Warsztat

Social selling : jak szukać klientów i sprzedawać w mediach społecznościowych

O warsztatach

Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Sprzedajesz buty? Oni chcą też pomysłów na ubrania. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Dziś 70% zakupów B2C odbywa się bez udziału sprzedawcy. W B2B aż 60% decyzji zakupowych zapada przed spotkaniem z handlowcem. Social Selling działa w wielu firmach, ale czy na pewno jest dla Ciebie? Od czego zacząć? Jak to robią inni? Tego nauczysz się na tych inspirującym warsztatach pod okiem eksperta.
Kto powinien wziąć udział?
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu marketingu
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu sprzedaży

Program warsztatu

9:00 Jak zmienili się Twoi klienci:

  1. Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
  2. Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
  3. Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
  4. Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
  5. Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  6. Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
  7. Jakich wartości dodanych szukają klienci.

10:00 Ćwiczenia

11:00 Jak zmieniły się media społecznościowe:

  1. Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
  2. Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy i/lub marki.
  3. Content marketing i social media marketing B2C i B2B w pigułce.
  4. 10 najskuteczniejszych narzędzi content marketingu, które musisz znać.
  5. 12 zasad content marketingu, które pomogą znaleźć i przyciągnąć klientów.
  6. Najczęściej popełniane błędy.

12:00 Ćwiczenia

13:00 Przerwa na obiad

14:00 Jak skutecznie wykorzystać Social Selling, by zwiększyć sprzedaż:

  1. Crash test: czy Twoja organizacja jest gotowa na social selling?
  2. Jak social selling zmienia proces zakupowy.
  3. 5 korzyści z social selling.
  4. Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie.
  5. 5 przeszkód, na jakie możesz natknąć się w Twojej firmie i argumenty, które
  6. Social selling w 30 minut dziennie.
  7. Jak mierzyć efekty social selling.

15:00 Ćwiczenia

16:00 Zakończenie szkolenia.

Czas trwania

09:00 – 16:00

Prelegenci

Cytat

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 listopada 2020
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 6 listopada
890 PLN
Cena zawiera:
  • udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Zapisz się
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 7 listopada
990 PLN
Cena zawiera:
  • udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!