lean Management:
- podstawy Lean Management,
- wymagania klienta – warunki zewnętrzne dla procesu,
- wartość, której chce klient.
- Charakterystyka wybranych narzędzi Lean Management i innych dostosowanych do procesów zakupowych/zaopatrzeniowych:
- standaryzacja pracy,
- KPI (dostępność, wydajność, jakość),
- wskaźnik perfekcyjności dostaw,
- ocena ryzyka współpracy z dostawcą,
- poziom obsługi,
- systemy ERP – jakość dokonywanych analiz dla dokonywania zakupów,
- 5S – podstawa skutecznego procesu zaopatrzenia,
- Kaizen – rozwój procesów.
- Analiza strumienia wartości:
- VSM - podstawy,
- obszary marnotrawstwa w zakupach,
- niezbędne warunki dla wdrożenia Lean Management,
- analiza strumieni wartości,
- mapowanie strumienia wartości,
- metody przeprowadzania zmian,
- wybór projektu – ustalanie kolejności zadań.
- Procesy zakupowe:
- wyszczególnienie etapów zachodzących w procesie zarządzania zakupami i wskazanie płaszczyzn, w których można wyeliminować niekorzystne zachowania,
- optymalizacja procesu zarządzania dostawcami,
- analiza opłacalności współpracy z dostawcą – model TCO (Total Cost of Ovnership),
- zarządzanie produktem w gospodarce budowania przewagi konkurencyjnej,
- kontrola zapasów,
- optymalizacja zapasów,
- ryzyko w procesie a zapas bezpieczeństwa.
- Integracja procesów zależnych – symulacja przedsiębiorstwa produkcyjnego:
- wskazanie głównych i wspierających procesów w przedsiębiorstwie,
- organizacja i optymalizacja procesów,
- monitorowanie kosztów i zwiększanie efektywności procesów,
- praktyczne wprowadzenie mechanizmów JiT i Kanban w przedsiębiorstwie.
Czas trwania
2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Centrum Konferencyjne SWPS Sopot
81-745 Sopot
Polna 16/20
woj. pomorskie
Nosalowy Dwór Resort & SPA
34-500 Zakopane
Balzera 21d
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1590 zł.
1 390
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Progress Project Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Światowa 22
- Kod pocztowy: 02-229
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5252382647
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Eventis.pl
04-395 Warszawa
ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach