O warsztatach
Jeśli:
- Jesteś szefem sprzedaży lub przedstawicielem handlowym, który chce efektywnie budować wartość swojej oferty.
- Zmagasz się z obiekcjami klientów typu "nie jestem zainteresowany" czy "za drogo".
- Chcesz wiedzieć, jak radzić sobie z wymówkami i odkładaniem decyzji przez klientów.
- Chcesz nauczyć się skutecznych technik sprzedaży i pozyskiwania właściwych klientów.
- Zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z klientami oraz zwiększaniu liczby transakcji.
- Zależy Ci na doskonaleniu umiejętności zamykania sprzedaży i finalizowania transakcji.
Zrozumienie, jak budować i prezentować wartość produktu, aby cena przestała być decydującym czynnikiem.
Narzędzia do efektywnej sprzedaży doradczej, które pomogą w zaangażowaniu klientów i pobudzaniu ich potrzeb.
Metody radzenia sobie z obiekcjami i finalizowania transakcji, nawet w trudnych warunkach rynkowych.
Techniki efektywnej prezentacji i kontraktowania rozmów, które przyspieszą proces sprzedaży.
Umiejętności prowadzenia rozmów sprzedażowych, które zamkną się sukcesem bez konieczności zaniżania wartości oferty.
Przedstawiciele handlowi, szefowie sprzedaży, właścicieli firm i osób prowadzących działalność handlową, pracownicy działów obsługi klienta i marketingu.
Program warsztatu
UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA
Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
Typologia osobowości.
WIZERUNEK HANDLOWCA
Skuteczna komunikacja.
Pierwsze wrażenie.
Dress code.
LOJALNOŚĆ KLIENTA
S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
7 zasad budowania lojalności klientów.
Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA
Proces komunikacji z klientem.
Unikanie negatywnych wypowiedzi.
Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
Sztuka zadawania właściwych pytań:
ćw. pytania otwarte
Efektywne słuchanie.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA
W poszukiwaniu argumentów.
4 ASY sprzedawcy.
Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
Pewność siebie/autoprezentacja.
Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:
ćw. dlaczego?
ćw. 4 asy
ćw. autoprezentacja
ćw. pytania kupno/brak
EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
Nawyki pomagające i ograniczające.
Zastosowanie języka korzyści.
Określanie celów.
Ćwiczenia w tej części:
ćw. 80/2
ćw. nawyki
ćw. PCK
ćw. 20 korzyści
ćw. SMART
OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA
Jak radzić sobie z obiekcjami.
Reakcje na wymówki klienta.
Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
Ćwiczenia w tej części:
ćw. najczęstsze obiekcje
ćw. obiekcje i reakcje
ćw. kontraktowanie klienta
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Kąsiob - gra sprzedażowa.
ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
gra podsumowująca
Czas trwania
➡ Czas trwania każdego dnia: od 9.00 do 16.00 (8 godzin szkoleniowych w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo)
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Odkryj nasze innowacyjne szkolenie online, które łączy wygodę Twojego domu lub biura z energią i interaktywnością tradycyjnej sali szkoleniowej. Dzięki transmisji na żywo, realizowanej za pomocą kamery i mikrofonu, każda sesja oferuje autentyczne, dynamiczne doświadczenie edukacyjne. Będziesz mógł nie tylko obserwować i słuchać treści kursu, ale także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, zadawać pytania i angażować się w interakcje z trenerem oraz innymi uczestnikami. Nasz trener, widoczny i słyszalny w czasie rzeczywistym, sprawia, że każda chwila szkolenia jest pełna inspiracji i osobistego zaangażowania, zapewniając unikalną i interaktywną ścieżkę nauki.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- Pakiet wdrożeniowy
- Bonusy: E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł) Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł) Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789