Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//warsztat/social-selling--jak-szukac-klientow-i-sprzedawac-w-mediach-spolecznosciowych-74635-id72

Informacje o warsztacie

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Warsztaty

Opis warsztatu

Informacje podstawowe o warsztacie:

Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Sprzedajesz buty? Oni chcą też pomysłów na ubrania. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Dziś 70% zakupów B2C odbywa się bez udziału sprzedawcy. W B2B aż 60% decyzji zakupowych zapada przed spotkaniem z handlowcem. Social Selling działa w wielu firmach, ale czy na pewno jest dla Ciebie? Od czego zacząć? Jak to robią inni? Tego nauczysz się na tych inspirującym warsztatach pod okiem eksperta.

Warsztat skierowane jest do:

  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu marketingu
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu sprzedaży

Program warsztatu:

9:00 Jak zmienili się Twoi klienci:

  1. Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
  2. Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
  3. Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
  4. Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
  5. Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  6. Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
  7. Jakich wartości dodanych szukają klienci.

10:00 Ćwiczenia

11:00 Jak zmieniły się media społecznościowe:

  1. Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
  2. Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy i/lub marki.
  3. Content marketing i social media marketing B2C i B2B w pigułce.
  4. 10 najskuteczniejszych narzędzi content marketingu, które musisz znać.
  5. 12 zasad content marketingu, które pomogą znaleźć i przyciągnąć klientów.
  6. Najczęściej popełniane błędy.

12:00 Ćwiczenia

13:00 Przerwa na obiad

14:00 Jak skutecznie wykorzystać Social Selling, by zwiększyć sprzedaż:

  1. Crash test: czy Twoja organizacja jest gotowa na social selling?
  2. Jak social selling zmienia proces zakupowy.
  3. 5 korzyści z social selling.
  4. Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie.
  5. 5 przeszkód, na jakie możesz natknąć się w Twojej firmie i argumenty, które
  6. Social selling w 30 minut dziennie.
  7. Jak mierzyć efekty social selling.

15:00 Ćwiczenia

16:00 Zakończenie szkolenia.

Informacje o prelegentach:

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 890 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 6 listopada
  • 990 zł + 23% VAT za osobę przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 7 listopada

Cena zawiera:

udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Social selling : jak szukać klientów i sprzedawać w mediach społecznościowych