O warsztatach
W ramach warsztatów „Rutyny managerskie w pracy zdalnej” koncentrujemy się na wiodących wyzwaniach dla osób na stanowiskach łączących kompetencje strategiczne i wykonawcze, które pozostają w korelacji z efektami biznesowymi w czterech kluczowych obszarach: orientacja na wyniki, egzekwowanie, relacje/zaangażowanie, zarządzanie zmianą.
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
- skuteczniejsze łączenie celów biznesu z potrzebami na poziomie zespołowym i indywidualnym,
- usprawnienia w obszarze komunikacji i organizacji pracy,
- efektywniejsze wykorzystanie zasobów kadrowych,
- optymalizacja czasu i kosztów związanych z tempem adaptacji pracowników w zmianach,
- tworzenie angażującego środowiska pracy przez wzmacnianie poczucia współodpowiedzialności.
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
- szybsza adaptacja w dynamicznie zmieniających się warunkach,
- zwiększanie elastyczności w odpowiedzi na bieżące wyzwania,
- efektywniejsza identyfikacja i niwelowania barier,
- zwiększenie skuteczności w zakresie dochodzenia do źródła wyzwań,
- zwiększenie umiejętności zarządzania zespołem w sposób ukierunkowany na otwartą komunikację i zorientowanie na efekty.
KORZYŚCI WSPÓLNE:
- efektywniejszy proces tworzenia rozwiązań służących biznesowi przez usprawnienia na poziomie zarządzania pracą zespołów,
- skuteczniejsza implementacja pożądanych rozwiązań dzięki wykorzystaniu wewnętrznych zasobów,
- łatwiejsze rozwiązywanie problemów wynikających z dynamicznych zmian dzięki szybszej adaptacji pracowników,
- skuteczniejsze formułowanie odpowiedzi na wyzwania komunikacyjne i projektowe przez docieranie do źródła problemów,
- potencjał optymalizacji czasowej i kosztowej w projektach (efektywne spotkania, skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, lepsza = bardziej otwarta komunikacja, stymulacja do poszukiwania twórczych rozwiązań).
Szkolenie adresujemy do:
- kadry zarządzającej
- liderów
- menedżerów
Program warsztatu
1. Jak ustalać, komunikować i egzekwować nowe reguły funkcjonowania zespołu oraz wzmacniać pożądane zachowania.
- Jasne zasady gry. Jak i na co zakontraktować się z zespołem.
- Pułapki dowożenia. Jak przejść od delegowania do promowania partycypacji i budowania poczucia sprawstwa.
- Konstruktywna informacja zwrotna. Rola microfeedbacku w codziennej pracy zespołu i egzekwowaniu ustaleń.
2. Jak przeprowadzić spotkanie z zespołem, tak wspierać komunikację i budować poczucie więzi w zespole.
- Pracownik etatowy vs kontraktowy. Jak praca w modelu zdalnym i hybrydowym wpływa na poziom zaangażowania pracowników.
- Strategia siatkarzy. Jak personalizacja wpływa na motywowanie zespołu i budowaniu poczucia identyfikacji z firmą
- Idea High-Performing Teams.
Jak zaimplementować najlepsze praktyki „wysoce skutecznych” do własnego zespołu.
3. Jak planować pracę korzystając z praktyk zwinnego zarządzania.
- Sprinty. Jak optymalizować czas i koszty w ramach cyklicznych spotkań roboczych.
- Retrospektywy. Jak monitorować postępy w sposób zachęcający do udoskonalania.
- Eksperymenty. Jak działać efektywnie w systemie rutynowych usprawnień i zachęcać współpracowników do proaktywności.
4. Jak prowadzić zdalne rozmowy odnośnie zaangażowania i produktywności pracowników.
- Skuteczność ≠ efektywność. Jak prowadzić trudne rozmowy o różnicy pomiędzy „pracą” a „robotą”.
- Praktyczne podejście do Q12 i wskaźnika NPS w rozwoju zespołu.
- Jak monitorować potencjalne ryzyka i szanse.
- Progres na odległość dzięki partycypacji pracownika w procesie generowania rozwiązań. Jak realizować proces transformacji podejścia od realizacji zadań do „ownera” problemu.
5. Podsumowanie w formie
- rekomendacji (action plan po szkoleniu).
Czas trwania
Prelegenci

KAMILA BIDZIŃSKA
Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Trenerka kompetencji miękkich. Pasjonatka łączenia celów organizacyjnych z indywidualnymi wyzwaniami, potrzebami pracowników oraz przekładania dobrych praktyk na działania, a przede wszystkim rezultaty.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami, z grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną, a także organizacjami pozarządowymi. Jako zewnętrzna konsultantka biznesowa i trenerka wspierała średnią i wyższą kadrę menedżerską oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w obszarze szeroko pojętej komunikacji oraz zarządzania zmianą.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
