Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?

O warsztatach

Po trudnym czasie pandemicznym zyskaliśmy pewność, że inwestowanie w zdrowie oraz dobre samopoczucie pracowników ma kluczowe znaczenie dla firmy, a wellbeing kadry pracowniczej powinien być dziś jednym z głównych aspektów strategii HR-owej oraz być wysoko na liście priorytetów każdego zespołu zarządzającego. Korzyści z zadbania o dobre samopoczucie, odporność i zdrowie psychiczne zespołów przyniesie ogromne korzyści dla Twojej organizacji. Zmniejszona rotacja pracowników, mniejsza liczba zwolnień, wyższa kreatywność i wydajność pracowników to niewątpliwie czynniki, które przyczynią się do sukcesu Twojej firmy.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnikom gwarantujemy:

  • Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
  • Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę

Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!

Przedstawiamy innowacyjne rozwiązania!

Kto powinien wziąć udział?

Zastanawiasz się, jak opracować skuteczną strategię wellbeingową Twojej firmy?

Chcesz sprawdzić, na jakie filary dobrostanu warto zwrócić uwagę?

Nie wiesz, jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?

Chcesz wiedzieć, jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?

Chcesz dowiedzieć się, jak dbać o dobrostan pracowników, gdy ma się mały budżet?

Zastanawiasz się, jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?

Zapraszamy Cię do udziału w konferencji online Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?, która odbędzie się 8 marca 2023 r. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: ING Bank Śląski, Xella Polska, Santander Bank Polska, Fresenius Kabi Polska, DELPHARM Poznań oraz ABB Business Service.

Program warsztatu

08:55

Oficjalne powitanie uczestników, rozpoczęcie

  • Magdalena Sokulska, Project Manager, Puls Biznesu

09:00

PANEL DYSKUSYJNY - Nowe trendy i zjawiska w zakresie wellbeingu

  • Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR, ING Bank Śląski S.A.
  • Małgorzata Furtak, Dyrektorka BHP & Wellbeing, Santander Bank Polska S.A.
  • Amelia Burblis, HR Manager, Grupa Hortex

09:45

Wellbeing na trudne czasy – strategia, kultura, przywództwo

  • Ewa Stelmasiak, Founder and CEO, WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak
  • Jakich jest pięć kluczowych podejść do wellbeingu w biznesie?
  • Dobrostan pracowników jako firmowy priorytet oraz niezbędna część strategii
  • Kultura organizacyjna, kultura dobrostanu a wellbeing
  • Rola Zarządu oraz kadry menedżerskiej w kształtowaniu i wdrożeniu dobrostanu organizacyjnego
  • Rozwój przywództwa dobrostanu jako odpowiedź na presję rynku pracy i wielkie przewartościowanie

10:30

Filary dobrostanu – na czym się skupiamy w Xella Polska?

  • Beata Molska, Head of country HR, Xella Polska Sp. z o.o.
  • Marta Prokopek-Pyśk, HR Business Partner, Xella Polska Sp. z o.o.
  • Kultura otwartej komunikacji i zaufania, a dobrostan
  • Fajnie jest się różnić - Diversity and Inclusion jako element dobrostanu
  • Zdrowa głowa - psychoedukacja i wsparcie psychologiczne
  • Bezpieczeństwo/ zdrowie/ rozwój

11:15

Przerwa

11:30

Jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?

  • Anna Kamińska, Head of HR, Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
  • W jakich warunkach pracownik będzie się angażować?
  • Kluczowe cechy najbardziej efektywnych zespołów - jak dać im przestrzeń, żeby wybrzmiały?
  • Co czyni kulturę organizacyjną "dobrą" i jak wcielać w życie?
  • Jak kultura organizacyjna wpływa na wellbeing?
  • Jak sprawdzać czy to co robimy działa?

12:15

Jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie? Lęk, stres, wypalenie pracowników – jak sobie z tym radzić?

  • Aleksandra Schaefer, Konsultant, Coach
  • Czy możliwa jest w ogóle ocena stanu zdrowia populacji pracowników i poszczególnych osób?
  • Kto powinien być zaangażowany w taką diagnozę i jak taką rozmowę przeprowadzić?
  • Jakie elementy kultury organizacyjnej wspierają otwartość w mówieniu o zdrowiu psychicznym?
  • Jak kształtować odpowiednie postawy, by ludzie nie bali się mówić o swoim lęku, stresie czy nazywać wprost wypalenie zawodowe?
  • Jak przygotować leaderów na zapewnienie sobie resilience oraz umiejętne wsparcie osób w zespole, które są w potrzebie?

13:00

Przerwa

13:30

Jak dbać o dobrostan pracowników, gdy ma się mały budżet?

  • Kinga Bazior, Chief Wellbeing and Happiness Officer, Employer Branding Project Coordinator, ABB Business Services Sp. z o. o.

„Obyś żył w ciekawych czasach” – mówi chińskie przekleństwo. No to się doczekaliśmy. Można powiedzieć, że wellbeing nie ma najłatwiejszego startu, wchodząc na rynek w Polsce.

  • Czy w czasach, kiedy budżety są przycinane z kwartału na kwartał, pracodawca ogląda każdą złotówkę jest miejsce w kosztorysach na pozycję „dobrostan”?
  • Jak dbać o wellbeing pracowników mając mały budżet? Czy da się i jak to zrobić?
  • W co inwestować, a jakie działania zostawić na „lepsze czasy”?

14:15

Narzędzia wspierające dobre samopoczucie pracowników

  • Marta Glazer, Senior Employer Branding and Communication Specialist, DELPHARM Poznań

Wellbeing się po prostu opłaca, bo w zdrowym ciele – zaangażowany i gotowy do działania pracownik. Podczas wystąpienia ekspertka podzieli się konkretnymi narzędziami wspierającymi dobre samopoczucie pracowników, które działają i nie wymagają ogromnego nakładu środków finansowych. Pokaże też na przykładach zrealizowanych w Delpharm Poznań projektów z zakresu wellbeing, jak działania prozdrowotne można wpisać w biznesową codzienność.

15:00

Jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?

  • Amelia Burblis, HR Manager, Grupa Hortex
  • KPI mierzące skuteczność i efektywność działań wellbeingowych
  • Zbieranie danych monitorujących działania wellbeingowe w firmie
  • Sposób i częstotliwość mierzenia efektywności wdrożonych działań
  • Statystyki udziału pracowników w poszczególnych inicjatywach

15:45

Dyrektywa work-life balance w kodeksie pracy

  • Agnieszka Fedor, Partner, Adwokat, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
  • Nowe urlopy dla pracowników
  • Elastyczna organizacja pracy
  • Zwolnienie od pracy z powodu działania siły wyższej

16:30

Zakończenie konferencji.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

  • Kinga Bazior, Chief Wellbeing and Happiness Officer, Employer Branding Project Coordinator ABB Business Services Sp. z o. o.
  • Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR ING Bank Śląski S.A.
  • Agnieszka Fedor, Partner, Adwokat Sołtysiński Kawecki & Szlęzak
  • Małgorzata Furtak, Dyrektorka BHP & Wellbeing Santander Bank Polska S.A.
  • Anna Kamińska, Head of HR Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o.
  • Beata Molska, Head of country HR Xella Polska Sp. z o.o.
  • Marta Prokopek-Pyśk, HR Business Partner Xella Polska Sp. z o.o.
  • Aleksandra Schaefer, Konsultant, Coach
  • Ewa Stelmasiak, Founder and CEO WellCulture Institute by Ewa Stelmasiak
  • Amelia Burblis, HR Manager Grupa Hortex
  • Marta Glazer, Senior Employer Branding and Communication Specialist DELPHARM Poznań

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
cena za osobę
1 495
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Puls Biznesu Konferencje
  • Ulica i nr: Kijowska 1
  • Kod pocztowy: 03-738
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 1130155210

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa, Polska
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!