O warsztatach
- Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji
- Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu marketingu
- Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu sprzedaży
Program warsztatu
9:00 Jak zmienili się Twoi klienci:
- Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
- Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
- Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
- Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
- Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
- Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
- Jakich wartości dodanych szukają klienci.
10:00 Ćwiczenia
11:00 Jak zmieniły się media społecznościowe:
- Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
- Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy i/lub marki.
- Content marketing i social media marketing B2C i B2B w pigułce.
- 10 najskuteczniejszych narzędzi content marketingu, które musisz znać.
- 12 zasad content marketingu, które pomogą znaleźć i przyciągnąć klientów.
- Najczęściej popełniane błędy.
12:00 Ćwiczenia
13:00 Przerwa na obiad
14:00 Jak skutecznie wykorzystać Social Selling, by zwiększyć sprzedaż:
- Crash test: czy Twoja organizacja jest gotowa na social selling?
- Jak social selling zmienia proces zakupowy.
- 5 korzyści z social selling.
- Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie.
- 5 przeszkód, na jakie możesz natknąć się w Twojej firmie i argumenty, które
- Social selling w 30 minut dziennie.
- Jak mierzyć efekty social selling.
15:00 Ćwiczenia
16:00 Zakończenie szkolenia.
Czas trwania
Prelegenci

Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
