Platforma Eventis pozwala docierać do ponad 100 tysięcy użytkowników miesięcznie z ofertą organizowanych przez Państwa szkoleń, kursów, warsztatów, webinarów, seminariów i konferencji - zarówno tych stacjonarnych, jak i realizowanych w trybie online. Organizatorzy wydarzeń merytorycznych mogą otrzymywać przez platformę zgłoszenia, jak też zapytania dotyczące prowadzonej działałalności.
Spis treści
- Konta PRIME i PREMIUM
- Bezpłatne konto PRIME
- Konto PREMIUM
- Reklama wydarzenia w newsletterze/powiadomieniach
- Pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej
- Jak zacząć współpracę z Eventis?
Konta PRIME i PREMIUM
Organizatorom wydarzeń merytorycznych oferujemy możliwość współpracy w ramach konta organizatora dostępnego w swóch wersjach:
- bezpłatne konto PRIME
- konto PREMIUM, w którym pobierana jest opłata prowizyjna od wartości pozyskanych zamówień
Bezpłatne konto PRIME
Zapewnia podstawową obecność na platformie i wypróbowanie możliwości promocyjnych. W ramach konta PRIME organizator ma możliwość:
- utworzenia profilu Organizatora z opisem firmy i listą wydarzeń,
- umieszczenia maksymalnie 10 wydarzeń jednocześnie (przy czym każde wydarzenie może mieć wiele terminów realizacji),
- otrzymywania zgłoszeń i zapytań od użytkowników,
- Korzystanie z konta PRIME jest całkowicie bezpłatne, jednakże od 1 stycznia 2025 r. wymaga przyznania min. 5% zniżki na promowane w Eventis wydarzenia dla jego użytkowników.
- Odpłatne są też dodatkowe usługi świadczone na podstawie osobnego zamówienia Organizatora, w tym m.in.: reklama wydarzenia w newsletterze, pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej, zmiana danych na koncie (nazwa firmy, nip, adres siedziby, login).
Konto PREMIUM
W ramach konta otrzymują Państwo dodatkowo:
- możliwość dodania w serwisie nawet 500 wydarzeń,
- wyższe pozycjonowanie ofert (będą one wyświetlane przed wydarzeniami Prime we wszystkich miejscach w Eventis),
- prezentację wydarzeń w newsletterze/powiadomieniach kontekstowo dopasowanych do zainteresowań subskrybentów,
- wyświetlanie wydarzeń pod artykułami merytorycznymi zgodnie z ich dopasowaniem kontekstowym,
- obecność wydarzeń w okresowo organizowanych mailingach do zewnętrznych baz odbiorców,
- prezentację wydarzeń firmy przez dział handlowy Eventis dla największych klientów,
- wyświetlanie kolorowego logotypu firmy lub obrazka okładkowego przy wszystkich wydarzeniach,
- W przypadku pakietu PREMIUM stosujemy efektywny model płatności za sukces - płacisz prowizję od sprzedaży tylko, jeśli za naszym pośrednictwem pozyskasz klienta!
- Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem zasad współpracy w ramach odpłatnego pakietu PREMIUM skontaktuj się z nami. Aż 85% zgłoszeń od użytkowników serwisu trafia do organizatorów z uruchomionym pakietem PREMIUM!
- Osobno płatne są dodatkowe usługi świadczone na podstawie osobnego zamówienia Organizatora, w tym m.in.: reklama wydarzenia w newsletterze, pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej, zmiana danych na koncie (nazwa firmy, nip, adres siedziby, login).
Reklama wydarzenia w newsletterze/powiadomieniach
- Umożliwiamy dodatkową promocję wydarzenia dodanego w Eventis poprzez jego dodanie do newslettera/powiadomień o nowych wydarzeniach wysyłanych do użytkowników Eventis. Usługa jest wyceniana indywidualnie ze względu na stale zmieniającą się liczbę subskrybentów powiadomień. Skontaktuj się z nami, aby poznać ofertę.
Pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej
-
Umożliwiamy dodatkową promocję wydarzenia dodanego w Eventis poprzez jego przypięcie do pierwszego miejsca w danej kategorii tematycznej. Usługa jest wyceniana indywidualnie ze względu na stale zmieniającą się liczbę odwiedzin kategorii tematycznych. Skontaktuj się z nami, aby poznać ofertę.
Jak zacząć współpracę z Eventis?
- Wypełnij formularz rejestracji, aby utworzyć konto organizatora. Podczas rejestracji wybierz czy chcesz korzystać z konta PRIME czy PREMIUM.
- Potwierdź rejestrację konta klikając w link, który otrzymasz mailowo w ciągu kilku minut od rejestracji.
- Twoje konto jest już założone, ale jego aktywacja przez naszych pracowników może zająć do 48h w dni robocze. Wszystkie konta są weryfikowane pod kątem poprawności podanych informacji, zarejestrowania firmy bądź działalności, reputacji Organizatora...
- Po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji konta, zaloguj się na konto i dodaj informacje o firmie oraz organizowanych wydarzeniach. Jeśli w trakcie rejestracji zdecydujesz się na konto PREMIUM otrzymasz również dokument umowy/zamówienia, którego podpisanie jest konieczne do uruchomienia konta PREMIUM.
