Certyfikowany Asystent Zarządu i Rady Nadzorczej

O kursie

Kurs Asystenta Zarządu i Rady Nadzorczej obejmuje wiedzę prawną oraz umiejętności organizacyjne

W program kursu włączyliśmy ponad 30 tematów z obszaru prawa, umiejętności IT, organizacji pracy i kompetencji osobistych. Część teoretyczną każdy uczestnik przechodzi we własnym tempie na dedykowanej platformie, zaś zajęcia praktyczne prowadzone są przez ekspertów podczas 3 zjazdów w wybranych terminach.

Dlaczego warto wziąć udział?

Ten obejmujący ponad 34 godziny kurs jest dedykowany przyszłym i obecnym Asystentom Zarządu i Rady Nadzorczej.

Zawiera niezbędną wiedzę, jaką Asystent powinien dysponować i jaka jest konieczna do prowadzenia spraw zarządu i rady nadzorczej.

Kompetencje Asystenta są bardzo szerokie i rozbudowane: dotyczą głównie umiejętności interpretacji i zastosowania przepisów prawnych oraz umiejętności organizacyjnych.

  • 13 nagranych modułów online do wykorzystania w dowolnym czasie i miejscu
  • 3 dni szkolenia ze specjalistami na żywo
  • 15 zadań i testów pozwalających zmierzyć postępy w nauce
  • egzamin certyfikujący w cenie kursu
Kto powinien wziąć udział?

Asystenci Zarządu i Rady Nadzorczej

Program kursu

PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI ORGANÓW SPÓŁKI

  • Obowiązki informacyjne spółki – czego należy przestrzegać, a co grozi w przypadku uchybień?
  • Co oznacza „spółka w organizacji” i z czym to się wiąże?
  • W jakiej formie może występować umowa spółki i statut?
  • Jakie elementy powinny znaleźć się w statucie i  umowie spółki?
  • Jakie czynności są potrzebne do dokonania zmian w umowie spółki i statucie?
  • Jakie dodatkowe zapisy w statucie i umowie spółki pomagają w funkcjonowaniu zarządu?

ASYSTOWANIE PRZY OBSŁUDZE PEŁNOMOCNICTW W SPÓŁCE

  • Jakie są rodzaje pełnomocnictwa i do czego upoważniają?
  • Jak przeprowadzić proces odwołania pełnomocnika?
  • Kiedy wygasa pełnomocnictwo?
  • Jak wygląda rejestr pełnomocnictw?
  • Czym się różni położnictwo od prokury?
  • Kto może udzielić prokury i jakie są jej rodzaje?
  • Kto może być prokurentem a kto pełnomocnikiem?
  • Do czego jest umocowany prokurent a do czego pełnomocnik?
  • Czego prokurent nie może dokonać sam?
  • Jakich pełnomocnictw może udzielić prokurent?
  • Kiedy wygasa prokura?
  • Jaka jest odpowiedzialność prokurenta i pełnomocnika?

PODSTAWY OBSŁUGI ORGANÓW SPÓŁKI – ZWOŁYWANIE I DOKUMENTACJA POSIEDZEŃ

  • Sposoby zwoływania i dokumentowania posiedzeń Zarządu i organów właścicielskich
  • Uchwały Zarządu
  • Regulamin posiedzeń Zarządu
  • Protokołowanie posiedzeń Zarządu
  • Zadania Rady nadzorczej w SA i sp. z o.o.
  • Praca Rady Nadzorczej podczas posiedzeń i poza posiedzeniami
  • Posiedzenia Rady Nadzorczej
  • Doradca Rady Nadzorczej

ASYSTENT W BIURZE OBSŁUGI ORGANÓW W KONTAKCIE ZE WSPÓLNIKAMI / AKCJONARIUSZAMI

  • Jakie uprawnienia mają wspólnicy/akcjonariusze?
  • Czego wspólnicy/akcjonariusze mogą żądać od biura obsługi organów?
  • Jak jest uregulowane prawo indywidualnej kontroli spraw spółki przez wspólników/udziałowców, udział pośredników i udostępnianie dokumentacji?
  • Rejestr akcjonariuszy spółek – nowe obowiązki spółek
  • Obowiązek wyboru firmy prowadzącej rejestr, podpisanie umowy, koszty
  • Kto zgłasza wniosek do rejestru?
  • W jakich sprawach spółki decyduje Walne Zgromadzenie/Zgromadzenie Wspólników?

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH, PLIKÓW, SZYFROWANIE

  • Jaka jest główna przyczyna wycieku danych poufnych spółki?
  • Jakie są dobre praktyki podstawowych zabezpieczeń przed wyciekiem danych?
  • Na jakiej zasadzie ustalać hasła?
  • Jakich błędów nie popełniać przy generowaniu i zapisywaniu haseł?
  • Jak hakerzy wchodzą w posiadanie haseł?
  • Jak generować trudne hasła?
  • Przed czym zabezpiecza szyfrowanie plików?
  • Jak przeprowadzić proces szyfrowania pliku?
  • Jak odszyfrowywać pliki?

WSPARCIE W ZAKRESIE PODPISÓW „ELEKTRONICZNYCH”

  • Jakie dokumenty możemy podpisywać podpisem zaufanym?
  • Czego nie zastępuje podpis zaufany?
  • Do jakich dokumentów nie można stosować  podpisu zaufanego?
  • Do jakich plików stosujemy podpis elektroniczny niekwalifikowany?
  • Jak uzyskać i przechowywać certyfikat do podpisu kwalifikowanego?
  • Jaką moc prawna posiada podpis kwalifikowany a jaką niekwalifikowany?
  • Jak używać elektronicznego znacznika czasu w podpisach elektronicznych?
  • Jak dokonać weryfikacji dokumentu podpisanego podpisem kwalifikowanym?

STANDARDY OBSŁUGI, PRZYGOTOWYWANIE SPOTKAŃ

Kompetencje doradcze i zarządzanie zadaniami w Biurze Zarządu i Rady Nadzorczej

KWALIFIKACJE PRAWNE ASYSTENTA ZARZĄDU I RADY NADZORCZEJ

Praktyczny warsztat przygotowujący do zadań prawnych w pracy Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

PROFESJONALNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM

Potwierdź swoje kwalifikacje certyfikatem

Egzamin Asystenta Zarządu i Rady Nadzorczej możesz zdać w ciągu 3 miesięcy od zakończenia kursu. Egzamin składa się z 50 pytań zamkniętych, zaś do otrzymania Certyfikatu Asystenta Zarządu i Rady Nadzorczej niezbędne jest uzyskanie 70% punktów.

Certyfikat Asystenta Zarządu i Rady Nadzorczej

  • potwierdza kwalifikacje niezbędne do bezpiecznego wykonywania prac wspierających działania kluczowych organów korporacyjnych
  • umożliwia pracodawcom identyfikację osób posiadających kwalifikacje ważne z punktu widzenia prowadzonej działalności
  • ułatwia dobór wykwalifikowanych kadr oraz pomoc w ocenie rzeczywistych kompetencji kandydatów do pracy
  • ułatwia rozwój zawodowy, ogranicza nietrafne decyzje szkoleniowe (dzięki szczegółowym informacjom o kompetencjach, jakie wiążą się z uzyskaniem przez pracownika szczegółowo opisanych i potwierdzonych kwalifikacji Asystenta)
  • ułatwia wybór odpowiednich szkoleń uzupełniających dla osób chcących się rozwiać w tym obszarze zawodowym
  • umożliwia porównywanie i ocenę, z osobistej perspektywy pracownika a także jego pracodawcy, możliwych do zdobycia certyfikatów i dyplomów, a tym samym lepszego zaplanowania rozwoju kariery zawodowej
  • SPECJALISTYCZNA WIEDZA

  • podstawy Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Spółek Handlowych, KRS oraz Prawa Pracy
  • typy organizacji / przedsiębiorstw
  • typy i zasady reprezentacji do prowadzenia spraw firmowych
  • kompetencje organów spółki
  • zasady działania pełnomocnictwa i prokury
  • podstawowe zasady prawa umów
  • zasady archiwizacji
  • zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO
  • zasady rządzące tajemnicą przedsiębiorstwa
  • zasady odpowiedzialności służbowej i osobistej
  • zasady savoir-vivre biznesowego
  • zasady budowy komunikacji indywidualnej i zespołowej
  • zasady komunikacji w środowisku multikulturowym
  • zasady dress – code biznesowego
  • zasady organizacji czasu / zarządzania czasem
  • zasady zachowania asertywnego
  • PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI

  • praca z dokumentami publicznymi w oficjalnych źródłach
  • praca z treścią dokumentów spółki
  • stosowanie RODO w codziennych czynnościach zawodowych
  • identyfikacja tajemnicy przedsiębiorstwa i zachowanie się zgodnie z wytycznymi dotyczącymi ochrony tej tajemnicy
  • stosowanie reguł postępowania z korespondencją firmową
  • opracowywanie i rozliczanie prostych umów i zamówień
  • stosowanie zasad archiwizacji elektronicznej i papierowej
  • stosowanie narzędzi IT (szyfrowanie dokumentów i korespondencji, używanie platform informatycznych, stosowanie podpisów elektronicznych)
  • savoir – vivre biznesowy
  • efektywna komunikacja ze współpracownikami z różnych obszarów i poziomów organizacji
  • efektywna realizacja drobnych (pojedynczych) zadań oraz ich delegowanie
  • zarządzanie stresem i emocjami
  • zachowanie asertywne, także w sytuacjach stresowych
  • ciągłe doskonalenie swoich umiejętności

Czas trwania

Termin czerwcowy:

9:00 - 13:00

Termin listopadowy:

9:00 - 15:00

Prelegenci

0
mec. Romana Pietruk

Radca prawny, specjalizuje się w temacie kontraktów handlowych, obsługi organów spółki, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej, poprawy efektywności funkcjonowania biura zarządu i rady nadzorczej.

Prowadzi szkolenia od ponad 17 lat. Realizowała projekty zarówno na rzecz sektora prywatnego jak i publicznego. Jako cel stawia sobie wysoki poziom merytoryczny szkoleń przy jednoczesnym przystępnym sposobie przekazywania wiedzy.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwentka studiów podyplomowych Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej oraz studiów podyplomowych Prawa Rosyjskiej Federacji. Wspólnik Kancelarii Radców Prawnych Romana Pietruk, Łukasz Pietruk s.c. Autorka publikacji naukowych z zakresu prawa.

1
Ewa Brok

Certyfikowany trener i mówca Brian Tracy International z zakresu savoir-vivre i etykiety biznesowej. Od 17 lat łączy pasję do budowania relacji z pracą warsztatową i dydaktyczną.

Wspiera firmy w etykiecie komunikacji i zwiększaniu sprzedaży, poprzez budowanie dobrych relacji biznesowych w oparciu o zasady savoir – vivre. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, jako wykładowca akademicki na Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Szczecińskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz pojawia się na łamach czasopism branżowych.

Dla niej i jej klientów savoir – vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem w biznesie. To narzędzie wzmacnia pewność siebie, daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi, wnosi do życia odpowiedzialność, szacunek i kulturę. I nie chodzi o ograniczające zasady, ale o naszą autentyczność wyrażaną z klasą!

2
Małgorzata Głębocka - Szurko

Certyfikowany coach ICF. Trener NLP.

 

Szkoleniowiec z krwi i kości. Praktyk absolutny. Nauczyciel doskonały.

Od ponad 20 lat dzieli się swoją pasją do HR-u, pracując na stanowisku dyrektora personalnego, zarówno w spółkach polskich, jak i międzynarodowych korporacjach.

Jako Korporacyjny Dyrektor Personalny przez 8 lat zarządzała międzynarodowymi zespołami – w takich krajach jak: Polska, Chiny, Dania, Wietnam, Holandia, Norwegia, USA,Bułgaria, Rosja, Białoruś, Kazachstan i Armenia.

Uczestniczyła i była odpowiedzialna za zasoby ludzkie w procesach transferu linii produkcyjnych do/z Polski, Holandii, Danii, Chin i Wietnamu.

Specjalizuje się w  zarządzaniu projektami typu “Green-field”.

Podczas pracy na stanowisku Korporacyjnego Dyrektora Personalnego opracowywała i była odpowiedzialna za wdrożenie  międzynarodowych programów szkoleniowych. Szczególnie bliskie jej sercu są zagadnienia związane z projektami międzykulturowymi oraz przywództwem.

Od lat zakochana jest w filozofii Lean Manufacturing. Wiedzę w tym zakresie zdobywała w fabrykach we Włoszech, Niemczech i Japonii, takich jak: Ferrari, Lamborghini, Ducati, Porsche, Toyota, Whirlpool, Philips. Kilkukrotnie współuczestniczyła przy wdrożeniu Lean-u w organizacjach, w których pracowała.

Prowadzi warsztaty Lider Kaizen, podczas których pokazuje jak „szczupło zarządzać” nie tylko w obszarze produkcji.

Zwycięzca Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Personalny roku 2004. Wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kadrami (2006-2010). W tym okresie także członek Rady Programowej Stowarzyszenia i członek Rady Programowej miesięcznika „Personel i Zarządzanie”. Lider modułu HR – wykładowca studiów MBA.

Swobodnie włada w pracy językiem angielskim i rosyjskim.

Hr Business Partner, doradca HR, lecz przede wszystkim entuzjastka swojej pracy.

3
Paweł Wałuszko

Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa w zakresie monitoringu behawioralnego i wczesnego wykrywania anomalii. Doświadczony administrator sieci i propagator rozwiązań IT ze środowiska Doliny Krzemowej.

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, Uniwersytetu Stanforda i RANEPA; współorganizował projekty transferu wiedzy takie jakie jak „Poland-Silicon Valley Entrepreneurship Exchange” oraz projekt „Recreating Silicon Valley” na Uniwersytecie Stanforda.

Odpowiedzialny za rozwój produktów i ochronę danych, projektował i wdrażał rozwiązania informatyczne dla środowiska akademickiego i biznesu w Europie i USA.

Obecnie zajmuje się biznesowymi powiązaniami Doliny Krzemowej z krajami Europy Środkowo-Wschodniej: wymianą wiedzy, rozwojem produktów i edukacją w zakresie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni.

W Polsce i poza granicami kraju znany z licznych wykładów poświęconych przeciwdziałaniu atakom socjotechnicznym, kultywowaniu kultury bezpiecznej pracy z danymi poufnymi oraz wczesnego wykrywania anomalii. Pasjonat technologii open-source, współpracuje ze startupami w zakresie tworzenia i zabezpieczania rozwiązań geolokalizacyjnych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie szkoleniowej clickmeeting.
Szkolenie odbędzie się na platformie szkoleniowej clickmeeting.

Rejestracja

Cena 1
3 100
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • 13 nagranych modułów online do wykorzystania w dowolnym czasie i miejscu
  • 3 dni szkolenia ze specjalistami na żywo
  • 15 zadań i testów pozwalających zmierzyć postę
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group

https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf

B.U.R.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
  • Kod pocztowy: 00-545
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7010991220

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska ul. Marszałkowska 58 lok. 15

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa, Polska
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!