Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) - zasady obsługi

O warsztatach

Zagadnienia omawiane na szkoleniu: dostęp do platformy PUESC, zakładanie konta PUESC i rejestracja, poszczególne funkcjonalności platformy PUESC, formularze i sposób ich wypełniania, Mój Pulpit – zasady obsługi, Systemy Informatyczne Skarbowo-Celne – SISC, Taryfa Celna – zasady obsługi, jak uzyskać numer EORI.
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel szkolenia:

Zapoznanie uczestników szkolenia z funkcjonalnościami i zawartością platformy PUESC oraz przećwiczenie korzystania z platformy w praktyce, m.in.:

  • uzyskanie uprawnień e-Klienta,
  • wypełnianie formularzy umieszczonych na platformie,
  • przesyłanie dokumentów, odbieranie komunikatów i inne.

 

Uczestnicy podczas szkolenia oraz warsztatów komputerowych uzyskają praktyczną wiedzę na temat platformy PUESC, w tym m.in. dowiedzą się:

  • jak obsługiwać platformę PUESC,
  • jak uzyskać podstawowy i rozszerzony zakres uprawnień,
  • jak wygenerować certyfikat celny,
  • jak wypełnić formularze itp.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do osób, które zajmują się obsługą celno-skarbową w swoich firmach.

Program warsztatu

PUESC – ogólny opis platformy elektronicznej.

Dostęp do PUESC:

  1. Podstawowy zakres uprawnień,
  2. Rozszerzony zakres uprawnień.

PUESC Krok po kroku:

  1. Zakładanie konta dla osoby fizycznej,
  2. Rejestracja osoby fizycznej – potwierdzenie tożsamości:
    • Profil zaufany,
    • Certyfikat celny,
  3. Rejestracja firmy lub jej aktualizacja,
  4. Rejestracja, aktualizacja, dezaktywacja reprezentacji:
    • osób fizycznych,
    • osób prawnych.

Katalog e-Usług – omówienie funkcjonalności:

  1. e-Klient,
  2. e-Zefir,
  3. e-Tranzyt,
  4. e-Intrastat,
  5. e-Export,
  6. e-Status,
  7. e-Import,
  8. e-ICS,
  9. e-Przewóz,
  10. e-Awizacja,
  11. e-Booking TRUCK,
  12. e-usługi UE,
  13. e-WIT,
  14. e-AEO,
  15. CDS,
  16. INF,
  17. e-PS,
  18. REX,
  19. Słowniki.

Formularze – rodzaje i sposób wypełniania.

Mój Pulpit – zasady obsługi.

Systemy Informatyczne Skarbowo-Celne – SISC – opisy systemów.

Taryfa Celna – zasady obsługi.

EORI – jak uzyskać nr EORI.

Newsletter – zawartość.

Pomoc.

Pytania, wyjaśnianie wątpliwości.

Czas trwania

10.00-16.00

Prelegenci

Były pracownik Krajowej Administracji Skarbowej, z wieloletnim doświadczeniem w służbach celnych. Dokonywał odpraw celnych, prowadził postępowania celne, wdrażał Procedurę Uproszczoną i system INTRASTAT, kierował działaniami kontrolnymi, nadzorował postępowania karno-skarbowe oraz pracował w HELP-DESK-u Systemów Informatycznych Skarbowo-Celnych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 10 czerwiec 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 18 marzec 2022
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Online 2 lipiec 2021

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Dostępne zniżki:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą korzystać z własnego konta na platformie PUESC. Będzie konieczne zalogowanie się na konto przy wykorzystaniu aktualnego hasła (prosimy, by uczestnicy znali hasło i login umożliwiające zalogowanie się do platformy). Osoby, które nie posiadają konta, prosimy o jego założenie przed szkoleniem - czas oczekiwania na aktywowanie konta wynosi obecnie do 24 h.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!