Oferta dla Organizatorów szkoleń, kursów, konferencji, webinarów...

Jesteś organizatorem szkoleń, kursów, webinarów, warsztatów lub konferencji? Chcesz umieścić informacje o swojej firmie oraz organizowanych wydarzeniach na łamach serwisu eventis.pl i zacząć otrzymywać zgłoszenia i zapytania od użytkowników serwisu?

Zapoznaj się z naszą ofertą dla Organizatorów, zarejestruj w serwisie i zacznij docierać do tysięcy użytkowników zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym!

Artykuł

Oferta i zasady współpracy z Organizatorami eventów

Platforma Eventis pozwala docierać do ponad 100 tysięcy użytkowników miesięcznie z ofertą organizowanych przez Państwa szkoleń, kursów, warsztatów, webinarów, seminariów i konferencji - zarówno tych stacjonarnych, jak i realizowanych w trybie online. Organizatorzy wydarzeń merytorycznych mogą otrzymywać przez platformę zgłoszenia, jak też zapytania dotyczące prowadzonej działałalności.

Spis treści

  1. Konta PRIME i PREMIUM
  2. Bezpłatne konto PRIME
  3. Konto PREMIUM
  4. Reklama wydarzenia w newsletterze/powiadomieniach
  5. Pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej
  6. Jak zacząć współpracę z Eventis?

Konta PRIME i PREMIUM

Organizatorom wydarzeń merytorycznych oferujemy możliwość współpracy w ramach konta organizatora dostępnego w swóch wersjach:

  • bezpłatne konto PRIME
  • konto PREMIUM, w którym pobierana jest opłata prowizyjna od wartości pozyskanych zamówień

Porównanie konta PRIME i PREMIUM

Bezpłatne konto PRIME

Zapewnia podstawową obecność na platformie i wypróbowanie możliwości promocyjnych. W ramach konta PRIME organizator ma możliwość:

  • utworzenia profilu Organizatora z opisem firmy i listą wydarzeń,
  • umieszczenia maksymalnie 10 wydarzeń jednocześnie (przy czym każde wydarzenie może mieć wiele terminów realizacji),
  • otrzymywania zgłoszeń i zapytań od użytkowników,
  • Korzystanie z konta PRIME jest całkowicie bezpłatne, jednakże od 1 stycznia 2025 r. wymaga przyznania min. 5% zniżki na promowane w Eventis wydarzenia dla jego użytkowników.
  • Odpłatne są też dodatkowe usługi świadczone na podstawie osobnego zamówienia Organizatora, w tym m.in.: reklama wydarzenia w newsletterze, pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej, zmiana danych na koncie (nazwa firmy, nip, adres siedziby, login).

Konto PREMIUM 

W ramach konta otrzymują Państwo dodatkowo:

  • możliwość dodania w serwisie nawet 500 wydarzeń,
  • wyższe pozycjonowanie ofert (będą one wyświetlane przed wydarzeniami Prime we wszystkich miejscach w Eventis),
  • prezentację wydarzeń w newsletterze/powiadomieniach kontekstowo dopasowanych do zainteresowań subskrybentów,
  • wyświetlanie wydarzeń pod artykułami merytorycznymi zgodnie z ich dopasowaniem kontekstowym,
  • obecność wydarzeń w okresowo organizowanych mailingach do zewnętrznych baz odbiorców,
  • prezentację wydarzeń firmy przez dział handlowy Eventis dla największych klientów,
  • wyświetlanie kolorowego logotypu firmy lub obrazka okładkowego przy wszystkich wydarzeniach,
  • W przypadku pakietu PREMIUM stosujemy efektywny model płatności za sukces - płacisz prowizję od sprzedaży tylko, jeśli za naszym pośrednictwem pozyskasz klienta!
  • Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem zasad współpracy w ramach odpłatnego pakietu PREMIUM skontaktuj się z nami. Aż 85% zgłoszeń od użytkowników serwisu trafia do organizatorów z uruchomionym pakietem PREMIUM!
  • Osobno płatne są dodatkowe usługi świadczone na podstawie osobnego zamówienia Organizatora, w tym m.in.: reklama wydarzenia w newsletterze, pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej, zmiana danych na koncie (nazwa firmy, nip, adres siedziby, login).

Reklama wydarzenia w newsletterze/powiadomieniach

  • Umożliwiamy dodatkową promocję wydarzenia dodanego w Eventis poprzez jego dodanie do newslettera/powiadomień o nowych wydarzeniach wysyłanych do użytkowników Eventis. Usługa jest wyceniana indywidualnie ze względu na stale zmieniającą się liczbę subskrybentów powiadomień. Skontaktuj się z nami, aby poznać ofertę.

Pozycjonowanie wydarzenia w danej kategorii tematycznej

  • Umożliwiamy dodatkową promocję wydarzenia dodanego w Eventis poprzez jego przypięcie do pierwszego miejsca w danej kategorii tematycznej. Usługa jest wyceniana indywidualnie ze względu na stale zmieniającą się liczbę odwiedzin kategorii tematycznych. Skontaktuj się z nami, aby poznać ofertę.

Jak zacząć współpracę z Eventis?

  1. Wypełnij formularz rejestracji, aby utworzyć konto organizatora. Podczas rejestracji wybierz czy chcesz korzystać z konta PRIME czy PREMIUM. 
  2. Potwierdź rejestrację konta klikając w link, który otrzymasz mailowo w ciągu kilku minut od rejestracji.
  3. Twoje konto jest już założone, ale jego aktywacja przez naszych pracowników może zająć do 48h w dni robocze. Wszystkie konta są weryfikowane pod kątem poprawności podanych informacji, zarejestrowania firmy bądź działalności, reputacji Organizatora...
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji konta, zaloguj się na konto i dodaj informacje o firmie oraz organizowanych wydarzeniach. Jeśli w trakcie rejestracji zdecydujesz się na konto PREMIUM otrzymasz również dokument umowy/zamówienia, którego podpisanie jest konieczne do uruchomienia konta PREMIUM.
WAŻNE! Nie akceptujemy kont organizatora zakładanych przy użyciu bezpłatnych skrzynek e-mail (np.: @gmail.com, @wp.pl...) z powodu braku możliwości przeprowadzania weryfikacji zakładającego konto. Prosimy o używanie w trakcie rejestracji adresów e-mail znajdujących się w domenach firmowych (np.: biuro@nazwafirmy.pl), a w uzasadnionych przypadkach prosimy o kontakt.
Oferta i zasady współpracy z Organizatorami eventów
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Współpraca z Organizatorami wydarzeń

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami na nie dotyczącymi zasad współpracy pomiędzy Eventis.pl a Organizatorami szkoleń, kursów, konferencji...
Dowiedz się czym jest baza szkoleń, kursów i konferencji biznesowych Eventis.pl

Kliknij przycisk "Dodaj" dostępny na górze strony, a następnie zaloguj się na swoje konto organizatora bądź zarejestruj, jeśli nie masz jeszcze konta w portalu. Po zalogowaniu możesz zacząć dodawać, edytować oraz usuwać swoje wydarzenia.

Nasza platforma oferuje Organizatorom wydarzeń dwa pakiety - bezpłatny pakiet PRIME oraz pakiet PREMIUM, w którym pobierana jest prowizja od wartości pozyskanych zamówień. Podczas rejestracji konta wybierz w formularzu rejestracji opcję PRIME, aby założyć bezpłatne konto. Jeśli po przetestowaniu platformy zechcesz przejść na konto PREMIUM skontaktuj się z nami, aby poznać zasady współpracy. Wszystkie Twoje wydarzenia zostają automatycznie przeniesione w przypadku zmiany konta na wyższe.

Aktywacja konta zajmuje do 48h w dni robocze. Dbamy o wiarygodność przedstawianych ofert i bezpieczeństwo naszych użytkowników, dlatego wszystkie konta są ręcznie weryfikowane przed aktywacją.

Pamiętaj, aby podczas rejestracji:
- użyć jako loginu adresu e-mail w domenie firmowej (nie akceptujemy bezpłatnych kont pocztowych)
- rzetelnie wypełnić dane, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować w razie potrzeby
- potwierdzić rejestrację poprzez kliknięcie w link wysłany mailem

Do każdego wydarzenia dodawanego w naszym portalu możesz zdefiniować adres e-mail oraz numer telefonu, na który będą trafiać zgłoszenia i zapytania od użytkowników. Przesyłane są one w czasie rzeczywistym, więc już kilka sekund po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego lub kontaktowego trafią one na twój e-mail.

Wszystkie zgłoszenia oraz zapytania dostępne są również na koncie organizatora z możliwością ich eksportu do pliku Excel.

Tak, co więcej powinni!

Do każdego wydarzenia możesz stworzyć regulamin określający jakie stosujesz zasady przyjmowania zgłoszeń, dokonywania płatności, rezygnacji ze zgłoszenia itp. Użytkownik będzie miał możliwość zapoznania się z nimi zanim wyśle zgłoszenie i będzie musiał go zaakceptować.

Nie, zgłoszenie wymaga potwierdzenia przez organizatora wydarzenia. Jeśli więc międzyczasie postanowisz odwołać wydarzenie, wystarczy że odpowiesz osobie zgłaszającej się, że nie możesz przyjąć zgłoszenia. Nie jesteś zobowiązany do jego przyjęcia i podawania przyczyn odrzucenia zgłoszenia dla użytkownika, jednakże jeśli korzystasz z konta PREMIUM możesz ponieść prowizję z tytułu pozyskania zgłoszenia przez Eventis.

Nie, Eventis nie zajmuje się aktualnie przyjmowaniem opłat od zgłaszających się uczestników. Przyjęcie płatności leży całkowicie po stronie organizatora wydarzenia. W zgłoszeniu otrzymasz wszystkie dane zgłaszającego, które umożliwią Ci kontakt z nim, wystawienie faktury i przyjęcie płatności.

Prosimy o kontakt z nami celem poznania oferty. Oferta prowizyjna jest jednakowa dla Organizatorów, ale może ulegać zmianom w czasie. Ze względu na chęć zapewnienia dobrych wyników naszym obecnym Partnerom okresowo możemy wstrzymać możliwość uruchamiania nowych kont PREMIUM.

Opłata w koncie PREMIUM naliczana jest od wartości pozyskanych na rzecz organizatora zamówień. Pozwala to Organizatorom uniknąć ryzyka nieefektywnego wydawania budżetu marketingowego. Zamiast płacić opłatę abonamentową lub opłatę za wyświetlenie reklamy bądź kliknięcie w nią (np. jak w Google czy Facebook) Organizator płaci prowizję procentową od wartości pozyskanych zamówień.

Wszystkie zgłoszenia i zapytania od użytkowników portalu spływają do Organizatora za pośrednictwem platformy Eventis.pl, dzięki czemu możemy policzyć wysokość należnej nam prowizji. Ostateczna kwota prowizji zawsze potwierdzana jest z Organizatorem, aby odliczyć anulacje i rezygnacje złożone przez Klientów. Eventis kontroluje również wysokość należnej prowizji potwierdzając uczestnictwo w wydarzeniach z ich uczestnikami.

Jeśli uczestnik rezygnuje z udziału w wydarzeniu wystarczy, że zawiadomienie o rezygnacji wysłane zostanie jednocześnie do Organizatora i do Eventisl, aby anulować prowizję. Anulowanie prowizji możliwe jest również przez Organizatora poprzez wysłanie powiadomienia o przyjęciu rezygnacji jednocześnie do Uczestnika i Eventis. Wszystkie rezygnacje są potwierdzane z uczestnikami przez pracowników Eventis.

Oferowanie wydarzeń w wyższej cenie niż na własnej stronie WWW jest niezgodne z regulaminem i stanowi podstawę do zawieszenia konta organizatora bez zachowania okresu wypowiedzenia. Eventis stara się zapewnić swoim użytkownikom wygodny dostęp do jak najszerszej oferty szkoleń, kursów, webinarów i konferencji w atrakcyjnych cenach. Prowadzimy stały monitoring cen oferowanych w portalu wydarzeń, aby wykluczyć stosowanie wyższych cen. Organizatorzy korzystający z bezpłatnego konta PRIME zobowiązani są do udzielenia zniżki dla użytkowników Eventis w minimalnej wysokości 5%.
Kontakt

Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wybierz temat
Uzupełnij pole
Podaj prawidłowy adres email
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

22 350 66 14 w godzinach: 09:00-17:00 w dni: pn-pt
Eventis.pl 04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Regon: 140195067 NIP: 543-183-20-44