O warsztatach
Nasze kroki i działania zależą od tego jak wielką mamy odwagę i jak często podejmujemy ryzyko.
Pewność siebie to nieodłączna cecha lidera lub osoby kierującej zespołem.
Brak pewności siebie i brak motywacji z pewnością nie ułatwią nam pracy.
Nie wierzymy, że jesteśmy w stanie coś zrobić, źle znosimy każdą krytykę, łatwo poddajemy się manipulacji, nie jesteśmy wydajni i nie osiągamy lepszych wyników.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co zmieniło by się w Twoim życiu, gdybyś miał większą pewność siebie? Co takiego mógłbyś osiągnąć i/lub zrobić gdybyś bardziej wierzył we własne siły i kompetencje?
Pomyśl jakie jeszcze nowe decyzje i działania mógłbyś podjąć w swoim życiu zawodowym, biznesowym i osobistym?
Kurs budowania pewności siebie pomoże Ci wydobyć siłę i moc, którą masz w sobie, aby zrealizować swoje cele i uzyskać to, czego chcesz od życia zawodowego i osobistego.
Odkryjesz lepsze sposoby zarządzania własnymi myślami i emocjami, w taki sposób, aby dawały Ci motywację do dalszych działań. Szkolenie pewność siebie wyposaży Cię w narzędzia i wskazówki, które pomogą Ci zbudować solidne podstawy trwałej pewności siebie.
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
- Wzrost skuteczności i wydajność wśród pracowników
- Budowanie i polepszenie relacji miedzy pracownikami i pracowników z klientami
- Sprawna i skuteczna komunikacja wewnątrz organizacji
- Wzrost sprzedaży
- Wzrost zaufania do firmy jako organizacji troskliwej
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
- Świadomość, co pewność siebie oznacza i co można zrobić, aby ją osiągnąć
- Wyższa satysfakcja z wykonywanej pracy
- Większa wydajność i osiąganie lepszych wyników
- Polepszenie wizerunku zawodowego
- Świadome zarządzanie emocjami w sytuacji porażki
- Umiejętność radzenia sobie z trudnymi problemami, sytuacjami i ludźmi
- Częstsze podejmowanie ryzyka i większa wiara we własne siły
- Wzrost motywacji aby skuteczniej osiągać cele zawodowe i biznesowe
KORZYŚCI WSPÓLNE:
- Poprawa jakości pracy
- Zbudowanie wizerunku firmy odważnej i otwartej
- Skuteczniejsze realizowanie zadań w zespole
- Rozwój osobisty w organizacji
Szkolenie skierowane jest do:
- Menadżerów średniej klasy oraz liderów zespołów
- Pracownicy działu sprzedaży, obsługi klienta
Program warsztatu
1. Co to jest pewność siebie?
- Definicja pewności siebie
- Jakie zdolności, umiejętności i możliwości posiada osoba pewna siebie?
- Arogancja a pewność siebie
- Przyczyny małej pewności siebie z życiu zawodowym
- Pewność siebie a sposób myślenia (samoocena) – jaki to ma wpływ na nas i na to co robimy?
- Jak widzisz siebie? I jak widza mnie inni?
2. Prosto do celu:
- Strefa komfortu i opór przed zmianą
- Określenie celu w obrębie pewności siebie - Wheel of confidence
- Bariery zewnętrzne i wewnętrzne – czynnik hamujący postęp
- Motywacja – czynnik rozwojowy
3. Pięć obszarów rozwoju motywacji i pewności siebie:
- Mowa ciała
- Twoja mowa ciała kształtuje to kim jesteś
- „Power pose” czyli jak zredukować stres przed wystąpieniem publicznym
- Zmiana wizerunku i jej zastosowanie w życiu zawodowym
- Myśli
- Afirmacja i jej znaczenie w budowaniu pewności siebie
- Negatywne przekonania i jak je zmienić na pozytywne
- Kilka kroków do pozytywnego myślenia i zwiększenia motywacji
- Emocje
- Wartości jako fundament pracy nad pewnością siebie
- Wpływ „negatywnych” osób na nasze życie i co z tym zrobić
- Zidentyfikuj swoje mocne strony
- Wyobraźnia
- Wizualizacja jako element motywacji w życiu zawodowym
- Wzór do naśladowania i jego pozytywny aspekt
- Zaprojektuj swoją przyszłość i zmotywuj siebie do działania
- Intuicja
- Zaufaj swojemu instynktowi
- Zadbaj o podstawy
4. Coaching jako narzędzie pracy w rozwoju pewności siebie
5. Podsumowanie
- Pewność siebie to działanie
- Korzyści rozwoju pewności siebie w życiu zawodowym
- Cztery elementy sukcesu i pewności siebie
- Przejmij kontrole na swoim życiem
Czas trwania
Prelegenci

ANNA KAZAKOW
Trener, konsultant, coach. 10 lat doświadczenia trenerskiego. Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Skuteczność szkolenia opiera na trzech poziomach efektywnej komunikacji – poziomie wiedzy (wiedzieć, jak), umiejętności (potrafić zastosować w praktyce) i postawy (mieć przekonanie do takiego zachowania). Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Strabag, OTIS, BGŻ BNP Paribas, Grupa Pracuj, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, czy Samsung Electronics Polska.
KAMILA BIDZIŃSKA
Konsultantka biznesowa i trenerka dla wyższej kadry menedżerskiej oraz przedstawicieli działów: komunikacji, HR, marketingu i sprzedaży. Action Learning Coach. Moderatorka Design Thinking. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywała w ramach współpracy z: oddziałami międzynarodowych koncernów i dużymi polskimi firmami/grupami kapitałowymi, podmiotami z sektora MŚP, administracją publiczną/JST, organizacjami pozarządowymi. Odpowiedzialna za strategiczne wsparcie dużych podmiotów w: zarządzaniu zmianami, usprawnieniach procesów informacyjnych i podnoszeniu efektywności w obszarze szeroko pojętej komunikacji. Trenerka-wykładowczyni z zakresu: zarządzania ludźmi w procesie zmian, stymulowania myślenia innowacyjnego, budowania efektywnych i innowacyjnych zespołów oraz tworzenia doświadczeń pracowników.
ANNA BOSAK
Psycholog, doświadczony trener, coach akredytowany przez ICC, ekspert programów rozwojowych dla pracowników i kadry kierowniczej. Jej pasją jest odkrywanie oraz uwalnianie potencjału jednostek i zespołów. Prowadzi inicjatywy wdrażające Lean Management do organizacji. Angażuje pracowników w codzienne usprawnienia. W pracy korzysta głównie z metod pracy na postawach.
Z dużym sukcesem wprowadzała zmiany w standardach obsługi klienta oraz efektywności procesów za pomocą treningu i wdrażania wzorców komunikacji. Odegrała kluczową rolę w zaprojektowaniu programów zawierających zmianę kultury organizacyjnej i change management.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
