Serwis eventis.pl pozwala docierać do szerokiego grona użytkowników z ofertą organizowanych przez Państwa szkoleń, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji - zarówno tych stacjonarnych, jak i realizowanych w trybie online.
Współpraca z serwisem eventis.pl
Organizatorom oferujemy możliwości współpracy w ramach dwóch pakietów:
- bezpłatnego pakietu PRIME
- odpłatnego pakietu PREMIUM
Bezpłatny pakiet PRIME pozwala na podstawową obecność w serwisie:
- utworzenie wizytówki Organizatora
- dodanie w serwisie informacji o max. 100 organizowanych wydarzeniach
- otrzymywanie zgłoszeń i zapytań od użytkowników
W ramach odpłatnego pakietu PREMIUM otrzymują Państwo dodatkowo:
- pozycjonowanie ofert na stronie głównej i na początku list z wydarzeniami
- możliwość wyświetlania wydarzeń w większej liczbie kategorii (max. 6 kategorii)
- dodatnie w serwisie nieograniczonej liczby wydarzeń
- wyświetlanie logotypu firmy przy wszystkich ofertach oraz na listach wydarzeń
- umieszczenie aktywnego linku do strony internetowej na profilu organizatora
Jak założyć konto i dodać szkolenia, kursy i konferencje w serwisie eventis.pl?
- Wypełnij formularz rejestracji
- Potwierdź rejestrację klikając w link otrzymany mailem
- Poczekaj na aktywację konta przez administratora (48h w dni robocze)
- Zaloguj się na konto, dodaj informacje o firmie oraz organizowanych wydarzeniach
WAŻNE! Nie akceptujemy kont organizatora zakładanych przy użyciu bezpłatnych kont e-mail (np.: @onet.pl, @wp.pl, @hotmail.com...). Prosimy o używanie w trakcie rejestracji adresów e-mail znajdujących się w domenach firmowych (np.: biuro@nazwafirmy.pl). W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt.
