Przedstawiciel handlowy : Budowanie wartości i efektywna sprzedaż

O warsztatach

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Sprawdź!

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Jeśli: 

  • Jesteś szefem sprzedaży lub przedstawicielem handlowym, który chce efektywnie budować wartość swojej oferty.
  • Zmagasz się z obiekcjami klientów typu "nie jestem zainteresowany" czy "za drogo".
  • Chcesz wiedzieć, jak radzić sobie z wymówkami i odkładaniem decyzji przez klientów.
  • Chcesz nauczyć się skutecznych technik sprzedaży i pozyskiwania właściwych klientów.
  • Zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z klientami oraz zwiększaniu liczby transakcji.
  • Zależy Ci na doskonaleniu umiejętności zamykania sprzedaży i finalizowania transakcji.

 

Dlaczego warto wziąć udział?
Jakie korzyści przyniosą warsztaty?
  • Zrozumienie, jak budować i prezentować wartość produktu, aby cena przestała być decydującym czynnikiem.

  • Narzędzia do efektywnej sprzedaży doradczej, które pomogą w zaangażowaniu klientów i pobudzaniu ich potrzeb.

  • Metody radzenia sobie z obiekcjami i finalizowania transakcji, nawet w trudnych warunkach rynkowych.

  • Techniki efektywnej prezentacji i kontraktowania rozmów, które przyspieszą proces sprzedaży.

  • Umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych, które zamkną się sukcesem bez konieczności zaniżania wartości oferty.  

Kto powinien wziąć udział?

Przedstawiciele handlowi, szefowie sprzedaży, właścicieli firm i osób prowadzących działalność handlową, pracownicy działów obsługi klienta i marketingu.

Program warsztatu

Program szkolenia

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA

  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.

  • Typologia osobowości.


WIZERUNEK HANDLOWCA

  • Skuteczna komunikacja.

  • Pierwsze wrażenie.

  • Dress code.


LOJALNOŚĆ KLIENTA

  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.

  • 7 zasad budowania lojalności klientów.

  • Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.


UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA

  • Proces komunikacji z klientem.

  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.

  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?

  • Sztuka zadawania właściwych pytań:

  • ćw. pytania otwarte

  • Efektywne słuchanie.


JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA

  • W poszukiwaniu argumentów.

  • 4 ASY sprzedawcy.

  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.

  • Pewność siebie/autoprezentacja.

  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?

  • Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:

  • ćw. dlaczego?

  • ćw. 4 asy

  • ćw. autoprezentacja

  • ćw. pytania kupno/brak

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

  • Nawyki pomagające i ograniczające.

  • Zastosowanie języka korzyści.

  • Określanie celów.

  • Ćwiczenia w tej części:

  • ćw. 80/2

  • ćw. nawyki

  • ćw. PCK

  • ćw. 20 korzyści

  • ćw. SMART

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA

  • Jak radzić sobie z obiekcjami.

  • Reakcje na wymówki klienta.

  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.

  • Ćwiczenia w tej części:

  • ćw. najczęstsze obiekcje

  • ćw. obiekcje i reakcje

  • ćw. kontraktowanie klienta

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Kąsiob - gra sprzedażowa.

  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?

  • gra podsumowująca

Czas trwania

➡ Czas trwania każdego dnia: od 9.00 do 16.00  (8 godzin szkoleniowych w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)

Prelegenci

TRENER VIDI

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie on-line odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.

Odkryj nasze innowacyjne szkolenie online, które łączy wygodę Twojego domu lub biura z energią i interaktywnością tradycyjnej sali szkoleniowej. Dzięki transmisji na żywo, realizowanej za pomocą kamery i mikrofonu, każda sesja oferuje autentyczne, dynamiczne doświadczenie edukacyjne. Będziesz mógł nie tylko obserwować i słuchać treści kursu, ale także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, zadawać pytania i angażować się w interakcje z trenerem oraz innymi uczestnikami. Nasz trener, widoczny i słyszalny w czasie rzeczywistym, sprawia, że każda chwila szkolenia jest pełna inspiracji i osobistego zaangażowania, zapewniając unikalną i interaktywną ścieżkę nauki.

Rejestracja

Cena 1
GOLD
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • konsultacje indywidualne
  • Pakiet wdrożeniowy
  • Bonusy: E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł) Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł) Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
  2. Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
  3. Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
  4. Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
  6. Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
  7. Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
  8. Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.

Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
  • Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
  • Kod pocztowy: 44-337
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Numer NIP: 6511024789

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska ul. P. Skargi 6B

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!