Warsztat

Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek

O warsztatach

Profesjonalna asystentka w dzisiejszych czasach działa w warunkach wielozadaniowości, jednocześnie w znaczący sposób wpływa na wizerunek firmy i przełożonych. Stanowisko to łączy w sobie wiele funkcji: negocjatora umów z dostawcami, organizatora wizyt i delegacji, koordynatora obiegu informacji i wielu innych.

Szkolenie zawiera:

poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych,
uświadomienie zasad obsługi klienta wewnętrznego,
organizacja spotkań z udziałem klientów, ważnych gości,
organizacja pracy biura,
zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju dla zdobycia autorytetu),
stworzenie „Standardów Profesjonalnej Asystentki”.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

  • wzrost kompetencji w zakresie budowania wizerunku osobistego i wizerunku reprezentowanej organizacji,
  • doskonalenie umiejętności i pogłębianie wiedzy z zakresu prowadzenia biura,
  • nabycie umiejętności zarządzania zadaniami i organizacji czasu pracy,
  • pogłębienie wiedzy z zakresu savoir vivre’u prowadzenia biura, organizacji wizyt, delegacji, przyjęć,
  • podniesienie kompetencji negocjacyjnych w zakresie relacji z dostawcami firmy i biura.
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty praktyczneskierowane są do asystentek i sekretarek.

Na szkolenie zapraszamy również Panów pełniących fukcjie Asystenta bądź sekretarza.

Program warsztatu

Dzień I  

  1. Profesjonalna autoprezentacja.
  2. Zainicjowanie krótkiej rozmowy z gościem - tematy „zakazane”.
  3. Przedstawianie osób – różnice w zasadach etykiety biznesu i etykiety towarzyskiej.
  4. Anonsowanie gościa/gości u przełożonych.
  5. Zasady precedencji, zasada alternatu.
  6. Zapamiętywanie imion i nazwisk.
  7. Tytułowanie – tyt. kurtuazyjne, służbowe i naukowe w rozmowie i korespondencji.
  8. Jak przygotować i podać kawę, herbatę i inne napoje w biurze.
  9. Etykieta w komunikacji telefonicznej.
  10. Zasady telefonowania: telefon stacjonarny, komórkowy, przełączanie, jednocześnie dzwoni telefon i wchodzi klient..., poczta głosowa, dźwięki przez telefon.
  11. Praca nad intonacją w rozmowie telefonicznej i bezpośredniej.
  12. Kto i jak kończy rozmowę, scenariusze rozmów telefonicznych.
  13. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.
  14. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.
  15. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.
  16. Typologia zachowań ludzkich.
  17. Trudny klient - sposoby reakcji.
  18. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.
  19. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.
  20. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).
  21. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

 

Dzień II

 

  1. Najczęściej popełniane błędy językowe.
  2. Język niestosowny w komunikacji służbowej (kolokwializmy, zdrobnienia, stopery językowe).
  3. Układ stałych elementów korespondencji.
  4. Zwroty grzecznościowe na rozpoczęcie i zakończenie listu.
  5. Komunikacja elektroniczna.
  6. Podstawowe elementy ubioru służbowego dla kobiety i mężczyzny.
  7. Kryteria doboru garderoby.
  8. Dodatki niezbędne w stroju w biurze.
  9. Niewłaściwe elementy stroju.
  10. Ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać.
  11. Inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach. 
  12. Ubiór odpowiedni do okazji - nazwy na zaproszeniach dot. stroju.

Czas trwania

2 dni - 16 godz.
10:00 - 17:00 - 1 dzień
9:00 - 16:00 - 2 dzień

Prelegenci

Cytat

Trener Progress Project Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Kraków 18-19 listopad 2021
Hotel Best Western Premier****

31-323 Kraków

Opolska 14a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 20-21 wrzesień 2021
Hotel Mercure Airport Okęcie***

02-210 Warszawa

Aleja Krakowska 266

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 21-22 czerwiec 2021
Hotel Novotel Marina***

80-342 Gdańsk

Jelitkowska 20

woj. pomorskie

Zapisz się

Cena
Przy zgłoszeniu do 11 grudnia 2020r. Po tym terminie koszt wynosi 1590 zł.
1390 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa
ul. Światowa 22
woj. mazowieckie
Firmę szkoleniowo - doradczą Progress Project tworzy zespół profesjonalnych i zaangażowanych doradców i ekspertów, których łączy wspólna pasja. Szeroka oferta naszych szkoleń i projektów doradczych obejmuje obszar logistyki, transportu, magazynowania...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Progress Project Sp. z o.o.
02-229 Warszawa ul. Światowa 22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!